Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Sarah22
profiilit
Sarah22
Sarah22
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
16
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hups,+sori.+Täppäsin+vahingossa+ton+anonyymi-ruksin.
13.09.2019 16:56
Minä+taas+sanoisin,+että+mistä+ihmeestä+ja+miten+löytäisin+hyvää+seksiseuraa.+Kehnoja+örkkejä+ovat+kapakit+täynnä,+joilla+ainoastaan+jutut+ovat+jotain,+mutta+teot+kalpeita+kuin+valkaistu+lakana.+Ei+mitään+toisen+huomiointia,+pelkkää+oman+itsensä+kehua,+jolle+ei+katetta+löydy.
24.02.2019 12:47
Oon+ihmetelly+täällä+ihan+tuota+samaa.+Silloin+kun+todella+etsiskelin+seuraa+ja+laitoin+tietojani+ja+tietenkin+spostini,+niin+vielä+vaan+kyseltiin+ja+sitten+lopulta+sain+yhden+vastauksen.+Olisin+katsonut+sen,+mutta+kun+olin+törmännyt++(sananmukaisesti)+nykyiseen+kumppaniini.+Oli+sekin+hassu+juttu.+Kun+katseemme+kohtasivat,+olimme+kumpikin+kuin+puusta+pudonneita.+Mutta+siitä+se+lähti.
Täällä+tosiaan+ihmettelin+tuota+jatkuvaa+kyselyä+ja+tietojen+inuumista.+Ei+siinä+pohjalla+voi+olla+tapaamisen+halu.
17.11.2018 11:25
Vois+melkein+olla+minun+näppikseltäni.
07.08.2018 15:16
Torstaina+tuli+lähdössä+pienoista+ruuhkaa+laivaan+mennessä.+Laukkujen+tarkistus+ja+jotkut+napisivat.+Heidät+johdatettiin+sivummalle,+joten+syy+napinaan+ei+selvinnyt+minulle.+En+kyllä+laivalla+noita+napisijoita+havainnut,+tosin+en+pahemmin+katsonutkaan.
Minulle+ei+tuottanut+mitään+vaikeuksia+näyttä+laukkuani.+Tosin+en+ihan+ehtinyt+sitä+edes+tiskille+nostaa,+kun+virkailija+jo+kiitti+ja+toivotti+hyvää+matkaa.
19.05.2018 11:04
Jos+sinulla+on+noin+halveksuva+ja+ylimielinen+asenne+naisia+kohtaan,+olen+erittäin+iloinen+siitä,+että+polkumme+eivät+koskaan+kohtaa.
19.05.2018 10:37
Ajatus+tuntuu+kauheen+kiihottavalta+ja+ihanalta.+Mutta+sitten+ajattelen+käytäntöä.+Maa+on+kova,+muhkurainen+,+ehkä+märkä,+kaikenlaisia+ötököitä,+tikkuja,+neulasia.
Siinä+on+vastakaikua+ruusunpunaisille+tunteille.
15.05.2018 13:14
Suloiset+kiitokset+teille+kaikille+tuestanne.
Samalla+sain+uuden+sydänystävän.+Hän+kirjoitti+postiini+aivan+ihanan+ja+pitkän+viestin,+missä+kertoi+toisen+kunnioittamisesta+ja+tukemisesta.
Nykyisin+tuemme+toinen+toisiamme.+Elo+on+ihanaa,+kun+tietää,+että+toiseen+voi+luottaa+ja+että+toinen+auttaa+pyyteettömästi.
23.04.2018 09:01
Johan+minä+ilmoittelin.
Anteeksi+nyt,+mutta+vieläkö+äitisi+syöttää+sinua+syöttötuolissa+lusikalla?
23.03.2018 18:23
Jotenkin+toi+vaan+tuntuu+kiihottavalta.
23.03.2018 16:36
Minulla+taas+toimii.+Ja+viuhahtelu+on+riehakasta.
23.03.2018 16:35
Minun+mielihalujani.+Tai+ei+vaan+halu.+Onhan+tuo+noin+käynyt+välillä.+Useampi+mies+on+nannaa.+Pieni+sm+on+myös+siinä+kauheen+kivaa.+Avuttomana+muiden+nautinnon+kohteena.+Ja+saahan+siinä+itsekin.
17.02.2018 08:33
Tällaisten+kommenttien+takia+pahoitin+mieleni+ja+nyt+pidän+taukoa,+koska+minua+ei+ilmeisesti+haluta+keskusteluihin.
21.09.2017 17:48
Siis+kirjoitan+minne?+Miten+pääsen+sinne+jonnekin+jotain+kirjoittamaan?
Anteeksi+nyt,+mutta+minä+en+osaa+näillä+vempaimilla+oikeastaan+yhtään+mitään.+Kun+hankin+Elisalta+valkoisen+laatikon,+jolla+pääsisin+nettiin,+en+saanut+sitä+ohjeiden+kanssa+asennettua.+Niissä+kun+oletettiin+tiedettävän+ja+osattavan+vähän+kaikkea.+Laiton+avunpyyntöä+kirjaston+koneelta+ja+sain+lähinnä+pottuilua.+Yksi+mies+kertoi+olevansa+firman+atk-tuki+ja+tulisi+tekemään+jutun,+jos+ottaisin+siltä+suihin.+Sain+toimivan+koneen.
05.09.2017 20:47
Voisitko+selkeyttää+tuota+juttua.+Kun+painan+omaa+nikkiä,+näen+oman+kirjoitukseni.+Kun+sinun,+en+näe+ainuttakaan+kirjoitustasi.+Mutta+sitä+sähköpostia+ei+kyllä+mistään+aukea.
05.09.2017 09:08
No+nyt+ei+kukaan+enää+voi+varastaa+tätä+nimimerkkiäni.
04.09.2017 21:47
1 / 1