Kuka tietää mistä voisi yrittää metsästää 1982 Hj 60 Naftatankkia.
Tiedän että uutta ei enää saa.
Nyt on omaa paikattu sen verran että josko joku pystyisi avittamaan sen suhteen että jos jollakin sellainen on tai tietää mistä voisi kysellä.
Yksi täysin ruosteinen löytyi Kemistä, ja jää Kemiin😂
Tai jos joku tietää n.k. Kikka kakkosen, että onko jonkun muun auton tankki mitenkään väännettävissä Lantikkaan.
Kiitos jo etukäteen tiedoista.
LandGruiser HJ 60 1982 Naftatankki.
ELeppis
1
75
Vastaukset
Mistä johtuu, ettet tiedä, että C ja G ovat eri kirjaimia ja että ne ääntyvätkin eri lailla?
Saatat sanoa, että mitä välii - joo - mutta minä en ota kielivammaisia töihin!
Suomessa on koulutustaso, jota tullaan ihmettelemään joka maailman kolkasta!
Miksi et vastaa tätä odotusta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651566
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185422- 26419