Vapaa kuvaus

Aloituksia

92

Kommenttia

6157

  1. Kerrotko miksi työnantajan tarvitsisi maksaa siitä että työntekijä ei pääse sovittuun aikaan työpaikalle?
    Minusta tuo EK:n linjaus on oman oikeustajuni mukainen, eli työnantajan ei tarvitse maksaa palkkaa, mutta kyseisen tilanteen takia tapahtunutta ei katsomta myöskaan oikeudettomaksi poissaoloksi työpaikalta.
    Tuo edellinen tulkinta olikin hyvin itseäni ihmetyttävä.