Samanlainen huumorintaju on tärkein

55666544

Olen tullut siihen tulokseen, että tiukemmin parisuhteita sitova asia on samanlainen huumorintaju. Parit jotka nauravat ja hymyilevät yhdessä pysyvät yhdessä. Yhteinen huumorintaju on myös se todellinen "se" juttu treffeillä. Jos treffeillä nauretaan yhdessä tavataan todennäköisesti vielä uudestaan. Ulkonäkö- , status- koulutus- yms. jutut ovat sivuseikkoja tämän rinnalla.

53

741

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ujo_ätmi

      Eli lipevät naisia naurattavat panoeinot saavat pillua. Tämä asiaintila on kyllä hyvin tiedosamme.

      • pitkätukka-68

        Tietysti, mutta he saavat juuri tietynlaista pillua. Fiksut naiset eivät heille antaudu.


    • Narttu_

      Empiiristen tutkintojen ihan pohjalta sanoisin myös, että jos on yhteinen huumorintaju, myös seksi on silloin hyvää ja tyydyttävää.

      • kokemusta.on

        Juuri näin. Seksi, joka on totista jyystöä, ei paljon jaksa ilahduttaa. Hyvä esleikki on ihan oikeasti leikkiä


      • eoljlh

        Kyllä siinä huumori loppuu jos miehellä on viiden sentin nakki tai naisella ämpärin mentävä aukko.


      • tekopyhää_puhetta

        Toisaalta naisille kelpaa jyystäksi joku iso totinen bodari. Tosikkokin kelpaa naisie, jos on hyvännäköinen.


    • MinäPidänPokanJatkossaki

      Nyt kyllä huijaat, huumorihan on ihan sieltä ja tosiiii syvältä. Ryppyjäkin siitä saa silien ja suun ympärille.

    • naiset.totisia

      Naisilla ei ole huumorintajua. Treffeiillä olen usein yrittänyt heittää vitsejä, mutta yksikään nainen ei ole nauranut.

      • Kerro vitsi.


      • naiset.totisia

        Mitä yhteistä on savolaisella työttömällä ja ruotsalaisella miehellä? Molemmat etsivät ommoo hommoo.


      • vitsit.eivät.toimi

        Huumori on ylernsä vuorovaikutteista. Sellainen asetelma, jossa mies kertoo vitsejä ja nainen nauraa niille on lähtökohtaisesti sukupuolittunut. Hyvä huumori suhteessa ei ole sukupuolittunutta vaan tavallaan mene sukupuolittuneen asetelman yli.


      • Narttu_
        naiset.totisia kirjoitti:

        Mitä yhteistä on savolaisella työttömällä ja ruotsalaisella miehellä? Molemmat etsivät ommoo hommoo.

        Tilannetaju ja rytmiikka ovat huunorissa olennaisia, ehkä siksi se heijastuu myös seksiin.


      • fhlju
        naiset.totisia kirjoitti:

        Mitä yhteistä on savolaisella työttömällä ja ruotsalaisella miehellä? Molemmat etsivät ommoo hommoo.

        Vanha vitsi, ei naurattanut yhtään.


      • pitkätukka-68

        Huomasitko aloituksen ensimmäisen sanan "samanlainen"?

        Mulla tuli mieleen et ehkä sinä olet tämä: https://youtu.be/R9b0cZdh6Ps?t=191

        Tietty koko biisi kannattaa kuunnella, mut toi linkki menee tuohon vitsiniekkaan.


    • miskalkulaattori-

      Jaana ei ymmärrä huumoria lainkaan

      *kuhmuja päässä*

      • Kyllä ymmärtää, riippuu vaan huumorista huvittaako se. 😆


      • pitkätukka-68
        LadyZorro kirjoitti:

        Kyllä ymmärtää, riippuu vaan huumorista huvittaako se. 😆

        Huumori on se, joka auttaa kestämään vääryydetkin.

        Joskus on pakko nauraa asialle joka ei ole alkuunkaan hauskaa.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Huumori on se, joka auttaa kestämään vääryydetkin.

        Joskus on pakko nauraa asialle joka ei ole alkuunkaan hauskaa.

        Se on ihan totta. Olen nauranut jopa leikkauspöydällä lääkäriä ootellessani, vaikka tilanne miksi siinä makasin olikin kannaltani silloin varsin järkyttävä jopa.

        Munanjohdin revenneenä, vatsassa verta niin ettei henki meinannut kulkea ja keskenmeno, pelko että siinä meni viiminenkin mahdollisuus tulla ikinä äidiksi. Ja saada omaa lasta.

        Omakin henki oli vaarassa, mutta yksi vitsi hoitajan suusta sai mut nauramaan vedet silmissä niin, ettei naurusta meinannut tulla loppua. Ei ennen, kun nukahdin nukkumatin aineisiin.

        Huumori ja huumorintajuni on pelastanut mut monelta henkiseltä kuolemalta.


      • pitkätukka-68
        LadyZorro kirjoitti:

        Se on ihan totta. Olen nauranut jopa leikkauspöydällä lääkäriä ootellessani, vaikka tilanne miksi siinä makasin olikin kannaltani silloin varsin järkyttävä jopa.

        Munanjohdin revenneenä, vatsassa verta niin ettei henki meinannut kulkea ja keskenmeno, pelko että siinä meni viiminenkin mahdollisuus tulla ikinä äidiksi. Ja saada omaa lasta.

        Omakin henki oli vaarassa, mutta yksi vitsi hoitajan suusta sai mut nauramaan vedet silmissä niin, ettei naurusta meinannut tulla loppua. Ei ennen, kun nukahdin nukkumatin aineisiin.

        Huumori ja huumorintajuni on pelastanut mut monelta henkiseltä kuolemalta.

        Ihmiskunta ois kuollut sukupuuttoon, ellei naiset ois pystynyt nauramaan kärsimyksilleen.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ihmiskunta ois kuollut sukupuuttoon, ellei naiset ois pystynyt nauramaan kärsimyksilleen.

        Olet varmasti oikeassa. Minusta elämässä on erityisen hyvää se, että löytää itsestään ja elämästä ylipäänsä rakkautta, kauneutta ja anteeksi antamisen halua ja kykyä. Sekä kykyä kääntää koetut kärsimykset opiksi ja vahvistua niistä.

        Pitää kyetä hyväksymään elämän kylmiä faktoja ( joku asia on nyt näin kun se on ja siitä on selvittävä) ja sitä, että aina ei voi voittaa. Mutta aina voi yrittää.


      • pitkätukka-68
        LadyZorro kirjoitti:

        Olet varmasti oikeassa. Minusta elämässä on erityisen hyvää se, että löytää itsestään ja elämästä ylipäänsä rakkautta, kauneutta ja anteeksi antamisen halua ja kykyä. Sekä kykyä kääntää koetut kärsimykset opiksi ja vahvistua niistä.

        Pitää kyetä hyväksymään elämän kylmiä faktoja ( joku asia on nyt näin kun se on ja siitä on selvittävä) ja sitä, että aina ei voi voittaa. Mutta aina voi yrittää.

        Kaikkia kylmiä "faktoja" ei silti pidä hyväksyä. Voi olla ettei ne olekaan oikeesti totta.

        Onko naisella sielu?


      • pitkätukka-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kaikkia kylmiä "faktoja" ei silti pidä hyväksyä. Voi olla ettei ne olekaan oikeesti totta.

        Onko naisella sielu?

        Parituhatta vuotta sittenyleinen fakta oli, et EI OLE. Nyt relevantimpi kysymys on, et onko sielua ollenkaan.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Parituhatta vuotta sittenyleinen fakta oli, et EI OLE. Nyt relevantimpi kysymys on, et onko sielua ollenkaan.

        💣 Enpäs malttanut olla iltaan asti poissa. Kiinnosti kurkata olitko kommentoinut ja olethan sinä. ☺️

        Ainiin klo 15.56 Lady on pomminvarma. Aina palstalla. 😀👍 * kräääh*

        Niin sielu, se henkinen olemus kropassa? Voi kai ne erotella toisistaan. Puhuisin ehkäpä sielunmaisemasta, henkisestä ajattelevasta olennosta.


      • LadyZorro kirjoitti:

        💣 Enpäs malttanut olla iltaan asti poissa. Kiinnosti kurkata olitko kommentoinut ja olethan sinä. ☺️

        Ainiin klo 15.56 Lady on pomminvarma. Aina palstalla. 😀👍 * kräääh*

        Niin sielu, se henkinen olemus kropassa? Voi kai ne erotella toisistaan. Puhuisin ehkäpä sielunmaisemasta, henkisestä ajattelevasta olennosta.

        Kiva et sain sut noinkin kiinnostumaan,


      • valiaikaisnikki kirjoitti:

        Kiva et sain sut noinkin kiinnostumaan,

        Kyllähän tämmöset asiat kiinnostaa, vielä kun ne kivasti auki kirjoitetaan. ☺️


      • pitkätukka-68
        valiaikaisnikki kirjoitti:

        Kiva et sain sut noinkin kiinnostumaan,

        Ajattelin ostaa likalleni ens synttäriksi (14v) kirjan "Sofies verden". Ite luin sen suomeks, mut likalle kannattaa etsiä svedupainos. Suomennos on aika kökkö, ja ehkä norjalaisen kirjan ruotsinnos on toimivampi.

        Suosittelen kaikille, vaikka se onkin kirjoitettu teinitytölle.


      • pitkätukka-68
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Ajattelin ostaa likalleni ens synttäriksi (14v) kirjan "Sofies verden". Ite luin sen suomeks, mut likalle kannattaa etsiä svedupainos. Suomennos on aika kökkö, ja ehkä norjalaisen kirjan ruotsinnos on toimivampi.

        Suosittelen kaikille, vaikka se onkin kirjoitettu teinitytölle.

        Laitoin pari viestiä rekatulla nikilläni, et jos kiinnostaa, niin voi laittaa säkäriäikin.

        Tosin sä olet varattu. Ajatustenvaihto ois sulti kivaa.


      • bmbmbmb
        pitkätukka-68 kirjoitti:

        Laitoin pari viestiä rekatulla nikilläni, et jos kiinnostaa, niin voi laittaa säkäriäikin.

        Tosin sä olet varattu. Ajatustenvaihto ois sulti kivaa.

        Uusi koepari uunista ulos.


    • tulevat.toimeen

      mutta jos tulee hyvin juttuun ja toimeen keskenään niin ei huonotkaan vitsit ole esteenä tai vitsittömyys ja silti ymmärtävät toisiaan

    • 101prosHetero

      Huumori. Se on homoille.

    • emävalhe

      Niin. Formulakuski Kimin jutut kuulostaa naisesta samalta, kuin talonmies kimin.

      • Ja Jong-un Kimin jutut on parempi kuullostaakin tosi hyviltä... muuten ei hyvä heilu....


      • pitkätukka-68
        Dissident kirjoitti:

        Ja Jong-un Kimin jutut on parempi kuullostaakin tosi hyviltä... muuten ei hyvä heilu....

        Voi ne ollakin. Minä en vaan osaa yhtään koreaa.
        Eikä se tyyppi kyllä muutenkaan innosta mua. Ei vaikka ois oikea sukupuoli.


    • epämiekästä

      "Tulee sitä mies räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta"
      - vanha suomalainen kansanviisaus-

      • hymy_perseeseen

        Tuo on totta


    • terijoen_sk

      Nauravaa naista on ihana panna

      • Eiainakaantosikko

        Harva sitä itkevää panee ? ;)


      • jännispanee
        Eiainakaantosikko kirjoitti:

        Harva sitä itkevää panee ? ;)

        Jännämiehet panevat usein, ensin hakkattuuan naisen


    • Aloituksessa on paljon perää. Mutta sitten kun yhteiset jutut muutaman vuoden päästä loppuvat, niin loppuu se huumorikin.

      • Tääkin on huomattu, että kyllä näin käy.


    • Neitsyt-Setä

      Tekeekö naisiin, varsinkin neitseellisiin teininaisiin vaikutuksen pieru-pissa-kakka-pylly-pimppi-pippeli-huumori, vammaisvitsit ja rasistiset vitsit? Nämä ovat nimittäin ne huumorin lajit, jotka minua erityisesti naurattavat.

      • selityssiinä

        Ei ole ihmekään, että olet neitsyt


      • pitkätukka-68

        Nuokin kaikki voi esittää monellakin tavalla. Mulle esmes toimii South Park (ja siellähän on aina kaikki mainitsemasi), mutta sit on myös mauttomia vitsejä.
        Aihe ei siis tee vitsistä hyvää tai huonoa.


    • Sopivuus monella saralla. Huumori on yksi niistä. Ja sillä voi pehmentää pieniä kommelluksia.

      Avoimuus ja kommunikoinnin toimiminen on minusta tärkeämpi. Silloin toimii kaikki, kun tietää mitä toinen milläkin tarkoittaa. Mutta mikä onkaan hauskempaa kuin pienen toran selvittyä, vähän murjaisee vitsillä, joka keventää vakavan mielen röhönauruksi. Siihen on vapaantuneempaa lähteä siihen kuuluisaan sovintoseksiinkin.

      • pitkätukka-68

        Miten mä en ole koskaan ymmärtänyt tuota sovintoseksiä. Mille sovinto on halausta ja läheisyyttä, mut jotenkin minen osaa seksiä silloin harrastaa.

        Voi nolla omituinen.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Miten mä en ole koskaan ymmärtänyt tuota sovintoseksiä. Mille sovinto on halausta ja läheisyyttä, mut jotenkin minen osaa seksiä silloin harrastaa.

        Voi nolla omituinen.

        No kuka mitenkin sopii. Mutta se laukeaa ainakin itsellä sellaiseksi. Mulle seksi kun on tunteiden osoitusta. Sovintoseksistä huikean tekee se, että se on miltei kilpailua hyvittää toiselle se kinahetki. Mitä enemmän rakkaus on pelissä, sitä kiihkeämpää tämä hetki on.

        Sekin tietenkin riippuu toisestakin... kaikki sitä ei koe samoin. Ei liene vaarallista.


      • pitkätukka-68
        Dissident kirjoitti:

        No kuka mitenkin sopii. Mutta se laukeaa ainakin itsellä sellaiseksi. Mulle seksi kun on tunteiden osoitusta. Sovintoseksistä huikean tekee se, että se on miltei kilpailua hyvittää toiselle se kinahetki. Mitä enemmän rakkaus on pelissä, sitä kiihkeämpää tämä hetki on.

        Sekin tietenkin riippuu toisestakin... kaikki sitä ei koe samoin. Ei liene vaarallista.

        Tulikin mulle yhtäkkiä mieleen, et johtuukohan mun suhteiden kaatumiset siitä, et en tuota sovintoseksiä ymmärrä.
        Tietysti aina on muitakin syitä, mut usein kaikki johtuu väärinkäsityksistä, joita ei sit osaa kertoa.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Tulikin mulle yhtäkkiä mieleen, et johtuukohan mun suhteiden kaatumiset siitä, et en tuota sovintoseksiä ymmärrä.
        Tietysti aina on muitakin syitä, mut usein kaikki johtuu väärinkäsityksistä, joita ei sit osaa kertoa.

        No tuskin just sovintoseksistä, vaan siitä, että et ehkä sittenkään tule ymmärretyksi ja se jää painamaan?

        Myötäiletkö liikaa? Tai etkö usko, että saat tarkoituksesi läpi?

        Kannattaa herätellä kysymyksiä, Suhteet on myös toisen ymmärtämistä, mutta ensisijaisesti itsensä huomioimista, ei toiselta voi olettaa sinun tunteiden tulkkaamista. Se on syytä muistaa.


    • Totuus-
    • Totuus-

      Jännämiehillä on kai sitten paras huumorintaju koska niillä aina naisia on.

    • EdesUnissa

      "Olen tullut siihen tulokseen, että tiukemmin parisuhteita sitova asia on samanlainen huumorintaju."
      Tämä on ilmiselvästi miehen tekemä aloitus. Naisethan ovat aina uskoneet että tiukin parisuhteen todiste on kun pariskunta kulkee yhdessä samanlaisissa tuulipuvuissa.

    • Hellittelyyn ja huumoriin, samanlaiseen, rakentuu kaikki. Ärsyttäväähän se on jos koko ajan on päällä tilanne ettei kumpikaan käsitä toista.

      Toiset käsittävät jo katseesta :)

    • Oon huomannu että mulle huumori toimii ainoastaan tilannekohtaisesti. Hauskimmat tilanteet syntyvät arvaamatta ja ilman ennaltasuunnittelua! Pieni poikkeus tähän kuitenkin; elokuvat. Jos katson jotakin elokuvaa uudelleen x-kertaa, jokin hauska kohtaus siinä saattaa jaksaa naurattaa useammallakin katselukerralla, huolimatta siitä että se ei tule yllätyksenä.

      Mutta en yksinkertaisesti kykene nauramaan, jos joku ihan kertomalla kertoo "vitsin", joka on suunniteltu ennalta alusta loppuun, eikä se liity millään tavoin siihen nimenomaiseen asiayhteyteen. Esim. stand-up -komiikka... en oikein lämpeä. Toki jos joku pro heittää aivan helkutin kekseliään sketsin niin sitten voi olla ihan pakko nauraa. Sellaisia harvemmin kuulee.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Au Pairit Maltalla - Keskustelua !!

      Keskustelua uudesta kaudesta. Täällä kaikki jaksot katsottu kun verot pakko maksaa.. Myyn ulkopuolelle jättäminen oli su
      Tv-sarjat
      248
      2620
    2. Suomalaisia valmistautuneena pakenemaan

      https://yle.fi/a/74-20084635 “Auto on aina tankattuna ja pari laukkua valmiiksi pakattuna, jos tulee äkkilähtö.”
      Maailman menoa
      377
      1752
    3. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      64
      1652
    4. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      85
      1408
    5. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      111
      1193
    6. Ei kiinnosta idän humpuuki

      Onko kukaan ihminen koskaan hyötynyt idän opeista pätkääkään? Ei ole, uskallan väittää!
      270
      1033
    7. Ristinryövärin kastamattomuus?

      KASTAMATON RISTINRYÖVÄRI Ristinryövärin pelastumista ilman kastetta on joskus käytetty perusteena sille, ettei kasteell
      Luterilaisuus
      274
      933
    8. Ikävöin sinua nainen

      Vaikka lopetin yhteydenpidon kokonaan. Ehkä joskus ymmärrät, et se oli ainoa järkevä vaihtoehto. Ei rakkaus lopu siihe
      Ikävä
      41
      915
    9. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      29
      775
    10. Tiedostan kyllä mitä tapahtuu

      Jos kohtaamme vielä, sitä ei voi välttää. Tiedostathan sinäkin? Parempi siis vain vältellä💔
      Ikävä
      47
      728
    Aihe