Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
...siis+ollut+monta+kaunista+tilaisuutta,+joita+on+ollut+ilo+katsoa.
23.05.2018 20:36
Minäpä+katsoin.
En+koskaan+katso+salattuja+elämiä,+bigbrothereita,+tempteissönailandia,+putousta,+viidakontähtösiä,+ja+mitä+kaikkia+niitä+onkaan,+tositv+hömppää,+en+koskaan,+en+vahingossakaan.+Niissä+typerät+ja+itseään+kauniina+ja+fiksuna+pitävät,yrittävät+esittää+kaunista+ja+fiksua.+Enpä+tiedä+mitään+turhempaa+ja+tyhmempää.
Sen+sijaan+katson+aina++(jos+olen+paikalla)+kuninkaalliset+häät,+ristiäiset,+Nobel+juhlat,+kaikki+sellaiset+ohjelmat,+joissa+on+kaunis,+arvokas+tunnelma,+++Kauniita+vaatteita,+hienoa+musiikkia,+historiallisia+hetkiä.++Sotilaita+upeissa+univormuissa,+hevosvaljakoita.++Menneiden+aikojen+charmia.
Seuraavia+kuninkaallisia+häitä+saadaankin+odottaa+pitkään,+mahdanko+olla++elossakaan,+kun+seuraavat+tulevat.++Viime+vuosina+onkin+ollut
23.05.2018 20:35
Kiitos+Heikku,+tuo+oli+viikon+paras+:)))
19.05.2018 12:33
Kiitos,+kyllä+minä+sen+sain+ja+ehdin+lukemaan.+++Pohjoismaisesta+hyvinvointiyhteiskunnasta+ja+yhteiskuntarauhasta+olemme+ainakin+samaa+mieltä.
Minä+bisnesmaailmassa+johtotehtävissä+toimineena+olen+joutunut+mukautumaan+siihen+maailmaan.++Minkään+puolueen+jäsenkirjaa+en+omista.++Muodostan+kaikista+asioista+ihan+oman+mielipiteeni.++Enkä+suinkaan+ole+aina+oikeassa,+vaan+voin+ihan+vapaasti+ajatella+joistain+asioista+nyt+erilailla+kuin+kymmenen+vuotta+sitten.
17.05.2018 15:02
Nyt+Paloma+olen+ensimmäisen+kerran+kanssasi+aikalailla+erimieltä.++Jossain+tuolla+ylempänä+puhuit+kokoomuslaisesta+elämänkatsomuksesta,+ja+siitä+miten+silloin+on+helppoa,+kun+kaikki+on+valmiiksi+tarjolla.++Omakohtaisen+kokemuksen+myötä+kanssasi+eri+mieltä.++Kun+me+kaksi+tyhjätaskua+aikanaan+menimme+naimisiin,+mikään+ei+ollut+valmiina,+kaiken+olemme+hankkineet+oman+työmme+kautta.
Kun+maksoimme+vielä+asuntolainaa+talostamme,+ja+samaan+aikaan+maksoimme+lastemme+koulutuksesta,+oli+pakko+miettiä+tarkkaan+kulutuksemme+rakennetta.++Ne+harvat+asiat,+joista+pystyimme+enää+säästämään,+olivat+vaatehankinnat+ja+ruokamenot.++Olen+hyvä+kokki,+kotoa+saadut+opit+(sielläkin+niukasti+elettiin)+ja+Tyttölyseon+erinomaiset+kotitaloustunnit+antoivat+hyvän+perustan+sille,+miten+tehdään+terveellistä,+maistuvaa+ja+hyvää+ruokaa+edullisesti.
Ei+ole+pakko+ostaa+avocadoja,+mangoa+ja+muita+kaukaa+tuotettuja+hedelmiä+ja+vihanneksia.++Jo+pula-aika+opetti+kaupunkilaisäidit+taitaviksi+ja+kekseliäiksi,+ei+ollut+ryytimaata+saunan+takana.+Kotimaisia+vihanneksia,+porkkanoita,+kaalia,+lanttua,+sipuleita,+punajuuria+saa+edullisesti+ympäri+vuoden,+ja+aivan+kuten+Hunks+sanoi,+pakastevihannekset+ovat+halpoja+ja+terveellisiä,+ja+mitään+ei+mene+hukkaan.++Jauhelihapaketti+tai+pala+Norjan+lohta+ei+paljon+maksa.++Kyse+on+osaamisesta+ja+viitsimisestä.
Tuohon+ohjelmaan+oli+median+toimesta+valittu+kaksi+ääripäätä,+heidän+väliinsä+mahtuu+suurin+osa+suomalaisista.++Olen+Pohjoismaisen+hyvinvointiyhteiskunnan+kannalla,+koska+se+takaa+meille+yhteiskuntarauhan.++En+voi+ryhtyä+tekemään+tässä+sosiaalityöntekijän+työtä,+mutta+jotain+on+mennyt+väärin+tuon+yhden+ihmisen+kohdalla.++Ratkaisu+ei+ole+paksumpi+lompakko,+vaan+hänelle+sopiva+hoitolaitos.
17.05.2018 12:23
@+EnOleNähnyt
Sait+naururypyt+silmäkulmiini,+kiitos.
15.05.2018 21:05
Minulla+on+kreivi+Alexander+von+Schönburgin+(köyhtynyt+aatelismies)+kirjoittama+kirja+:+"Tyylikkään+köyhäilyn+taito".++Suosittelen+luettavaksi,+hauska+ja+kiinnostava.++Hyviä+vinkkejä.
Minä+voisin+ottaa+vaikka+hänet+käsipuoleeni+(jos+saisin),+näyttäisin+hyvältä+vähän+kulahtaneessakin+kostyymissa.
Hänen+mottonsa:+"Älä+missään+tapauksessa+omista+mitään.++Se+tekee+onnettomaksi."
14.05.2018 21:50
Minulla+ei+varaa+siihen+Pradaan,+täytyy+pärjätä+muilla+keinoin+;-)
14.05.2018 21:43
Prada,+ei+missään+tapauksessa+Pravda!!
14.05.2018 20:23
Voi+teitä+ystävät+kalliit+:-).++Kun+viisi+päivää+viikossa+piti+olla+päällä+puku+ja+solmio,+oli+miehestäni+erittäin+rentouttavaa+panna+päähän+kalahattu,+jalkaan+vanhat+pehmenneet+samettihousut+ja+kumisaappaat,+ja+soutaa+joelle+uistinta+heittelemään,+tai+katiskoita+viemään.
Emme+tienneet+ketään+pukeutumisellamme+häirinneen.++Enemmän+olisimme+olleet+kummajaisia+niissä+normaaleissa+arkitamineissamme,+minä+jakkupuvussa+ja+korkokengissä,+olkalaukku+olalla,+salkku+kädessä.++Kyllä+meille+olisi+naurettu+sillä+kylällä.++Mökkimme+oli+niin+syrjässä,+metsän+ja+peltojen+ympäröimänä,+ettemme+ketään+häirinneet,+eikä+kukaan+meitä.++Maalaistalossa,+josta+haimme+maitoa+ja+munia,+oli+meihin+totuttu,+tiedettiin+ketä+ja+mistä+olemme.++Kohteliaita+ja+ystävällisiä+oltiin+puolin+ja+toisin.++Ja+kyllä+meidät+sentään+linnunpelättimistä+erotti.
Kun+saa+vapaasti+aina+pukeutua+miten+haluaa,+on+ehkä+hankala+ymmärtää,+miten+rentouttavaa+on+mennä+maalle+perjantai-iltana+ruokakassin+kanssa,+vaihtaa+vaatteet+ja+panna+sauna+lämpiämään.++Maalla+asuvillehan+se+on+aina+mahdollista,+meille+hölmöille+kaupunkilaisille+harvinaista+herkkua.++Tästä+aiheesta+lopetan++keskusteluni+tähän.++Anteeksi,+että+häiritsin.
14.05.2018 15:29
Ancie-kiltti,+minä+en+halveksi+tuulipukukansaa,+jokainen+saa+pukeutua+haluamallaan+tavalla.++Olen+koko+ikäni+asunut+kaupungissa,+työskennellyt+yrityksessä,+jossa+tietynlainen+pukukoodi,+joten+tottunut+pukeutumaan+tietyllä+tavalla.
Vaan+annas+olla,+kesätorpallamme+oli+naulakossa+ns.+rutuvaatteita,+jotka+pistimme+päällemme+heti,+kun+sinne+pääsimme.++Siellä+näimme+pääosin+vain+toisemme.++Kyläkauppaan+mennessä+etsimme+hieman+siistimmän+T-paidan+kaapista.++Naapurin+maalaistalosta+haimme+maitoa+ja+munia+niissä+rutuvaatteissa.++Se+oli+meistä+hauskaa,+heittää+"vapaalle".++Kumisaappaat+olivat+siellä+käärmeiden+vuoksi+pakollinen+asuste.+:-)
14.05.2018 11:07
Käytän+aina+tilanteeseen+ja+asuun+sopivaa+laukkua,+ja+niitä+on+paljon,++Jos+sanon,+että+niitä+on+50,+valehtelen,+koska+niitä+on+paljon+enemmän,+jo+lomakodissanikin+parikymmentä.++Olen+kerännyt+niitä+vuosien+varrella,+joskus+on+ollut+ihan+pakko+viedä+kierrätykseen,+koska+säilytystila+niille+loppuu.++Tämän+suvun+naiset+ovat+laukkufriikkejä,+tyttäreni+ja+miniäni+omistavat+kalliita+merkkilaukkuja.++Itselleni+riittää,+että+laukku+on+laadukasta+työtä.++Yksinkertainenkin+asu+saa+ihan+uuden+ilmeen,+kun+siihen+yhdistää+kauniit,++laadukkaat+kengät+ja+laukun,+joskus+myös+asuun+sopivan+huivin.++Jo+äitini+rakasti+kauniita+asioita,+oli+nuorena+toiminut+muotiliikkeen+mannekiinina,+siis+kauan,+kauan+sitten,+ennen+valmisvaateteollisuutta.++Isäni+pukeutui+aina+hienosti,+räätälin+tekemään+pukuun,+ulsteriin,+huopahattuun,+kainalossaan+nahkasalkku.
Joten+tällaisen+perimän+saaneena+on+vaikea+ryhtyä+"tuulipukukansaksi",+siitä+tulisi+huono+omatunto.+Ja+tyttärentyttäreni+rakastaa+hienoja+laukkuja.++Onneksi+ovat+nuo+pojat,+mutta+pahaa+pelkään,+että+hekin+aika+tarkkoja+siitä,+mitä+päälleen+laittavat,+merkkejä+on+ilmassa.+:-)
14.05.2018 00:43
Ylipäätänsä+musiikki+tekee+minuun+vaikutuksen,+lukemattomissa+elokuvissa+unohtumatonta+musiikkia,+tässä+muutamia:
Casablanca+-elokuvassa+(Ingrid+Bergman-Humbrey+Bogart)+Play+it+Sam..+"When+times+go+by..."+
Tango+elokuvasta+"Naisen+tuoksu".
"Parla+piú+piano"+elokuvasta+Kummisetä,+esittäjänä+mieluiten+Roberto+Alagna
"Gustav+Mahler:+Sinfonia+nro+5:+Adagietto"+Elokuvasta++"Kuolema+Venetsiassa"
...+vain+muutamia+mainitakseni.
09.05.2018 01:11
Nyt+löytyi+taas+kerran+sivistyksestäni+aukko.++Kuka+on+Tiina+Tönö?++Suomalainen+versio+Tina+Turnerista?
07.05.2018 16:03
Täällähän+on+leimattu+kaikki+yli+60-vuotiaat+naiset,+aika+monenlaisilla+ilmauksilla,+ämmänläyskä+särähtää+korvaani+aika+pahasti.++Minä+olen+isoäiti+kolmelle+ihanalle+lapselle,+mutten+millään+muulla+tavoin+alkanut+vielä+keinutuoli-mummoksi.++"Vierivät+kivet+eivät+sammaloidu."++
Tuossa+laulajassa+on+kyllä+virtaa,+ja+hänhän+on+jo+68+v,+kyllä+minä+hänelle+hattua+nostan,+ihan+jo+uskaltamisesta.++Ei+pidä+aina+ottaa+kaikkea+niin+kirjaimellisesti+ja+tosissaan.++Relax,+baby!
07.05.2018 16:01
Enpä+ole+sitä+pitkää+ketjua+avannut+ja+lukenut,+varmaan+monenlaisia+näkemyksiä.++Itse+pysyttelen+klassisella+linjalla,+mutta+antaa+kaikkien+kukkien+kukkia.
Oheinen+video+tullut+muutamaan+kertaan+katsottua,+siitä+tulee+niin+hauska+fiilis.++Yleisön+reaktiot+ovat+niin+hauskoja.++Ja+rouva+itse,+aivan+ihana,+tietää+miten+yleisö+otetaan.
07.05.2018 14:51
KUMPI+pahempi,+että+faija+käyttää+napapaitaa,+ja+tunkee+koulun+diskoihin,+vai+se,+että+mummo+panee+minihameen?
07.05.2018 01:58
Tämä+läppäri+tekee+omiaan,+anteeksi.++Tarkoitus+oli+sanoa,+että+jotenkin+sen+paperisodan+ja+muiden+käytännön+asioiden+hoitaminen+pitää+ihmisen+tolpillaan.++Sitä+toimii+jotenkin+kuin+kone.+Kun+se+itsensä+pakottaminen+loppuu,+onkin+sitten+takki+tyhjä,+ja+alkaa+se+oma+surutyö,+ja+sillä+ei+ole+takarajaa.
06.05.2018 21:44
Jotenkin+sen+kaiken+paperisodan+ja+käytännön+asioiden+hoitaminen
06.05.2018 21:38
Jotenkin+sen+kaiken+paperisodan+ja+käytännön+asioiden+hoitaminen
06.05.2018 21:38
35 / 42