Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
suvenkorento12
profiilit
suvenkorento12
suvenkorento12
Vapaa kuvaus
Aloituksia
16
Kommenttia
830
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+ole+ko.+ohjelmaa+katsonut,+koska+olen+muilla+mailla+vierahilla.++Mutta+asiassahan+ei+ole+mitään+uutta,+taikka+ihmeellistä.++Kautta+Suomen+maan+paikallisten+osuuskauppojen+hallintoelimissä+istuu+ihan+samoja+ihmisiä+kuin+valtuustoissa,+kunnanhallituksissa.++Hallintopaikat+ovat+haluttuja,+saavat+alennuksia+paikallisista+osuuskaupoista.++Kaavamuutokset,+tonttikaupat+sopivilta+paikoilta+sujuvat+mutkattomasti.
Kun+tähän+vielä+koplataan+rakennusfirmat+sopivin+järjestelyin,+on+keitos+valmis.++Näin+se+vaan+menee.++Ja+bonuskansa+huokailee+tyytyväisenä.+On+niin+hauskaa+olla+oman+kauppansa+omistaja.
24.04.2018 00:38
Nuorista+nokkosista+tulee+ihana+muhennos,+tehdään+samoin+kuin+pinaattimuhennos.++Nokkosla+voi+käyttää+myös+lettutaikinaan,+herkullisia+tulee.++Minä+niitä+marjapuskien+alta+kävin+saksilla+napsimassa+siivilään,+huuhtelun+jälkeen+ryöppäsin,+ja+olivat+sitten+valmiita+käytettäväksi.++Nokkoskeitto+tehdään+samoin+kuin+pinaattikeitto,+munanpuolikas+lautaselle+ja+paahdettua+leipää,+hyvältä+maistuu.
23.04.2018 23:21
Minäpä+luulen,+että+vanha+kunnon+"lautasmalli"+on+edelleen+toimiva+pohja+ruokailulle,+ja+se,+että+syö+tasapainoisesti+kaikkea,+punaista+lihaa+vähentäen,+mutta+ei+sekään+ole+kokonaan+kielletty.++Vanha+kunnon+sunnuntaipaisti,+kuten+äitini+sen+valmisti,+on+joskus+herkkua,+kuten+hyvä++pippuripihvikin.+En+usko+mihinkään+ihmedieetteihin,+eikä+perheestämme+ole+koskaan+kukaan+ollut+ylipainoinen.
23.04.2018 23:13
Minä+pidän+tästä:
https://www.youtube.com/watch?v=RdBcUmBz37k
21.04.2018 22:46
Kiitos+samoin,+Toni+Wirtanen+on+fiksu+ja+älykäs.+Ja+kommentit+kilpailijoille+hyvin+analysoituja.++Ehdottomasti+paras+valmentaja+tuosta+joukosta.
21.04.2018 22:34
Minunkin+piti+nimittäin+aloittaa+kommenttini+sanoilla:+"Jos+olet+yli+kaksi+metriä+pitkä..."jne
18.04.2018 01:24
Kiitos+erittäin+hyvästä+ja+kannustavasta+viestistäsi+aloittajalle.++Lisää+tällaista,+tulin+oikein+hyvälle+mielelle.
18.04.2018 01:22
Kun+kiirettä+pidin,+ehdin+hätäisesti+tehdä+gintonicin+otonpäivän+puolella,+täällä+kello+vähemmän.++Seinänaapurit+lähtivät+illalliselle+vasta+puoli+tuntia+sitten.++Skål,+hölkynkölkyn,+kippis+ja+ötyä!
18.04.2018 01:17
Hei,+eppu2+ja+muut+puutarhaihmiset...
Otin+mukaani+paikallisesta+Lidlin+myymälästä+esitteen,+täällä+19.4.+tulee+myymälään+juuri+sellainen+puutarhajakkara,+joka+on+tarkoitettu+niihin+kitkemishommiin.++Olisikohan+Suomessakin+samaan+aikaan.++Se+on+lähes+samanlainen,+jonka+jätin+va+nhan+kotini+puutarhavajaan.++Hinta+täällä+11,99+€,+aivan+erinomainen+kapistus.
16.04.2018 17:41
Niin,+siitä+se+minunkin+mielestäni+kertoo,+rakkaan+ihmisen+kuolemasta.
Kyseisellä+levyllä+on+hienosti+sanoitettuja+lauluja.++Ne+kestävät+monta+kuuntelukertaa.
14.04.2018 13:08
Mielestäni+laulu+kertoo+lahjakkuudesta,+taitavuudesta,+ja+kaiken+katoavuudesta,+eli+miten+pienestä+kaikki+voi+olla+kiinni.
Nyt+vuorostani+kysyn,+mistä+mielestäsi+kertoo+Vesterinen+Yhtyeineen+levyn+Paviaani+biisi+Intiaanit?+Olen+kuunnellut+sen+viime+aikoina+moneen+kertaan.
14.04.2018 01:25
Usein+kuulee+tämänikäisten+päivittelevän+koulukiusaamista,+ja+sitä+miksi+siihen+ei+puututa.++Jostain+syystä+ne+samat+tyypit+kuitenkin+kasvavat+aikuisiksi,+ja+jatkavat+oppimaansa+käytösmallia+aikuisenakin,+esim.+työpaikkakiusaajina.++Eiköhän+täälläkin+ole+osa+entisiä+koulukiusaajia..++Täällä+kun+voi+anonyyminä+huudella+melkein+mitä+tahansa+kelle+tahansa,+ilman+mitään+seurauksia.++Huonoa+käytöstä,+eivät+ajattelevan+aikuisen+tasolla+olevat+ihmiset+toimi+niin.+
Olen+ollut+huomaavinani,+että+muutama+pääpukari+tuppaa+itsensä+joka+ketjuun,+ja+vain+ja+ainoastaan+keljuillakseen.+Heistä+ajattelen,+että+mahtaa+olla+oma+elämä+kurjaa...
13.04.2018 16:28
Annetaan+niiden+mätien+mädäntyä+keskenään.
13.04.2018 16:19
Hei,+jätä+sellaiset+toopet+ihan+omaan+rauhaansa.++Kirjoita,+kuten++tähänkin+asti+mukavia+tarinoitasi.++Minäkään+en+anna+muiden+vaikuttaa+kirjoittamisiini.++Täällä+on+monta+kivaa+kirjoittajaa,+joiden+juttuja+on+hauska+lukea,+vaikken+aina+niitä+kommentoikaan.
13.04.2018 16:17
Minä+viis+veisaan+tuon+hra+huun+jutuista,+kunhan+leikkii+muka+fiksua+ja+räksyttää.++"+Hulluilla+on+halvat+huvit",+lienee+vanha+sanonta.
Ei+anneta+hänen+häiritä+itseämme,+tukehtukoon+omaan+erinomaisuuteensa.
Mukava+aloitus,+kiitos+siitä.
12.04.2018 21:40
Yhden+Yön+albumin+nimi+on+Nuorallatanssija.
12.04.2018 16:22
Hector+ja+Susanna+Haavisto+laulavat+saman+Mikael+Wiehen+laulun,+Hectorin+suomennos.++Hieno+biisi,+erilaiset+versiot.
12.04.2018 16:15
Kyseessä+on+ruotsalaisen+Mikael+Wiehen+laulu,+jonka+Hector+aikoinaan+suomensi.++Molemmat,+sekä+Hectorin+että+Haaviston++versiot+ovat+hienoja,+erilaisia.++Itse+vanhana+Hector-fanina+pidän+enemmän+Hectorin+rockimasta+versiosta.
12.04.2018 16:11
Sanoista+saa+selvää,+ja+sanoma+harvinaisen+selkeä.
Ja+hra+huun+on+aivan+turha+sanoa+tähän+yhtään+mitään,+hän+itse+on+oikea+linkittäjien+kurko,+joten+suu+kiinni+tällä+kertaa.
12.04.2018 13:25
Nuorallatanssijasta+tehty+useampiakin+lauluja,+tässä+Yön:
https://www.youtube.com/watch?v=DVYzNdi4BfA
12.04.2018 13:22
37 / 42