- No kyllä nimet pitää mainita
- Niin kaikki tulee tutkia ja koetella mutta sen tulee tapahtua lähimmäisenrakkaudessa ja totuudessa.
- "Teemu Selänne järjesti villit juhlat Saimaalla – ökyjahti täynnä nuoria naisia ja viinaa! "
otsikko eräässä roskalehdessä
Niin on kyllä erittäin kaukaa haettua höpöilyä tuo selännekoodi. Meidänkö nyt tulisi tutkia Selänteen jääkiekkouraa. Huhhuh. - Ei kaikki ole opettajia. Sitten jos yrittää olla opettaja vaikka ei ole niin huonosti käy
- Mitkä ihmeen nuutalaiset?
- En ole katsonut Selänne-koodia mutta kuulostaa ihan höpöhöpöjutulta
- Siis korjaus: lupailematta mitään sellaista josta ei ole täysin varma että pystyykö toimimaan niin
- Parasta olla lupailematta mitään ja rukoilla lisää nöyryyttä
- kaikenlainen ihmistenkorottaminen on väärin
- Ei Raamatussa ole kehotusta perustaa mitään helluntaikirkkoja
- Siis onko Mattila liittynyt kirkkoon?
- Niin no uskon että on vaihdettu siksi että katolilaiset ja luterilaiset ovat poistaneet kuvantekokiellon katekismuksissaan. Sen takia heillä on käytössä pitkähiuksisen miehen kuvia seinillä yms muuta, eli ikoneita yms. katolilaisilla.
Biblian vanhaan kieleen tottuu kyllä ainakin itse olen tottunut, ja se on erittäin vakava katolilaistaminen että on poistettu 38 se apostolien tekojen jae. - Ei vesikaste pese syntejä pois. Semmoinen ajatteluhan olisi sama kuin hinduilla jotka käsittääkseni uskovat että likaisessa joessa uinti pesee synnit pois.
Kaste ei ole lihan saastan poistamista eli vesikaste ei pese syntejä pois. - Niin kyllä käsittääkseni uskovien tulee käydä töissä. Itse ainakin käyn töissä.
- no ethän sinä sitä tiedä mitä siellä tapahtui. En tosin tiedä minäkään. No väitettyä väkivaltaa
- Vasemmisto on suuri huijaus. Eivät he oikeasti käsittääkseni työläisten asialla ole. Feminismi on suoraan helvetistä. Tietenkään naisia ei saa sortaa mutta ei saa miehiäkään sortaa "feminismillä". Mies on perheen pää, ja Raamatussa puhutaan vain hallitusmiehistä joten en usko että on Jumalan tahto että naiset ovat hallitusmiehinä. Mies ja nainen ovat tietenkin yhtä arvokkaita Jumalan silmissä mutta tehtävät ovat erilaiset. Eihän mies esim synnytä joten on luonnollista että nainen hoitaa lapsia kotona
- miten niin ei ole
- Tuo on sinun mutuiluasi. En tiedä mitä tapahtui pikkujouluissa, koska videota ei ole.
Jumala tietää mitä tapahtui - Kieltolaki takaisin
- höpöhöpö
suu kiinni ja Raamattu auki