Onko täällä? Esim 170cm 100kg olis aila täydellinen. Muita bbw rakastajia?
Isot naiset
22
583
Vastaukset
- Tuulikki.90
Ota yhteyttä tuulikki90 a outlook com
- NahatonHki
Minulla 40v 160cm pullea vaimo...
- Bbwk
Lyhyt ja pullea nainen kiihottava.millainen vatsa heiluuko panon aikana ja saako makkarasta kiinni.mites pillu onko tiukka.
- NahatonHki
Bbwk kirjoitti:
Lyhyt ja pullea nainen kiihottava.millainen vatsa heiluuko panon aikana ja saako makkarasta kiinni.mites pillu onko tiukka.
Pullea vatsa,kuin paksuna,kyllä liikkuu aktin aikana,joka kyllä jää lyhyeksi,koska pimppa tiukka ja irrottaa mun vaatimattomasta pilistä mehut nopeasti : (
Pakarat ihanan muhkeat...
- Plussize20
167cm 118kg täällä
- Kiimanainen4
Vaikka esittäytymällä spostitse.
Olen kylläkin aika vaativa eli pari sanaa ei mene läpi.
kiimanainen4 ät gmail com - porytes
Aika kivat mitat, miten paino on jakautunu vartaloon?
- Plusize20
porytes kirjoitti:
Aika kivat mitat, miten paino on jakautunu vartaloon?
Pää painaa noin 65kg,siitä kapenee alaspäin,kengänkoko 34
- Kiimanainen4
Mies_Salo kirjoitti:
Mistä sä?
Onks susta miheskään muuhun ku kyselemiseen?
Kiimanainen4 kirjoitti:
susta ainakin vain videoiden myyntiin
Kiimanainen4 kirjoitti:
Oon ihmetelly täällä ihan tuota samaa. Silloin kun todella etsiskelin seuraa ja laitoin tietojani ja tietenkin spostini, niin vielä vaan kyseltiin ja sitten lopulta sain yhden vastauksen. Olisin katsonut sen, mutta kun olin törmännyt (sananmukaisesti) nykyiseen kumppaniini. Oli sekin hassu juttu. Kun katseemme kohtasivat, olimme kumpikin kuin puusta pudonneita. Mutta siitä se lähti.
Täällä tosiaan ihmettelin tuota jatkuvaa kyselyä ja tietojen inuumista. Ei siinä pohjalla voi olla tapaamisen halu.- Sekin-kävisi
Sarah22 kirjoitti:
Oon ihmetelly täällä ihan tuota samaa. Silloin kun todella etsiskelin seuraa ja laitoin tietojani ja tietenkin spostini, niin vielä vaan kyseltiin ja sitten lopulta sain yhden vastauksen. Olisin katsonut sen, mutta kun olin törmännyt (sananmukaisesti) nykyiseen kumppaniini. Oli sekin hassu juttu. Kun katseemme kohtasivat, olimme kumpikin kuin puusta pudonneita. Mutta siitä se lähti.
Täällä tosiaan ihmettelin tuota jatkuvaa kyselyä ja tietojen inuumista. Ei siinä pohjalla voi olla tapaamisen halu.Ei noilla ruinijoilla ole mitään hinkua tavata juuri sinua. He haluavat upottaa nakkinsa mihin tahansa ripsipiiraaseen, ei siinä ole sen kantajasta mitään väliä. Heille kyllä kävisi vallan mainiosti myös pumpattava Barbara.
Hei! saako sinun yhteyyttä on S-posti voimassa
- Ei-posti-toimi
Tosin sähköposti herjaa kielletyistä merkeistä.
Kiinnostaisi nainen, minimi olisi 185cm ja painoa 100kg. Sellainen vahva ja lihaksikas.
- Hornalainen
Tuolle 'Jormalaiset' tuntuu käyvän mikä vaan... mummi,kummi, mies,nainen,naapurin musti ja moni muu... ; )
- Tytti-Hki
Hornalainen kirjoitti:
Tuolle 'Jormalaiset' tuntuu käyvän mikä vaan... mummi,kummi, mies,nainen,naapurin musti ja moni muu... ; )
Kaikki muu tai reaalinen tapaaminen.
Hornalainen kirjoitti:
Kyllä käy, en ole nirso. Ykkösvaihtoehto olisi tuo kookas nainen. Saa olla kummi tai mummi.
Naapurin Mustikin käy jos se sitä ulkoiluttava narttu tulee mukaan.
- Jannonen
Tällä laihuuden palvonta aikakaudella. Minä ainakin hulllaanun muodollista naisista, joissa on naisellinen pehmeys. Lantiosta kaarta ja reisissä kokoa. Korostan ettei minulla ole mitään hoikkia ihmisiä vastaan, mutta ei vaan sytytä minua. Rehevä aikuinen nainen, joka on sinut itsensä kanssa on maailman seksikkäin olento. Ei ole kohtaa jota en tahtoisi suudella, ei kohtaa jota en tahtoisi hyväillä. Silmät eivät väsy kun ujona heitä etäältä ihailen.
- Ukm53Hki
No miksipä vaan etäältä...? Mikset tuttavuutta mene tekemään? Itse ukm jolla pullea vaimo...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 892016
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141691- 971653
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931326Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31146Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1721074- 64906
- 76880
- 53855
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123848