Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
valiaikaisnikki
profiilit
valiaikaisnikki
valiaikaisnikki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
13
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jotain+siansaksaa.
29.08.2018 15:20
Kannattaa+ziigata+myö+Kathleen+Hanna.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kathleen_Hanna
21.07.2018 00:20
Kannattaa.+He+uskaltavat+kantaa+vastuunsa,+ja+se+muuttaa+maailmaa.
Lällyt+sopeutuvat,+koska+pelkäävät+seurauksia.
Ne+ovat+juuri+niitä+koulukiusaajien+myötäilijöitä.+Suuri+mutta+valitettavan+iso+enemmistö.
21.07.2018 00:12
Vaihda+poikaystävää!
21.07.2018 00:00
Kerros+esimerkki+jossa+nuo+yhdessä+oisivat+ennakoineet+jotain+jota+olisi+tapahtunut.
Ihan+vaan+siksi+kysyn,+kun+tunnut+olevasi+asiasta+varma.
15.07.2018 21:31
En+ole++kamalasti+viimeaikoina+seurannut+Pussy+Riotia,+mutta+juuri+heidän+kaltaisiaan+rohkeita+naisia+Venäjällä+(ja+kaikkialla+muuallakin)+tarvitaan.+Rohkeat+naiset+ovat+kautta+historian+olleet+ainoita,+jotka+ovat+saaneet+muutosta+parempaan.
Kaikki+sympatia+heille.
(ja+mina+olen+Mies+enkä+mikään+naisten+tai+vähemmistöjen+alistaja)
15.07.2018 20:17
Totta.+Nykyään+rekatutkaan+eivät+enää+pysty+poistamaan+omia+viestejään.
Totta+myös+se,+ettei+kirjoituksessa+tarvitse+olla+mitään+sääntöjenvastaista,+jotta+se+poistettaisi.+Käytännössä+voit+ilmoittaa+ylläpidolle+minkä+tahansa+kirjoituksen+sääntöjenvastaiseksi,+ja+se+poistetaan+täysin+riippumatta+siitä+onko+siinä+mitään+sääntöjenvastaista.+Kokeilkaa+joskus+ellette+usko.
12.07.2018 09:52
Parempi+olla+kirjoittamatta+mitään,+minkä+myöhemmin+haluaisi+poistaa.
12.07.2018 02:07
Kuka+uskoo+(huonosti)+photoshopattuihin+kuviin?
Toisaalta+Sipilällä+tuskin+on+munaa.+Ei+varmasti+ainakaan+rakastelutaitoa.
12.06.2018 23:20
Kiva+et+sain+sut+noinkin+kiinnostumaan,
11.06.2018 16:15
Minä+olen+heikkona+punapäisiin+naisiin,+etenkin+jos+on+pitkä+tukka+ja+leteillä.
Itsellä+on+vaalet+hiukset.+Onneksi+suvussani+ei+ole+tapana+kaljuuntua,+edes+meidän+miesten.
Ponnarista+en+itse+itselläni+pidä,+joten+mulla+oli+ennen+tapana+laittaa+tukka+yhdelle+letille.+Sit+yks+nainen+halus+aina+laittaa+mun+tukan+saparoille,+joten+nykyään+itsekin+laitan.+Meni+siinä+hetki+opettelussa,+mut+nykyään+homma+hoituu+vaikka+u+essa.
-+pitkätukka-68+-
09.06.2018 11:08
Musta+vois+olla+mahdollista,+teistä+en+tiiä.
Ite+olen+ollut+muutamassa+chattitapaamisessa,+mutta+siitä+on+jo+kymmenisen+vuotta+aikaa.+Oikein+kivoja+tapaamisia+olivat.
pitkätukka-68
08.06.2018 22:27
Kiinassa+yhden+lapsen+politiikka+johti+valitettavasti+myös+abortteihin.+Siellä+nimittäin+kaikki+haluavat+poikalapsen,+ja+jos+saa+tehdä+vain+yhden+lapsen,+sen+pitää+nimenomaan+olla+poika.+Tällöin+jos+selvisi,+että+sikiö+on+tyttö,+se+abortoitiin.+Tämä+taas+on+johtanut+sukupuoliseen+vääristymään+Kiinassa.
Kiina+on+ilmoittanut+luopuneensa+yhden+lapsen+politiikasta+loppuvuodesta+2015,+mutta+kyllä+tuo+tyttölasten+abortointi+taitaa+edelleen+olla+ihan+tavallista.+Ainakin+Intiassa+on+nimittäin+sama+ongelma,+vaikkei+siellä+tuollaista+politiikkaa+olla+harjoitettukaan.
Kaukoidän++tilannetta+ei+kuitenkaan+voi+mitenkään+verrata+länsimaihin,+sillä+täällä+ei+ole+samanlaista+pakko-saada-poikalapsi+-ajattelua.
30.03.2018 13:31
1 / 1