Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Valitettavasti+ei+ole+virsi:+"Oi,+muistatko+vielä+sen+virren,+jota+lapsena+laulettiin...."+ja+mielellään+joko+Jaakko+Ryhäsen+tai+Matti+Salmisen+laulamana.++Laulettu+rakkaitteni+siunaustilaisuudessa+kappelissa,+toivottavasti+omassanikin.
Toki,+siellä+oli+virsiäkin,+kuten+"Sua+kohti+Herrani..."
08.12.2018 00:46
Ei+olisi+Eemelin+pitänyt+ryhtyä+Toukoa+tönimään,+vaikkei+olisikaan+ollut+fanituslistalla+namber+van.++Riikkaa+on+hieman+sääli,+ihan+sama+miten+Eemelin+käy.++Se+on+tuo+suomalaisen+miehen+luonto+sellainen+vasta+puusta+pudonneen+miehen+luonto.++On+siinä+naisilla+olemista.
08.12.2018 00:41
Suomalainenhan+ei+hevin+istumapaikastaan+luovu!
Olin+juuri+jäämässä+äitiyslomalle.++Nousin+bussiin+sellaiselta+välipysäkiltä,+bussi+oli+ihan+täynnä.++Niinpä+jäin+seisomaan+siihen+auton+etuosaan+pitäen+kiinni+pystytolpasta.++Auto+nousi+ylämäkeä+ylös.++Ajattelin:+"Jos+teillä+on+otsaa+istua+siinä,+niin+minulla+on+otsaa+seistä+tässä+ison+mahani+kanssa."++Olimme+puolivälissä+mäkeä,+kun+tunsin+kosketuksen+olkapäälläni.++Mies,+ehkä+35+v+sanoi:+"Rouva,+olkaa+hyvä,+tuolla+on+paikka+teille.",+ja+osoitti+paikkaa+bussin+keskiveiheilla.++Kiitin.++Herrasmies.
Täästä+oppineena,+jos+näen+vanhuksen,+raskaana+olevan,+tai+äidin+pienen+lapsensa+kanssa,+annan+aina+paikkani+heille.++Minä+jaaksan+kyllä+seistä.
08.12.2018 00:12
Tuo+on+helppo+sanoa,+jos+on+aina+ollut+ns.+"kunnan+töissä".++Yksityisellä+sektorilla+se+toimii+niin,+että+organisaatioiden+muutoksissa+sinut+on+helppo+ulkoistaa+taloudellisiin+ja+tuotannollisiin+syihin+vedoten,+ellei+osaamisesi+ja+mahdollinen+uusi+työtehtävä+kohtaakaan.++
Mikäli+haluat+säilyttää+myyntiarvosi+muuttuvilla+markkinoilla,+kouluttaudu.++Eikä+se+sittenkään+ole+varmaa+nykypäivänä.++YT:t+ovat+tätä+päivää,+ja+yrityksiä+katoaa+alta+fuusioiden+myötä.
07.12.2018 21:20
Nyt+ylipäätään+olosuhteiden+pakosta+ensimmäinen+joulu+täällä.++Päätimme+olla+avoimin+mielin,+ja+katsoa,+miten+paikalliset+viettävät+omaa+jauluaan.++Taatusti+erilainen+kuin+Suomessa.
Sen+verrain+annoin+periksi,+että+glögikutsut+torttujen+ja+pipareiden+kesken+lähimmille+ystäville.
Itsenäisyyden+juhlat+linnassa+haluan+katsoa+ihan+kahden+herkkujen+ja+kuohuviinin+kera+omassa+kodissa.++Saa+rauhassa+päivitellä+linnan+vieraita+ja+heidän+asujaan.
Cavaa+pitää+olla+ja+joitain+herkkuja,+ehkä+ei+ihan+suomalaisimmasta+päästä.++Riittää+että+meillä+mukavaa.
05.12.2018 01:26
Minulla+maailman+paras+jouluhauen+resepti.++Tois+vaan+joku+sen+hauen.+++Tänään,+kun+käselimme+tuolla+rannalla,+paljon+oli+onkivapoja+pystyssä,+tokkopa+haukia+kalastivat,+mitä+lie+Välimeren+kaloja.
05.12.2018 01:17
Tuosta+unimaailmasta;+yhtenä+yönä+löysin+itseni+polkupyöräni+kera+syvästä+kaivosta,+oli+ollut+epäkurantti+kansi+siinä.++Siellä+kaivossa+sitten+erilaisia+pelastussuunnitelmia+mietin...
Seuraavan+päivän+kävelylenkillä,+erittäin+jyrkän+portaikon+vierellä+näin+sellaisen+rikkonaisen+kaivon+kannen,+sanoin+miehelleni."+Tuollakohan+kaivossa+minä+unissani+ponnistelin."
Onneksi+tänään+paistoi+aurinko+ihanasti,+oli+lämmin,+tehtiin+pitkä+lenkki+rantoja+myöten,+aurinkovitamiinia+mielelle.
05.12.2018 01:04
Pääsin+täydelle+eläkkeelle+60-vuotiaana,+oli+sellainen+sopimus.
Mutta+ennen+sitä,+piti+koko+ajan+opiskella+uutta,+kouluttautua+myös+omin+varoin.++En+ollut+sitä+pulla-mössösukupolvea,+jolle+kaikki+tehty+ja+mietitty+valmiiksi.
Tänä+päivänä+kehitys+on+niin+nopeaa,+että+sinun+on+oltava+valmis+uudistamaan+osaamistasi+koko+ajan,+eikä+aina+ole+vain+työnantajan+tehtävä+sitä+tehdä,+pitää+olla+oma-aloitteinen
Veroprosenttini+on+30.5,+jos+sitä+kysyt+seuraavaksi.
05.12.2018 00:53
Kyllä+meillä+on+jotain+kasvatuksessakin+pahasti+pielessä.++Mitä+ovat+vanhemmat+jättäneet+kertomatta+lapsilleen?++Kun+olin+nuori,+ja+asuin+kaupungissa+jossa+oli+varuskunta,+isäni+kävi+kanssani+tärkeän+keskustelun.++Hän+sanoi,+että+jokaisen+suomalaisen+nuoren+miehen+pitää+mennä+sotaväkeen.++"Se+on+heidän+velvollisuutensa.+++Mutta+ei+niiden+varusmiesten+kanssa+saa+ryhtyä+kuljeskelemaan.++Heillä+on+tyttöystävä,+tai+jopa+vaimo,+omalla+kotipaikkakunnallaan."
Olen+omassa+kotikaupungissani+nähnyt,+miten+tytöt+pyörivät+niiden+maahanmuuttaja-nuorukaisten+ympärillä+ostoskeskuksessa.++Tehnyt+mieli+mennä+sanomaan,+että+menkää+hyvät+tytöt+kotiinne!++Olen+kuullut,+miten+joka+toinen+sana+puheessa+alkaa+kirjaimella+v...,+joten+turha+mennä+itseään+nolaamaan.
Vanhemmat,+pitäkää+parempaa+huolta+tyttäristänne!
05.12.2018 00:42
Kun+on+ammatimies+asialla,+ei+ole+iällä+väliä:
https://www.youtube.com/watch?v=kDR2fXoHdQw
Hyvää+yötä!
02.12.2018 00:26
En+ole+koskaan+Yöradiota+kuunnellut.++Kiitos+linkistä,+laulu+tuttu,+tämä+versio+ei,+olipa+kiva+kuunnella.
02.12.2018 00:17
Voi+elämän+kevät.+:-)))
30.11.2018 18:21
Näistä+vihreistä,+"uusi"+kulmista+päätellen,+teit+taas+kerran+aloituksen,+johon+oli+helppo+vastata.
Onnittelut!
28.11.2018 01:27
Voisin+kertoa+siitä+koskettavan+tarinan,+mutta+täällä+on+viisainta+olla+kertomatta+niin+henkilökohtaisia+asioita.
28.11.2018 01:24
Se+on+jännä+juttu,+siinnä+suurimman+murheen+keskellä.++Kuka+onkaan+se+ystäväsi,+jonka+luokse+polkusi+silloin+viekään.++Muistatko+häntä+sitten+vielä+muutoinkin?
28.11.2018 01:21
En+ole+koskaan+tuntenut+yksinäisyyttä.++Työssäni+olin+koko+ajan+tekemisissä+ihmisten+kanssa.++Niinpä+kun+loma+alkoi,+halusin+kadota+maailmalta.++Rakastin+istua+puolivarjossa+puun+alla+(maailmalla+tai+Suomessa)+kirja+kädessä,+ilman+puhelinta.++Antaa+ajatusten+virran+soljua,+tai+olla+soljumatta.++Ne+hetket+olivat+tärkeä+henkireikä+oman+jaksamiseni+kannalta.+Niiden+hetkien+jälkeen+olin+helpompi+ja+mukavampi+ihminen+muillekin.
28.11.2018 01:16
Olen+hieman,+ihan+omin+päin,+tutkinut+parin+sivuston+kautta+sukuni+tarinaa.++Aika+pitkälle+jo+päässytkin,+tai+oikeastaan+vasta+1700-+luvun+alkupuolelle.
Kunhan+joskus+tulevaisuudessa+tulee+syksy,+jolloin+pysyn+Suomessa,+menen+kansalaisopiston+kurssille,+jossa+opetetaan+sukututkimusta.++Aika+pitkälle,+olen+päässyt+ihan+itsekseni.++Todella+mielenkiintoista.+Kannattaa+varautua+yllätyksiinkin.
28.11.2018 01:08
Olet+onnekas,+kun+et+ole+joutunut+kulkemaan+kenenkään+rinnalla+sitä+viimeistä+taivalta.++Tai,+miten+sen+ottaa,+joutunut+tai+saanut.++Sillä+matkalla+voi+oppia+myös+paljon+itsestään+ja+elämästä+yleensä.
Minulla+on+ollut+onni+saada+elämääni+eri+ikäisiä+ihmisiä.++Itseäni+paljon+vanhempia,+kuten+myös+lapsi-ystäviä.++Heistä+jokainen+on+ollut+rakas.++On+ollut+surullista+kulkea+rinnalla+hetkinä,+jolloin+elämä+lipuu+pois,+olla+lähellä,+rakastaa.++On+ollut+ihanaa+katsella+maailmaa+lapsen+silmin,+avoinna+kaikelle+uudelle,+elämän+ihmeille.
On+ollut+ihanaa+olla+ystävä,+rakastettu,+jollekin+tärkeä.++On+vieläkin.
Hyvin+surullinen+hetki+oli,+kun+pidin+äitiäni+kiinni+kädestä,+kun+hän+veti+viimeisen+hiljaisen+henkäyksen.++Tiesin,+ettei+kukaan+enää+maailmassa+sanoisi+minulle:+"Rakas+lapseni,+armas+aurinkoiseni."
28.11.2018 01:01
Minusta+molemmat+saavat+ihan+vapaasti+pitää+omista+lempiväreistään,+ei+ole+minulta+pois.
28.11.2018 00:44
Kenelleköhän+täällä+on+kaikki+kotona?++Ei+kai+tämä+ole+kaikille+jonkin+tyhjyyden+aukon+täyttämistä.++Missä+on+sinun+aukkosi?
22.11.2018 01:12
24 / 42