Vapaa kuvaus

Aloituksia

67

Kommenttia

1819

  1. Vaihdoin viime keväänä 200t ajetun -16 mallisen E220 T212 dieselfarkun
    38.000 ajettuun BMW 320e nelivetofarkkuun - rek.01/2022.
    Välirahaa kului € 15.000,- joka löytyi piironginlaatikosta.
    Aika näyttää, kannattiko luopua ehjästä autosta.
    Selasin nettiä kuukausikaupalla - myös autoacoutia, kunnes kaikki palaset
    loksahtivat paikoilleen.
    Auto pieneni, mutta autoilun kulut putosivat paljon, esim. dieselveron
    jäädessä pois.
    Range nyt talvella aika vaatimaton, mutta omasta modifioidusta tolpasta
    - 13A, ladattuna aika halpaa.
  2. Hyvä, että Kuluttajansuoja lopultakin puuttuu näihin käytettyjen autojen
    kaupassa ilmeneviin epäkohtiin!
    Minullekin - käteisostajalle - tuputettiin väsymiseen saakka n. kuukausi
    sitten näitä turvia ja annettiin vielä ymmärtää, miten "tyhmä" asiakas olen,
    kun en muka ymmärrä asiaa!
    Auton vakuutuksetkin olisi siltä istumnalta pitänyt siirtää heidän yhteis-
    työkumppanilleen, vaikka yritin inistä, että perheessämme on muutakin vakuutettavaa kuin auto!
    Oli tarpeen nousta ns. takajaloille ja suuttua!