Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
VilliPattaya
VilliPattaya
VilliPattaya
Liittynyt 8v sitten
27
aloitusta ·
85
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
OK.
Minä+kerron+sinulle.
Sinä+toit+kirjoituksessa+esille+yleisen+näkemyksen.
Jos+sinä+olisit+asunut+Thaimaassa+tai+Kiinassa+tai+muualla,+niin+sinä+olisit+tuonut+
esille+oman+näkemyksen+ja+korostanut+Tarvehierarkian+minäkuvaa.
Eikö+ole+yksinkertaista+?
11.02.2018 16:35
Sinä+et+ole+asunut+aasiassa+!
Olisit+kirjoittanut+muuten+toisella+tavalla+ja+jäit+kiinni.
11.02.2018 16:25
Minä+luin+sen+jutun+kanssa+ja+kertomus+oli+hyvin+sekava.
Paljon+kohtia+jäi+selventämättä+ja+merkillistä+oli+myös+jos+Norsu+puisto+oli
tiedossa,+niin+nykyään+kyllä+kaikki+löytyy+Google+mapista+ihan+ajo-ohjeet+
sun+muut+ja+kysyjä+tiesi+mutta+ei+näyttänyt+kuskille+minne+haluaa+mennä+?
Se+sotii+jo+normaalia+käytöstä+vastaan.+Jos+haluat+mennä+johonkin,+niin+kyllä
sen+saa+selville+ja+osoitteen+myös+otat+ylös.+
Kirjoittaja+oli+ollut+Thaimaassa+4+vuorokautta+ja+olivat+säästäneet+rahaa+matkaan
oli+kirjoituksessa.+Eli+Tiedän+Phuketin+hintatason+ja+se+on+nyt+vähän+korkeahko.
Olen+vahvasti+sitä+mieltä,+että+Rahan+käyttö+ja+taksin+hinta+oli+se+suurin+ongelma.+
Matka-budjetti+on+vaikea+laatia+silloin,+jos+on+kolme+eri+yksikköä+ja+kolme+eri+
tarvetta+etukäteen,+joten+rahaa+menee+suhteettoman++paljon+juuri+alussa.+
OLen+ollut+suomessa+asiakaspalvelutyössä+ja+voin+sanoa,+että+tämä+tapaus+on+ihan
tyypillinen+purkaus+keksitystä+asiasta+jolla+halutaan+säilyttää+oma+minä+kuvaa+ja+
pitää+omaa+profiilia+ylempänä,+vaikka+totuus+tuli+silmille.++En+Tiedä+uskooko+joku+
tällaista+kertomusta+tällaisenaan+vai+ei.+Mutta+minusta+siinä+oli+paljon+virheitä.
Autojen+ja+mopojen+ja+Tuk+tukkien+pakokaasut+ovat+varmasti+kaikille+tuttuja+asioita+
niiden+liioittelu+ja+asiajärjestyksen+muuttaminen++ikkunoiden+avaamiseen+johtuu
yksinkertaisesti+tietämättömyydestä+ja+ilmastoinnista,+jolloin+auton+oma+järjestelmä
puhdistaa+hengitysilmaa.++Thaimaassa+ja+aasiassa+yleensäkin+on+tämä+saaste+ongelma
ja+siellä+usein+näkee+näitä+suun+suojuksia+eli+sellaisia+maskeja+kasvoilla.+
Hotelliin+linnoittautuminen+matkan+jälkeen+puhuu+myös+keskeisestä+riidasta+ja+rahasta.
Linnoittautumalla+halutaan+säästää+matkakustannuksissa+ja+aiheuttaa+ärtymystä.
Myös+se,+että+mitään+ei+varastettu+tai+maksettu+puhuu+rahan+merkityksestä.
11.02.2018 14:45
En+minäkään+tiedä+mistä+näitä+pesii,+mutta+se+taitaa+olla+niin,+että+ne+ei+kykene
matkustamaan+Pattayalle.++Pattaya+on+hyvä+paikka+ja+ainakin+minä+olen+siellä+
tykännyt+olla+ja+juttelen+aina+mielelläni+Thaimaasta+ja+osa+näyttää+oikeasti+olevan
sitä+mieltä,+että+minä+olen+joku+Petofiini+tai+joku+hyväksikäyttäjä+ja+naiset+joskus
haluavat,+kuin+kiukulla+antaa+omaa+tavaraansa+ja+semmoista+täällä+suomessa+siis.
Minä+luulen,+että+kaikki+on+sitä+suurta+tietämättömyyttä+ja+ei+ole+mitään+käsitystä,+
kun+ei+ole+koskaan+käynyt.+Minun+lapset+ovat+myös+käyneet+Pattayalla+usein+ja+ei+
nekään+koskaan+sano+kun+kysyn,+että+lähetäänkö+Pattayalle+ja+vastaus+on+aina,
että+jos+maksat.++Toki+ne+on+jo+sen+verran+isoja,+että+ne+sitten+pyrähtelee+aina+omille
Teilleen+ja+sillai+ja+toki+me+päivällä+ja+iltasella+syödään+ja+ruokaillaan+yhdessä.
No+ei+meillä+ole+sillä+lailla+sama+toi+musiikki+maku+ja+paikan+valinta.+
Pattayalla+on+ihan+hyvä+meno+ja+aktiviteetteja+löytyy+ja+aina+rasva+hieronnasta+
Ritsa+pyssyyn+ja+liukumäkeen.+Paljon+jää+kyllä+kokematta+jos+ei+käy+Pattayalla.
11.02.2018 14:12
Ei+Toki.
Kaikki+kulut+saa+vähentää+verotuksessa,+koska+liikeidea+luonnollisesti+aito+Thaimaa.
Täytyy+perustua+jo+olemassa+olevaan+ravintolaan+thaimaassa+tai+Thai+ravintola
ketjuun.++Liikeidea+on+juuri,+että+asiakas,+kuin+matkustaa+Thaimaahan+tässä+Baarissa/
Ravintolassa.++Sama+ruokalista,+kuin+Thaimaassa.
Tyttöjä+voi+tulla+töihin+aina+3+kuukaudeksi+ja+niiden+on+oltava+samoja+myös,+jotka+
työskentelee+Thaimaassa.+Majoitus+voi+olla+yhteismajoitus+ja+sen+ravintolan+
tai+Baarin+sijainti+pitää+myös+olla+vähän+ulkona+kaupungista,+joten+tunnelma+olisi+
täydellinen.++Näin+ollen+vuokrat+ja+kustannukset+olisivat+myös+pienemmät.
Tällä+Baari+ja+ruoka+ja+idella+täytyy+myös+olla+suomessa+asuvien+Thaimaalaisten+suosio.
Hinta+voi+sitten+olla+sen+mukainen+mitä+maksaa.
08.02.2018 17:18
5 / 5