Mitäs Mercedes asiantuntijat ovat mieltä ostaisitteko tälläistä vuoden 99 e 430 mersua jolla ajettu yli 300 000 tuhatta km.Ja hinta pyyntö lähes 6000 euroa
https://www.saka.fi/ajoneuvo/mercedes-benz-e-119670
Ostaisitko E430 tällä hinnalla
5
1227
Vastaukset
Olen ollut mersumies vasta kymmenisen vuotta ja autot ovat kauttaaltaan olleet nuorempia.
Ruosteet, öljyvuodot, moottorin puristuspaineet.
Mitään noista ei myyjä pysty takaamaan, joten niistä on ennen kauppaa itse osattava yksin tai asiantuntijan kanssa ottaa selvää.
Autohan ei ole uusi!
Mieti myös käytännön kulutusta, renkaiden hintaa, varaosien saatavuutta huollettavuutta ellet itse osaa.
Kauppakassiksi taitaa kuitenkin olla liian kallis, samalla hinnalla saa nuorempia autoja, joiden ylläpito on halvempaa.- Mersustelija
En ole ”M-B-asiantuntija”, vaikka Mersulla (lähes uudella) ajankin.
Tuo 6000 € tuntuu tietenkin houkuttelevan alhaiselta hinnalta autosta, joka tarjoaa vieläkin aika paljon, ainakin kunnossa ollessaan. Moni upouusi auto jää monessa suhteessa toiseksi.
Kääntöpuoli: ostajalla on oltava hyvin venyvä kukkaro käyttö- ja kunnossapitokustannusten suhteen. Se kuusi tonnia on vasta alkupaloja pää- ja jälkiruokaa odotellessa!
Seurasin kuluvana kesänä sivusta kaupantekoa, jossa samanikäinen, ikäisekseen vähänlaisesti ajettu CLK vaihtoi omistajaa kolmella tonnilla. Äskeiset sanat voisi sanoa siitäkin. Puhtaasti järkimielessä pitäisin joka tapauksessa fiksumpana tyytyä johonkin vastaavaan ja varata toinen puolisko kuuden tonnin budjetista yllätyksiin. Tunnepuolella tuollainen ”vajaamittainen” Mersu ei tietenkään vastaa isopataista Eemeliä. Päätös ja tasapainottelu järjen ja tunteen välillä jää ostajalle. - Bigpannu
500 ehkä sopu hinta peltoautolle, jossei ny ihan namu nappipeli ole?
- Krkfkfkfkf
Ompa ruma, nuo Eemelit nyt yleensäkin, mutta amisrenkaat ja tummennukset kruunaavat kauheuden.
Mutta, olisihan se nyt once in a lifetime juttu edes kerran omistaa kasi. Että tiedä sitten. Ei kai edes ole ihan varmaa, että ylläpito tulee sikakalliiksi? Tapauskohtaista lienee, ja noissa vielä suht yksinkertainen tekniikka, toisin kuin 2000-luvun vastineissa ja S-sarjassa. - ladaakehään
Ostasinko tämmösen kohta enää täysin myyntikelvottoman 20-vuotiaan peltihäkkyrän, ja menettäsin tässä ikämersussa ne loputkin vähäisistä säästöistäni...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419