irekki
![]()
Aloituksia
62
Kommenttia
133
A-10 eli Jenkkien maataistelukone tarvitaan Gripen:in lisäksi !
P2 oli paha kone Karjalan kannaksella ja meillä ei ollut kalustoa niiden torjumiseksi ! Joten ostetaan ne 60 Jas Gripen0218Onko kyseessä "Kapina" eli hyökkäys yhteikuntajärjestystä kohtaan ?
Onko tässä kysymyksessä "kapina", Suopon pitäisi hakea kuulusteluihin kaikki AY-pomot ja opposition puheenjohtajat ja as1214Joulukuinen Olkiluoto !
IltaSanomat 10.02.2021: "Olkiluodon kakkosreaktorissa oli tehty huoltotöitä. Inhimillisen virheen seurauksena reaktorin2207Tuomiojan "Petturuus" ?
Ei savua ilman tulta, sanoo vanha suomalainen sananlasku. Kyse on entisestä ulkoministeri Tuomiojasta. Todistajana Ilves0204Onko meillä Eduskunnassa monta edustajaa, jotka ovat Putinin taskussa ?
Onko Krista Mikkonen Venäjän "palkkalistoilla", koska hän "jarruttaa" valmius lakia ? Presidenttimme Sauli Niinistö on t1197Varokaa Telian kokeilu_sopimuksia !
Telialla on automaattisopimuksia, jotka siirtyvät maksuun, jos et ajoissa peru 1 kk:n kokeilua. 1 kk:den ilmainen kanava1196Ebay ja PayPal pakottaa asiakkaaksi !
En halua olla PayPal-asiakas! Ebay ja PayPal "pakottavat" minut olemaan PayPal-asiakas! Minusta tuntuu siltä, että on v0194Sanna Kurronen, Iltasanomiss !
Sanna tyttönen on ilmiselvästi jonkun asialla ! Kenenkä loppari hän on, koska vakuuttaa, että köyhät kyykkyyn ja pakkomu2186Viher_Vasemmisto
Muistatteko seuraavan. Käykää lukemassa, mistä vihreä liike sai alkunsa ja muistakaa, että molempia puolueita johdetaan3186Ketä saamme kiittää Venäjän hyökkäysodasta ?
No, ensimmäisenä tulee mieleen Merkel ja Halonen. Eikös molemmat aivopesty Stasin / Venäläisten taholta ? Tiitisen lista1184"Louhintaräjäytys epäonnistui Hämeenlinnassa
Iltalehti 3.2.2020. "Louhintaräjäytys epäonnistui Hämeenlinnassa, kivenmurikoita iskeytyi naapurin taloon – yrittäjä vap0175Jotkut euroopas ihannoivat kommunismia: Murhanhimoiset venäläiset
"Venäjän tsaari Pietari Suurikin nautti raakuudesta, hän löi henkilökohtaisesti pään poikki useilta kymmeniltä streltsi-0175Vanha Kansa sanoi kakaroosta...
jotta niille pitää antaa piiskaa kintuille vaikka ne ei ole mitään tehnyt. No, vaikka ne ei ole mitään tehnyt, niin, ne2173Maan "Isä" Presidentti Sauli Niinistölle !
Elvytyspakettiin liittyen Suomen Presidentin pitäisi puhaltaa peli poikki ja pitää puhuttelu Hallitukselle. Ei, Ei paket0173Ainut ratkaisu Venäjälle...
Ainut ratkaisu Venäjälle on se, että osoittaa hyvää tahtoa hyvänä kansakunta, on luvuttaa takaisin kaikki alueet mitä ve0159Sauli, ole mies ja kaada tämä hallitus !
Jos, sinä, Sauli et kaada hallitusta, niin nämä Ladyt = Neidit ehtivät tekemään paljon pahaa ja meille suomalaisille ei22129Maahanmuuttajille suo, kuokka ja lapio !
IltaLehti ei julkaissut seuraavaa kommenttia, koska on IL:n eettisten arvojen vastaista !!!!!! Mitäpä, jos annetaan suo,7129Haluatko nauraa ?
Tässä on yx juttu nykyisestä Hallituksesta ja pitääkö paikkansa ? https://www.youtube.com/watch?v=VvCt-PeO2Eg0125Miksi puisto- ja pihanurmikot on pidettävä lyhyenä ?
2 % suomen polttoainekulutuksesta käytetään nurmikoiden leikkaamisees. Miksi ne pitää pitää 2 cm:in sängellä, kun ne tar13121Armeijan organisaatio Koronan "hoitamiseen" !!!!
Puolustusvoimille, jossa on osaamista suurten joukkojen hallintaan, eikä politiikka vaikuta. Hameväellä myös hameheikei0118