Vapaa kuvaus

Aloituksia

91

Kommenttia

5446

1. Kerrotko+missä+kaikissa+Thaimaan+kohteissa+olet+käynyt?Itselläni+alkaa+olemaan+takana+kohta+varmaan+tuollainen+20+Thaimaan+reissua+(en+ole+pysynyt+enään+laskuissa+mukana)+ja+vaikka+itselläni+on+runsaasti+vielä+paikkoja+käymättä,+niin+silti+olen+ehtinyt+reissuillani+löytämään+hyvinkin+monen+oloista+ja+näköistä+Thaimaata.Bangkok+on+aivan+erilainen+kohde+kuin+vaikkapa+Pohjois+Thaimaan+vuoristoseutu.+Myös+ns."turistikohteet"+poikkeavat+toisistaan+runsaasti.+Pattaya+on+aivan+erilainen+kuin+vaikkapa+Koh+Changin+viidakkosaari+taikka+vaikkapa+Krabin+kalliosaaret.Muutamaa+tiettyä+kohdetta+lukuunottamatta+Prostituutiota+ei+ole+havaittavissa+(ellei+sitä+suoranaisesti+etsi),+tai+siitä+ei+ole+ainakaan+mitään+haittaa.Ja+tuota+"iso+vessa"+asiaakaan+en+suoranaisesti+allekirjoita.
  2. Kuolema+varmasti+oli+tarpeeton,+mutta+en+näe+tuossa+mitään+eroa+vaikkapa+junan+alle+hyppäämiseen+(paitsi+että+tuolla+teolla+sai+varmasti+enemmän+mediahuomiota+aikoinaan).+Kyseinen++itsemurha+teko+on+erittäin+halpamainen,+eli+tahallisesti+hypätä+toisen+ihmisen+kuljettaman+ajoneuvon+eteen+tarkoituksenaan+tappaa+itsensä.+Teko+joka+aiheuttaa+ajoneuvoa+kuljettaneelle+ihmiselle+mahdollisesti+pahoja+ja+pitkä-aikaisia+traumoja.+Jos+päivänsä+haluaa+päättää,+niin+se+tulee+tehdä+niin,+ettei+siitä+ole+haittaa+muille,+ulkopuolisille+ihmisille.Itse+en+näe+sotilasparaateissa+mitään+negatiivista,+itsekkin+aikoinaan+panssarivoimissa+varusmiesajan+palvelleena,+olen+sellaiseen+osallistunut.