Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
irekki
profiilit
irekki
irekki
Vapaa kuvaus
Aloituksia
61
Kommenttia
132
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vihreät,+vasemmistokommunistit,+sossut,+ruottalaaset+ja+keskusta+ovat+uhka+Suomelle+!
Tänään+Putin+ja+Erdoan+sopivat,+että+alkavat+kuljettamaan+pakolaisia+näiden+puoluejärjestöjen+tukioiden+kotio.
Tämän+illa+A-Talk,+Yx+ainut+järkevä+jätkä.+Tämä+pitkä+silmälasipäinen+harmajapää.
Muut+oli+hameväkeä-+ja+hameheikkejä+!
05.03.2020 22:28
Joo,+tämä+hallitus+tekee+varmaankin+"Lain",+josta+on+jo+alustava+lupaus+edellisen+hallituksen+pääminsteriltä+eli+Juha+Sipilältä.
Joo,+tänne+vaan,+saatte+asua+meillä.+Kyllä+tämä+hallitus+maksaa+teidän+elättämisen+täällä+Suomi-kodossa.
Miten+lapsellinen+on+Sipilä+?
Nykyisen+hallituksen+puolueväen+tehtäviin+kuuluu+ottaa+kotiansa+asumaan+ainakin+yx+maahanmuttajaperhe+isovanhemmat+!
Kenen+vastuulla+ovat+nämä+pakolaiaset,+Iran,+Irak,+Afganistan,+Syyria+ym+?
No,+tietnkin+näiden+hallitukset+ovat+vastuussa+näistä+ihmisistä,+ei+EU+!
Mitä+nämä+Hallituslapset+sekoilee+tai+leikkii+?+Jumalaako+?
05.03.2020 19:43
Minun+tileitäni+ei+viedä+yhtään+mitää+luvatta.+PayPal+vei+minun+Visa-tililtä+PayPal-maksun.+Tein+reklamaation+ja+maksoivat+takaisin.+En+ole+enään+PayPal+asiakas.
Mutta,+mutta+mitä+teillä+olisi+suositella+S-pankin+tilalle.
Ei+samanlaista+laitosta+kuin+on+Telia,+vaan+sellainen+laitos,+joka+on+asiakkaita+varten.
Eikkä+S-Ryhmä+on+hylännyt+asiakas-omistajuuden+ja+pitää+meitä+asiakkaita+pilkkana.
Telialla+on+monen+sivuinen+ohje+miten+heille+saa+puhua.+Telia+on+niin+lapsellinen,+että+eivät+näe+omaa+tapaa+loukata+asiakkaita+!
Samanlaisia+vinkeitä+on+S-ryhmällä.+Yritin+etsiä+paikkaa+"Risuja+ja+Ruusuja",+mutta+en+löytänyt.+Sellaista+ei+ole+olemassakaan,+vaan+koko+organisaatio+piiloutuu+S-kilven+taakse+!+Voi+raukkoja+!
05.03.2020 19:15
Joo,+tämä+hallitus+tekee+varmaankin+"Lain",+josta+on+jo+alustava+lupaus+edellisen+hallituksen+pääminsteriltä+eli+Juha+Sipilältä.+
Joo,+tänne+vaan,+saatte+asua+meillä.+Kyllä+tämä+hallitus+maksaa+teidän+elättämisen+täällä+Suomi-kodossa.
Miten+lapsellinen+on+Sipilä+?
Nykyisen+hallituksen+puolueväen+tehtäviin+kuuluu+ottaa+kotiansa+asumaan+ainakin+yx+maahanmuttajaperhe+isovanhemmat+!
Kenen+vastuulla+ovat+nämä+pakoliaset,+Iran,+Irak,+Afganistan,+Syyria+ym+?
No,+tietnkin+naiden+hallitukset+ovat+vastuussa+näistä+ihmisistä,+ei+EU+!
Mitä+nämä+Hallituslapset+sekoilee+tai+leikki+?+Jumalaako+?
05.03.2020 18:48
Kirkko+pelkää+!+
Näille+pervetikoille+pitää+olla+kaikki+oikeudet+ja+valitettavasti+meidän+oikeuslaitos+on+ainoastaan+rosvoja+ja+lainrikkojia+varten,+vapauttavassa+mielessä.
Päivi+tullaan+tuomitsemaan+"kansanryhmää+vastaan+kiihottamisessa+?
05.03.2020 18:28
Nämä+sekoilut+jatkuu+edelleen.+Tässä+on+eräs+juttu+vuodelta+2013+!
Tässä+on+eräs+esimerkki+S-Pankin+toiminnasta+ja+seuraavan+linkin+sivuilla+on+17+tapausta.+Käykääs+lukemassa+ja+maksakaa+minulle+takaisin+5+€+:
https://yhteiso.telia.fi/t5/Kysy-ja-keskustele-palstan/e-laskutus-S-Pankissa/td-p/64570
e-laskutus+S-Pankissa
Muutin+e-laskuni+Danske+Bankista+S-Pankkiin+ja+se+ainakin+S-pankin+sivujen+mukaan+näytti+onnistuneen.+Silti+sain+juuri+Soneralta+maksukehotuksen+maksamattomasta+laskusta.+Eräpäivä+olisi+ollut+22.7.+mutta+enhän+minä+sitä+mitenkään+voinut+tietää,+kun+laskusta+ei+tullut+mitään+ilmoitusta+kumpaankaan+pankkiini.+Maksoin+laskun+nyt+manuaalisesti+S-Pankista+ja+siellä+näytti+edelleen+olevan+voimassa+e-laskutilaus+Soneralle,+joka+kuitenkaan+ei+ollut+toiminut.+Hämmästyin,+kun+luin+Soneran+sivuilta+luetteloa+pankeista,+joihin+e-laskun+voi+sopia.+Miksi+luettelossa+ei+mainita+S-Pankkia+?
05.03.2020 13:46
Pankaa+hanttiin+pankeille+kaikin+keinoin+ja+myös+poliitikoille,+sillä+Lobbarit+keksivät+kaikennäköisiä+temppuja+hankkiakseen+elantonsa+!
Esim.+S-Pankista+ei+tule+enään+e-laskuja,+vaan+ne+tulee+"Oma+Postin"+kautta+!
"Oma+Postista"+ei+tule+ilmoitusta,+että+täällä+olisi+laskuja.+Olen+S-Pankin+asiakas+en+"Oma+Postin"+ja+tätä+nämä+S-Pankin+valopäät+ei+ymmärrä.
Ja+nykyään+pankeille+pitää+olla+tunnuslukutaulukon+kautta+vielä+tekstiviestivarmennus.+Varsinaisia+valopäitä+!+Jos+sinulla+ei+ole+kännykkää+tai+jos+olet+pudottanut+sen+järveen+tms.+Olet+ulkomailla+ja+se+varastetaan+?+Mitä+sitten.
Minä+hoidan+kaikki+pankkiasiat+tietokoneella+en+kännykällä.
05.03.2020 13:23
Nyt+puhalsi+ohi,+elikkä+en+ymmärrä+mitä+tarkoitat.+Minulla+on+Linux+Firefox,+jota+käytän.
04.03.2020 22:03
EU+haluaa+oman+käyttöjärjestelmän,+mutta+milloin.+Sama+asia+oli+lentokoneteollisuuden+kanssa+!
04.03.2020 18:49
Suurin+osa+Jenkki-ohjelmista+vakoilee+NSA:lle.+Nokia+heitettiin+ulos+Jenkkilästä,+koska+Nokia+ei+suostunut+vaikoiluun.
Eiköhän+GSM-koodi+ole+helppo+purkaa,+koska+sen+käyttöönotto+oli+myös+Britanniasta+kiinni.+Halusivat+helpommin+purettavan.
Jenkit+otti+Huawein+ja+nyt+on+tulos+tällainen.
04.03.2020 18:35
Kovalla+kiireellä+meille+ollaan+ostamassa+100+torjuntahävittäjää+ja+toivottavasti+ne+otetaan+Svenska-mammalta+?
Vaikkakin+nykyinen+kalusto+on+USA.+Niin+ei+sillä+ole+mitään+merkitystä+vaikka+vanhat+fasiliteetit+onkin+mallia+USA.
Ukraina+on+osoittanut,+että+Venäjän+rajanaapurit+jäävät+yksin.
Ihan+sama+ku+Aatu+otti+Itävallan,+eikä+siihen+puututtu.
27.02.2020 18:00
Tämä+WAU...kaksi+pikkutyttöä+?
Mitä+tekemistä+kahdella+pikkutytöllä+on+Hallitusneuvotteluiden+kanssa+?
Vähän+kuvastaa+Hesalaiselta+eläkeläiseltä,+jonka+henkinen+taso+on+erittäin+pahasti+hukassa.
07.05.2019 08:21
7 / 7