Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
VilliPattaya
profiilit
VilliPattaya
VilliPattaya
Vapaa kuvaus
Aloituksia
27
Kommenttia
85
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
OK.
Minä+kerron+sinulle.
Sinä+toit+kirjoituksessa+esille+yleisen+näkemyksen.
Jos+sinä+olisit+asunut+Thaimaassa+tai+Kiinassa+tai+muualla,+niin+sinä+olisit+tuonut+
esille+oman+näkemyksen+ja+korostanut+Tarvehierarkian+minäkuvaa.
Eikö+ole+yksinkertaista+?
11.02.2018 16:35
Sinä+et+ole+asunut+aasiassa+!
Olisit+kirjoittanut+muuten+toisella+tavalla+ja+jäit+kiinni.
11.02.2018 16:25
Minä+luin+sen+jutun+kanssa+ja+kertomus+oli+hyvin+sekava.
Paljon+kohtia+jäi+selventämättä+ja+merkillistä+oli+myös+jos+Norsu+puisto+oli
tiedossa,+niin+nykyään+kyllä+kaikki+löytyy+Google+mapista+ihan+ajo-ohjeet+
sun+muut+ja+kysyjä+tiesi+mutta+ei+näyttänyt+kuskille+minne+haluaa+mennä+?
Se+sotii+jo+normaalia+käytöstä+vastaan.+Jos+haluat+mennä+johonkin,+niin+kyllä
sen+saa+selville+ja+osoitteen+myös+otat+ylös.+
Kirjoittaja+oli+ollut+Thaimaassa+4+vuorokautta+ja+olivat+säästäneet+rahaa+matkaan
oli+kirjoituksessa.+Eli+Tiedän+Phuketin+hintatason+ja+se+on+nyt+vähän+korkeahko.
Olen+vahvasti+sitä+mieltä,+että+Rahan+käyttö+ja+taksin+hinta+oli+se+suurin+ongelma.+
Matka-budjetti+on+vaikea+laatia+silloin,+jos+on+kolme+eri+yksikköä+ja+kolme+eri+
tarvetta+etukäteen,+joten+rahaa+menee+suhteettoman++paljon+juuri+alussa.+
OLen+ollut+suomessa+asiakaspalvelutyössä+ja+voin+sanoa,+että+tämä+tapaus+on+ihan
tyypillinen+purkaus+keksitystä+asiasta+jolla+halutaan+säilyttää+oma+minä+kuvaa+ja+
pitää+omaa+profiilia+ylempänä,+vaikka+totuus+tuli+silmille.++En+Tiedä+uskooko+joku+
tällaista+kertomusta+tällaisenaan+vai+ei.+Mutta+minusta+siinä+oli+paljon+virheitä.
Autojen+ja+mopojen+ja+Tuk+tukkien+pakokaasut+ovat+varmasti+kaikille+tuttuja+asioita+
niiden+liioittelu+ja+asiajärjestyksen+muuttaminen++ikkunoiden+avaamiseen+johtuu
yksinkertaisesti+tietämättömyydestä+ja+ilmastoinnista,+jolloin+auton+oma+järjestelmä
puhdistaa+hengitysilmaa.++Thaimaassa+ja+aasiassa+yleensäkin+on+tämä+saaste+ongelma
ja+siellä+usein+näkee+näitä+suun+suojuksia+eli+sellaisia+maskeja+kasvoilla.+
Hotelliin+linnoittautuminen+matkan+jälkeen+puhuu+myös+keskeisestä+riidasta+ja+rahasta.
Linnoittautumalla+halutaan+säästää+matkakustannuksissa+ja+aiheuttaa+ärtymystä.
Myös+se,+että+mitään+ei+varastettu+tai+maksettu+puhuu+rahan+merkityksestä.
11.02.2018 14:45
En+minäkään+tiedä+mistä+näitä+pesii,+mutta+se+taitaa+olla+niin,+että+ne+ei+kykene
matkustamaan+Pattayalle.++Pattaya+on+hyvä+paikka+ja+ainakin+minä+olen+siellä+
tykännyt+olla+ja+juttelen+aina+mielelläni+Thaimaasta+ja+osa+näyttää+oikeasti+olevan
sitä+mieltä,+että+minä+olen+joku+Petofiini+tai+joku+hyväksikäyttäjä+ja+naiset+joskus
haluavat,+kuin+kiukulla+antaa+omaa+tavaraansa+ja+semmoista+täällä+suomessa+siis.
Minä+luulen,+että+kaikki+on+sitä+suurta+tietämättömyyttä+ja+ei+ole+mitään+käsitystä,+
kun+ei+ole+koskaan+käynyt.+Minun+lapset+ovat+myös+käyneet+Pattayalla+usein+ja+ei+
nekään+koskaan+sano+kun+kysyn,+että+lähetäänkö+Pattayalle+ja+vastaus+on+aina,
että+jos+maksat.++Toki+ne+on+jo+sen+verran+isoja,+että+ne+sitten+pyrähtelee+aina+omille
Teilleen+ja+sillai+ja+toki+me+päivällä+ja+iltasella+syödään+ja+ruokaillaan+yhdessä.
No+ei+meillä+ole+sillä+lailla+sama+toi+musiikki+maku+ja+paikan+valinta.+
Pattayalla+on+ihan+hyvä+meno+ja+aktiviteetteja+löytyy+ja+aina+rasva+hieronnasta+
Ritsa+pyssyyn+ja+liukumäkeen.+Paljon+jää+kyllä+kokematta+jos+ei+käy+Pattayalla.
11.02.2018 14:12
Ei+Toki.
Kaikki+kulut+saa+vähentää+verotuksessa,+koska+liikeidea+luonnollisesti+aito+Thaimaa.
Täytyy+perustua+jo+olemassa+olevaan+ravintolaan+thaimaassa+tai+Thai+ravintola
ketjuun.++Liikeidea+on+juuri,+että+asiakas,+kuin+matkustaa+Thaimaahan+tässä+Baarissa/
Ravintolassa.++Sama+ruokalista,+kuin+Thaimaassa.
Tyttöjä+voi+tulla+töihin+aina+3+kuukaudeksi+ja+niiden+on+oltava+samoja+myös,+jotka+
työskentelee+Thaimaassa.+Majoitus+voi+olla+yhteismajoitus+ja+sen+ravintolan+
tai+Baarin+sijainti+pitää+myös+olla+vähän+ulkona+kaupungista,+joten+tunnelma+olisi+
täydellinen.++Näin+ollen+vuokrat+ja+kustannukset+olisivat+myös+pienemmät.
Tällä+Baari+ja+ruoka+ja+idella+täytyy+myös+olla+suomessa+asuvien+Thaimaalaisten+suosio.
Hinta+voi+sitten+olla+sen+mukainen+mitä+maksaa.
08.02.2018 17:18
5 / 5