Vapaa kuvaus

Aloituksia

27

Kommenttia

85

1. OK.Minä+kerron+sinulle.Sinä+toit+kirjoituksessa+esille+yleisen+näkemyksen.Jos+sinä+olisit+asunut+Thaimaassa+tai+Kiinassa+tai+muualla,+niin+sinä+olisit+tuonut+esille+oman+näkemyksen+ja+korostanut+Tarvehierarkian+minäkuvaa.Eikö+ole+yksinkertaista+?
  2. Minä+luin+sen+jutun+kanssa+ja+kertomus+oli+hyvin+sekava.Paljon+kohtia+jäi+selventämättä+ja+merkillistä+oli+myös+jos+Norsu+puisto+olitiedossa,+niin+nykyään+kyllä+kaikki+löytyy+Google+mapista+ihan+ajo-ohjeet+sun+muut+ja+kysyjä+tiesi+mutta+ei+näyttänyt+kuskille+minne+haluaa+mennä+?Se+sotii+jo+normaalia+käytöstä+vastaan.+Jos+haluat+mennä+johonkin,+niin+kylläsen+saa+selville+ja+osoitteen+myös+otat+ylös.+Kirjoittaja+oli+ollut+Thaimaassa+4+vuorokautta+ja+olivat+säästäneet+rahaa+matkaanoli+kirjoituksessa.+Eli+Tiedän+Phuketin+hintatason+ja+se+on+nyt+vähän+korkeahko.Olen+vahvasti+sitä+mieltä,+että+Rahan+käyttö+ja+taksin+hinta+oli+se+suurin+ongelma.+Matka-budjetti+on+vaikea+laatia+silloin,+jos+on+kolme+eri+yksikköä+ja+kolme+eri+tarvetta+etukäteen,+joten+rahaa+menee+suhteettoman++paljon+juuri+alussa.+OLen+ollut+suomessa+asiakaspalvelutyössä+ja+voin+sanoa,+että+tämä+tapaus+on+ihantyypillinen+purkaus+keksitystä+asiasta+jolla+halutaan+säilyttää+oma+minä+kuvaa+ja+pitää+omaa+profiilia+ylempänä,+vaikka+totuus+tuli+silmille.++En+Tiedä+uskooko+joku+tällaista+kertomusta+tällaisenaan+vai+ei.+Mutta+minusta+siinä+oli+paljon+virheitä.Autojen+ja+mopojen+ja+Tuk+tukkien+pakokaasut+ovat+varmasti+kaikille+tuttuja+asioita+niiden+liioittelu+ja+asiajärjestyksen+muuttaminen++ikkunoiden+avaamiseen+johtuuyksinkertaisesti+tietämättömyydestä+ja+ilmastoinnista,+jolloin+auton+oma+järjestelmäpuhdistaa+hengitysilmaa.++Thaimaassa+ja+aasiassa+yleensäkin+on+tämä+saaste+ongelmaja+siellä+usein+näkee+näitä+suun+suojuksia+eli+sellaisia+maskeja+kasvoilla.+Hotelliin+linnoittautuminen+matkan+jälkeen+puhuu+myös+keskeisestä+riidasta+ja+rahasta.Linnoittautumalla+halutaan+säästää+matkakustannuksissa+ja+aiheuttaa+ärtymystä.Myös+se,+että+mitään+ei+varastettu+tai+maksettu+puhuu+rahan+merkityksestä.