Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Harmittva+juttu.++Ne+kadonneet+yhteystiedot.++Tiedän,+miten+kova+työ+on+ne+hankkia+takaisin,+ellei+ole+kotona,+missä+ne+useasti+ovat+ylhäällä+jossain+paperillakin.
31.12.2018 13:22
Satuinpa+lukemaa+täällä+uutisen,+miten+oli+käynyt+Lempäälässä.++Mistä+näitä+tumpeloita+sikiää?++Kinkunrasvaa+viemäriin,+hohhoijaa!
31.12.2018 01:02
Olet+kokki,+ihan+viimeisen+päälle!+Papukaijamerkki+ja+peukku.
31.12.2018 00:58
Tänä+vuonna+en+sattuneista+syistä+paistanut+kinkkua.++Koskaan+aiemmin+en+ole+sitä+viemäriin+kaatanut.++Jos+en+parempaa+käyttöä+ole+keksinyt,+olen+kaatanut+sen+tyhjään+maitotölkkiin,+ja+pannut+sekajätteeseen.++Toki+sille+on+monta+parempaakin+käyttötarkoitusta.
31.12.2018 00:55
Koska+tuo+eläkkeiden+indeksin+muutos+ei+tule+koskaan+korjaantumaan,+ei+myöskään+eläkkeiden+progressiivinen+verotus,+niin+olisi+edes+oikeus+ja+kohtuus,+että+eläketulovähennysten+rajaa+nostettaisiin.++Sapettaa+niin+pirusti+maksaa+aina+vaan+yli+30+%+veroja.++Koska+en+käytä+julkisia+terveys-,+enkä+muita+palvelujakaan,+olen+koko+ikäni+nettomaksaja.
31.12.2018 00:48
Olet+onnekas,+ellei+sinua+ole+koskaan+ryöstetty.++Silloin+menee+kaikki+kerralla.++Tuo+perstasku+on+hyvä+juttu,+niin+litteä+ja+pieni+lappu,+ettei+sitä+kukaan+huomaa.++Harmi+vaan,+jos+unohtuu+pesuun+menneiden+farkkujen+taskuun.
31.12.2018 00:40
Niin,+sinun+perääsihän+ei+kenenkään+kannata+itkeä,+joten+se+siitä.++Pidä+linjasi.
31.12.2018 00:18
Oikein+hyvä+kommentti.++Ja+jos+kaiken+kukkuraksi+olet+vielä+vieraassa+maassa.++
Et+tietenkään+sitä+tarvitse,+jos+et+lähde+kotoasi+minnekään.
31.12.2018 00:16
En+ole+minäkään+nähnyt+ko.+asiasta+ketjua.++Olen+huono+puhelimen+kantaja,+monesti+se+unohtuu+kotiin.++Täällä+lomakodissa+ystävät+ja+naapurit+latelivat+siitä+asiasta+madonluvut.++Pitää+kuulemma+täällä+aina+kantaa+puhelinta+mukana,+siltä+varalta,+että+jotain+sattuu.++Niinpä+tämän+maan+puhelimessa+on+ICE,+ja+siinä+perheenjäsenteni+yhteystiedot,+ja+se+puhelin+ei+lukitu.++Koska+ei+ole+älypuhelin,+ei+sillä+suurta+vahinkoa+saa+aikaan.
Suomen+puhelimeen+olen+myös+laittanut+ICE-tiedot,+pitäisi+olla+vaan+sen+verran+tolkuissaan,+että+saa+sen+auki+lukituksesta,+siihen+riittää+etusormen+painallus.
31.12.2018 00:11
Ihan+aikuisen+oikeasti,+enemmän+minua+häiritsevät+vanhemmat,+jotka+antavat+lastensa,+siis+pikku-tyttöjen,+pukeutua+kouluun+napa-paitoihin,+ym.+paljon+isommille+kuuluviin+vaatteisiin.++Koulupuku+pitäisi+olla+pakollinen+Suomessakin.
Kaikki+mummot+pukeutukoot+ihan+miten+haluavat,+ovat+jo+suojassa+pedofiileilta.+:-)
30.12.2018 00:55
"Rakkaus+on+ikuista,+vain+kohteet+vaihtelevat."++Tämä+aforismi+lukee+jossain+kirjassani,+joka+on+nyt+Suomessa,+joten+en+voi+tarkistaa,+kenen+viisautta.
30.12.2018 00:44
Sulle+pointsit.
30.12.2018 00:41
Suuret+muutokset+elämässä,+vakava+sairastuminen,+työn+menettäminen,+puolison+tai+muun+läheisen+kuolema,+ovat+virstanpylväitä,+jolloin+pohtii+elämän+rajallisuutta.++Silloin+myös+miettii,+miten+haluaa+jäljellä+olevan+elämänsä+käyttää.++Mitkä+ihmissuhteet+ovat+tärkeitä?++Silloin+ollaan+asian+ytimessä.
Haluaako+viettää+aikaansa++yhdentekevien+ihmisten+tai+asioiden+parissa.++Suuressa+paineessa+ne+timantitkin+syntyvät.
30.12.2018 00:38
Minulle+kaksi+ylitse+muiden:
https://www.youtube.com/watch?v=DWO_eojWezg
ja:
https://www.youtube.com/watch?v=zgUE33xtHaA
ja+vielä+yksi:++https://www.youtube.com/watch?v=Wqhkm0RThm8
26.12.2018 01:48
Minä+kuuntelen+mielelläni+urkumusiikkia,+mutta+mieluiten+oikein+suuressa+katedraalissa.
26.12.2018 01:41
Höpö+höpö,+me+olemme+suomalaisia+kaikkialla,+ja+olemme+siitä+ylpeitä.
Ulkona+paukkuvat+raketit,+kaukana+suomalaisen+joulun+hartaasta+tunnelmasta,+mutta+so+what?
Maailma+on+suurempi,+kuin+mitä+peräkylän+räppänästä+näkyy.
26.12.2018 01:38
Eivät+suinkaan+vain+lapsemme+ja+lapsenlapsemme,+olemme+sitä+jo+itsekin.++Olemme+matkustaneet+paljon+enemmän+kuin+vanhempamme,+äitini+tosin+omaa+ikäluokkaansa+paljon+enemmän.++Isämme+joutuivat+vierailemaan+tuolla+naapurimaassa+ja+Lapissa+häätämässä+"muukalaisia"+niin+paljon,+etteivät+halunneet+mennä+minnekään.
Joskus+moitin+äitiäni+siitä,+miksi+antoivat+minulle+niin+suomalaiset+etunimet,+mihin+äitini+vastasi:+"Ei+silloin+oltu+vielä+niin+kansainvälisiä."++Ajat+ovat+parantuneet,+lasteni+ja+lastenlasteni+nimet+voidaan+lausua+ja+tunnistaa+miltei+millä+kielellä+tahansa.
26.12.2018 01:30
Kaunista+on,+ja+erittäin+tuttu+sävelmä.
Vähäisimmässä+osassa+ei+liene+myöskään+hyvin+kaunis+pianisti.....
Hyvää+ja+rauhaisaa+Joulua+sinulle+ja+perhekunnallesi.
24.12.2018 12:57
Kiitos+hauskasta+kommentista.
Nykyään+vallalla:+"Antaa+kaikkien+kukkien+kukkia."+Tai+"Terveisiä+lintukirjasta."
Missä+kulkevat+hyvän+maun+rajat,+kaikille+se+ei+liene+tärkeää.
Pukeutukoot+kaikki+miten+parhaiten+taitavat,+kunhan+eivät+pyri+"iholle".
23.12.2018 00:51
Lempimusiikkiani:
https://www.youtube.com/watch?v=IHEzhJDso_g
Hyvää+yötä,+kauniita+unia.
23.12.2018 00:45
21 / 42