Vapaa kuvaus

Aloituksia

27

Kommenttia

85

1. Älkää+nyt+,+älkää+nyt.+Pitää+olla+diabetes+impotenssi,+kun+menee+Pattayalle,+niin+ei+ole+noita+nais+ongelmia+!+!+Kun+on+Lerppa,+niin+siihen+on+vaikea+saada+hiviä+?+?Sit+toiseksi+ei+ole+suomessakaan+ämmä+perään+huutelemassa+ja+pojat+saadaan+olla+rauhassa+ja+nauttia+Pattayasta+?Siinäs+Pojat+näitte,+kyllä+aina+hyviäkin+puolia+löytyy+!+Ei+ole+suomi+ämmä+huutelemassaja+ei+voi+valittaa,+että+paneskelee+pikkutyttöjä+tai+ei+voi+valittaa+ei+voi+valittaa+ei.
  2. Hyvä+kirjoitus+ja+ollaan+jo+hyvin+jäljillä+siitä+todellisuudesta+näistä+Thaimaan+haukkujista.+Tämä+oli+mielenkiintoinen+analyysi.+Minulla+on+myös+sellainen+näkemys,+että+nämä+haukkuja+poijat+ovat+asennoituneet+tailuoneet+itselleen+vielä+sellaisen+minä+kuvan,+että+he+kuuluvat+johonkin+ja+ovat+jotainja+pitävät+yllä+ja+elävät+sellaisessa+maailmassa,+jonka+ovat+itse+luoneet.Tämän+asian+voi+esim.+Tällaisella+esimerkillä+tuoda+hyvin+esille:+Monet+niistä+on+sellaisia+paksun+puoleisia+ja+tukkakin+on+saattanut+lähteä+ja+ei+ole+sitä+morsiantakaan+löytynyt.++Vaimo+on+ehkä+ollut+ja+parikin+vaimoa,+mutta+ne+kaikki+on+olleet+sellaisia+mitä+nyt+ei+myöskään+ihan+prinsessoiksi+ole+voinut+kehua.Sitten+ne+ei+halua+tilanteeseen,+jossa+joku+heidän+lähellä+oleva+henkilö+äiti+tai+vaikka+sisartai+kyläkaupan+myyjä+tai+kuka+ikinä+se+henkilö+joka+on+ollut+heitä+lähellä+ja+jolle+he+ovataina+purkautuneet.++Pääsisi+sanomaan,+että+onko+se+tuo+meidän+Taunokin+ollut+Thaimaassaja+mitä+se+meidän+Tauno+oikein+sieltä+netistä+hakee+iltaisin+yksinään+?+Sehän+on+vähänpullukka+ja+elelee+ilman+vakinaista+vaimoa.+Sitten+olen+havainnut,+että+ei+myöskään+haluta+sitä,+että+sisar+tai+sukulainen+sanoisi,+ettäsinne+Thaimaaseenko+se+Tauno+niitä+vanhan+Isän+tai+Äidin+rahoja+kantelee.+Eikö+sitä+naista+saa+muuten,+kuin+sillä+lailla?++Sitten+niillä+tulee+se+ristiriita,+miksi+tuo+Pertti+on+ainailoinen+ja+veikeä,+kun+se+käy+Thaimaassa+ja+Leijuu+niillä+naisjutuilla+työpaikalla.+Ne+unohti+sen+yhden+tärkeän+asian,+että+sinun+ei+tarvitse+olla+mitään+ja+sinun+ei+tarvisteottaa+itsellesi+minkäänlaista+naista+mitä+sinä+itse+et+rakasta+tai+pidä.+Ne+unohti+senmyös,+että+sinun+ei+tarvitse+olla+tilivelvollinen+kenellekään+ja+voit+itse+valita+kaveritja+tutut+ja+tekemisesi.+Ja+he+unohtavat+sen,+että+He+eivät+katso+sitä+kuka+ja+minkälainenihminen+sinua+arvostelee+ja+merkitseekö+se+jotain+sinun+elämässä.Niin,+kuin+minä+kerroin+tuossa,+että+Älymystö+matkustaa+enemmän.