Vapaa kuvaus

Aloituksia

67

Kommenttia

1819

1. Ensiksi+sanon,+että+opettele+kirjoittamaan,+jos+aiot+saada+töitä!Toiseksi+pidä+mielessä,+että+vanhimmillaan+auto+on+yli+20+vuotias.Se+siis+ei+vaan+voi+toimia+kuten+uusi?Kolmanneksi:+Jos+itse+osaat+hitsata,+ei+ruoste+ole+ongelma.Neljänneksi:+Se,+joka+W210-mallisen+myy,+on+kyllä+itse+tietoinenkaikista+sen+vioista,+mutta+on+mitä+ilmeisemmin+todennut+korjaamisenkannattamattomaksi+eikä+enää+itse+viitsi+tai+jaksa+korjata+niitä.Viidenneksi:+Varaudu+heti+suuriin+menoeriin,+pelkästään+rengaskerta+onhalvimmillaankin+siinä+500,+sillä+tuskin+siinä+ajamattomat+renkaat+alla+on.
  2. Opettele+kirjoittamaan!
  3. Tavalla+tai+toisella+huonoksi+menneen+penkkimateriaalin+voi+myös+päällystäämittaan+ommeilluilla+päällisillä.+On+myös+nahkaa+ja+vahvistettuja+kylkiä.Eräs+tamperelainen+yritys+tekee+niitä.35.000+km+ajetun+autoni+penkkimateriaali+oli+vaalea,+etten+sanoisi+valkoinen.Koska+tiesin,+ettei+sellaista+voi+pitää+siistinä,+tilasin+konepestävät+lisäpäälliset.Kuskin+puoleen+tuli+seitsemän+vuoden+jälkeen+pieni+kuluma,+(+m.l.+190.000),mutta+yllätys,+yllätys,+ao.+liike+suostui+myymään+minulle+yhden+samanlaisen+selkänojaosan+käytössä+kuluneen+tilalle.Huomasin+edelleen+asennuksessa,+että+lisäsuojamateriaali+oli+kestänyt+käyttöä,+ollen+päällisten+alla+aivan+puhdas.Tosi+hyvää+palvelua.