Letit

naisella

Pakko kysyä, kun olen tämän kesän aikana viihteellä käydessäni rekisteröinyt miesten, sekä vanhempien että nuorempien, reagoivan hiuksiini aivan eri tavalla kun ne ovat kahdelle letille palmikoituna, kuin niiden ollessa millä muulla tyylillä tahansa.

Olen aito punapää, joten pitkät hiukseni ovat tyypillisestä suomalaisesta hiuslaadusta poiketen erittäin paksut ja pörröiset. Ne siis ovat huomiota herättävät vapaanakin, mutta ei kuitenkaan siinä määrin kuin palmikoituna, jolloin jatkuvasti on joku kommentoimassa tai koskettelemassa lettejäni.

Olen "jo" kolmekymppinen, eli luovatko letit illuusion nuoresta ja reippaasta/energisestä= terveestä tyttösestä, siis hedelmällisestä naaraasta, vai mistä moinen innostus palmikoita kohtaan?

Vai kohdistuuko miesten himot näin kliseisesti; hoitsut, lentoemot, kouluasuinen tikkaria imevä lettipää...??

17

2271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,

      Långstrump. Nostaa vaikka hevosen. Että ainakin silleen reippausvaikutelma voi välittyä.

      • aito punapää kans(N)

        No minä sen hepan varmaan jaksaisinkin nostaa.;) Olen VAHVA aito punapää.:)


    • fetisisti

      ääni pään sisällä käskee vetää niistä leteistä

      • carried_away

        Leteistä en niin osaa sanoa, en minä niitä ainakaan huonosti katso. Kertoo jotain siitä että tyttö jaksaa panostaa ja kenties jopa erottua joukosta.

        Mutta saparoista sen verran, että lukiossa oli yksi mustiin pukeutuva tyttö joka oli vielä 10 kertaa söpömpi kun sillä sojotti saparot pään kummallakin puolella. Tykkäsiiiinnnnn....


      • hih hih
        carried_away kirjoitti:

        Leteistä en niin osaa sanoa, en minä niitä ainakaan huonosti katso. Kertoo jotain siitä että tyttö jaksaa panostaa ja kenties jopa erottua joukosta.

        Mutta saparoista sen verran, että lukiossa oli yksi mustiin pukeutuva tyttö joka oli vielä 10 kertaa söpömpi kun sillä sojotti saparot pään kummallakin puolella. Tykkäsiiiinnnnn....

        Minulla on letit aina kun on huono hiuspäivä tai kiireinen päivä. Letit on nopea ja helppo tapa saada hiukset mukavasti ja kunnolla pois tieltä. Paniikkiaamuratkaisu :D

        Hassua, että joku ajattelee sitä "panostamisena". Mutta sehän on minulle vain plussaa!


    • Minulla on ilmiselvästi fetissi pitkiin hiuksiin ja erityisesti letteihin ja saparoihin. Tuntuu olevan yleinen ajatus, että niiden avulla yritettäisiin näyttää nuoremmalta, mutta en minä moista allekirjoittaisi.

      Tosin toisinpäin asia kyllä toimii. Nuorestakin naisesta saa tätimäisen nyrhimällä tukan lyhyeksi. Ja kaiken huipuksi keski-ikäiset tädit luulevat näyttävänsä nuorekkailta, kun leikkaavat poikatukan.

    • klhgixx

      Jos ihmisellä lähtee köysiä päästä, tottakai niistä tekee mieli vetää. Ei siinä mitään seksuaalista silti välttämättä ole.

    • tarkoittavat

      sitä, että sua kiinnostaa dt. Letit toimivat kädensijoina.

    • että pidät

      dt:stä. Letit toimivat silloin kätevinä kädensijoina.

    • mnjam

      aikuisella naisella! :) Enemmän lettejä liikenteeseen joo!

      • kommentoi..

        aikamoinen ikä pitää lettejä vielä. jo 30 v???? ja letit??? laita edes ponihäntä niin olemuskin sopii paremmin kuin kaksi teinimäistä lettiiä 30 v naisella..???


      • rajoittunut.
        kommentoi.. kirjoitti:

        aikamoinen ikä pitää lettejä vielä. jo 30 v???? ja letit??? laita edes ponihäntä niin olemuskin sopii paremmin kuin kaksi teinimäistä lettiiä 30 v naisella..???

        Nutturako pitäisi laittaa niin olis sulle mieleen?

        Totta kai 30 nainen voi käyttää lettejä, jos ne sopii!

        Lettien ihailija- mies 34


      • ratkaisee
        kommentoi.. kirjoitti:

        aikamoinen ikä pitää lettejä vielä. jo 30 v???? ja letit??? laita edes ponihäntä niin olemuskin sopii paremmin kuin kaksi teinimäistä lettiiä 30 v naisella..???

        naisen tyyli ja persoona, kuin ikä siinä, miten ja minkä pituisina hiuksiansa pitää.

        Olen viisikymppinen ja minulla on paksut, hyväkuntoiset, lähes vyötärölle ulottuvat hiukset. Kiinnitän hiukseni nutturalle, poninhännälle tai palmikolle (ei leteille)sen mukaan mikä huvittaa. Hiukset auki olen vain kotona:)
        Minulle on just ja se sama mitä muut ihmiset hiuksistani mahdollisesti ajattelevat.


      • pitkätukka-68
        kommentoi.. kirjoitti:

        aikamoinen ikä pitää lettejä vielä. jo 30 v???? ja letit??? laita edes ponihäntä niin olemuskin sopii paremmin kuin kaksi teinimäistä lettiiä 30 v naisella..???

        »aikamoinen ikä pitää lettejä vielä. jo 30 v???? ja letit???»

        Minä täällä 50v, saparot yleensä päässä. Tälläkin hetkellä.

        Ai niin, olen mies.

        Eipä noita onneks miehet ole kiskomassa. Jotkut naiset silti tykkää.


    • Letit kiihottaa

      Täytyy tunnustaa: jos näen naisen hiukset kahdella letillä ajattelen heti suuseksiä. Niistä saa niin hyvin kiinni!

      • Lettifani

        Samaa mieltä. Letit on upean näköiset ja saa viisarin värähtämään heti..


    • Minä olen heikkona punapäisiin naisiin, etenkin jos on pitkä tukka ja leteillä.
      Itsellä on vaalet hiukset. Onneksi suvussani ei ole tapana kaljuuntua, edes meidän miesten.

      Ponnarista en itse itselläni pidä, joten mulla oli ennen tapana laittaa tukka yhdelle letille. Sit yks nainen halus aina laittaa mun tukan saparoille, joten nykyään itsekin laitan. Meni siinä hetki opettelussa, mut nykyään homma hoituu vaikka u essa.

      - pitkätukka-68 -

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      109
      2129
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1623
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1132
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1060
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      959
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      897
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      814
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      781
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      763
    10. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      167
      699
    Aihe