Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Candleman09
profiilit
Candleman09
Candleman09
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
38
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Käsittämättömät+sivut.+Kaikki+sadat+profiilit+ovat+aina+aktiivisia+jotka+ovat+lähettäneet+viestejä.+Ja+todella+useat+sadat.+Monet+kuvat+ovat+selvästi+ulkomaalaisia+ja+profiilit+satua.+Lähetisn+sähköpostia+ja+sen+verran+rehellisiä+olivat,+että+ilmoittivat+sivujen+olevan+vain+"viihdekäyttöön"!+Ketä+kiinnosta+chattailu+satuprofiilien+kanssa!
04.11.2019 01:34
Käsittämättömät+sivut.+Kaikki+sadat+profiilit+ovat+aina+aktiivisia+jotka+ovat+lähettäneet+viestejä.+Ja+todella+useat+sadat.+Monet+kuvat+ovat+selvästi+ulkomaalaisia+ja+profiilit+satua.+Lähetisn+sähköpostia+ja+sen+verran+rehellisiä+olivat,+että+ilmoittivat+sivujen+olevan+vain+"viihdekäyttöön"!+Ketä+kiinnosta+chattailu+satuprofiilien+kanssa!
04.11.2019 01:34
Täytyy+olla+eri+sivusto.+Tänne+ei+edes+voi+maksaa+mitään+1+kk+jäsenyyksiä.++Maksu+vain+lähetyistä+viesteistä.+Olisi+kiva+tietää+mikä+huijaussivusto+oli+kyseessä...
08.05.2019 07:44
Olen+tsekannut+tuolla+kuvahaulla+muutaman+kauneimmista+kuvista.++En+tiedä+mistä+kuvat+on+napattu,+mutta+en+löytänyt+yhtään+matcia...++Firma+on+iso+hollantilainen+kusetusfirma.+Kai+niillä+on+kertynyt+hyvä+kuvapankki+vuosien+varrella.
08.05.2019 07:41
Olen+samaa+mieltä.+Kävin+perjantaina+ja+totesin+että+minun+pitää+viimein+saada+valmiiksi+eräs+projekti.+Voi+tulla+yksi++Kiasman+mielenkiintoisimmasta+jutusta.++Taustaksi+kerron,+että+kun+näytin+materiaalia+eräälle+taiteilijalle,+hän+sanoi+että+anna+minulle,+siinä+olisi+työtä+koko+loppuelämäksi.++Vaurioitunut+50+vanha+filmi+joka+pitää+digitoida.++jos+onnistuu+ja+8+millisestä+saa++tarpeeksi+kookkaan+3000+taideteoksen+esityksen+niin+aika+hieno+tulee.++1-2+sekuntia+x+3000...
06.05.2019 20:10
En+ole+koskaan+kuullut+yhdestäkään+onnettomuudesta+missä+polttoainetakin+bensa+olisi+syttynyt+räjähdysmäisesti.++Aika++tietämättömyyttä+kirjoitusvirheineen+koko+alotus.
06.05.2019 20:01
Minullakin+meni+varmaan+15+euroa+hukkaan,+mutta+testasin+ja+kirjoitin,+muutamalla+yhteyttä+ottaneelle,+että+kun+coinsit+loppuu+en+laita+lisää+ainakaan+jos+ei+tule+yhteydenottoa+sähköpostiin+jonka+kertoivat+saaneen.+Tosi+kauniiden+naisten+kuvia+yhteydenotossa,+mutta+on+kyllä+aika+paljon+rumempiakin.
Näitä+valitettavasti+riittää.+Ja+ilmaisilla+ei+taas+tapahdu+juuri+mitään.+Eipa+kukaan+aikaisemmista+tyttöystävistä+olisi+ikinaä+hakenut+deittipalstoilta+poikaystävää.+Tasokkaat+naiset+eivät+pyöri+siellä.
12.04.2019 23:03
Valitettavasti+kun+katsoo+kuvataiteen+tasoa/arvostusta+Suomessa+niin+on+todella+menty+alas.++Niin+taiteessa+kuin+taiteen+kriitikoiden+tasossakin.
Joskus+oli+sentään+tasoa.+Perustaidot+on+syytä+oppia.+Itsekin+kävin+tuon+Kotkan+Repin+Institutin+koulutksen+vaikka+en+sellaisia+töitä+maalaakaan.+Siellä+oppii+mm+piitämään+ja+muutekin+saa+hyvät+perustiedot+maalaamisesta.
23.02.2019 05:22
Kävin+itse+kauan+sitten+Oulunkylässä+työväenopistossa/kansalaisopistossa+kaksi+päivää+kestävän+kehystyskurssin.+Se+oli+kyllä+erittäin+hyödyllinen+ja+siellä+tietysti+oli+tasokas+kehysleikkuri,+ei+mitään+jiirisahajuttuja.++Jiirisahallakin+voi+saada+hyvääjälkeä,+mutta+siinä+pitää+olla+aika+tarkkana+että+mitat+ovat+oikeat.
Liimamiseen+kannattaa+käyttää+kiristintä+(metallinauha+ja+neljä+kulmaosaa).++Kauan+kun+osti+sellaisen,+enkä+muista+mistä.+Kai+nuo+taidekaupat+myy.
27.12.2018 03:18
Sitä+en+ole+koskaan+ymmärtänyt+miksi+eri+värisävyt+kuivuvat+niin+eri+ajan.+Luulisi,+että+perusvärien+eri+pikmentit+eivät+vaikuttaisi+kuivumiseen,+mutta+siniset+öljyvärit+kuivuvat+tosi+nopeasti,+jopa+päivässä.+Punaiset+voivat+kestää+jopa++kaksi+viikkoakin.
27.12.2018 03:08
Jos+on+kiero+niin+ei+auta+kuin+laittaa+energiajätteeksi+jos+ei+ole+takkaa+tms.+
Olen+laittanut+varmasti+noin+100+euron+edestä+kiilapuita+käyttökelvottomana+roskiin+tuosta+syystä.+Joskus+olen+yrittänyt+saada+niitä+ajan+kanssa+suoristumaan+laittamalla++ne+lattialle+painon+alle.+Kun+ei+suoristunut+kuukausienkaan+aikana+niin+roskiin+meni.
27.12.2018 03:03
Suuri+ego+ja+hyvä+itseluottamus+on+täysin+eri+asia.
01.09.2018 12:51
Minä+varmaan+olen,+mutta+mielummin+rakastelen+3+x+20+minuuttia+2+tunnin+aikana...
25.07.2018 06:53
Paskapuhetta...
25.07.2018 06:50
Ehkä+kannattaa+kokeilla,+ainakin+jos+miehesi+sallii.+Sillä+taitaa+oilla+merkitystä.+Aikaisempi+rakastajattareni+eri+kaupungissa+sai+10+orgasmia+peräkkäin+ja+kertoi+että+aiemmassa+elämässä+oli+saanut+YHTEENSÄ+viidentoista+vuoden+aikana+noin+10+orgasmia.+Että+koolla+taisi+olla+merkitystä.
Joskus+olen+lukenut+että+kukaan+ei+ole+täysin+tyytyväinen+penikseensä.+Minä+olen.+Taitaa+olla+täydellinen+niin+koolta+kuin+väsymättömän+toimintansakin+puolesta.+Että+sellaista+;-)
25.07.2018 06:49
Perustulomalli+voisi+olla+toimiva+jos+sen+saisi+kansalaispalkan+tapaan.+Tällä+hetkellä+kokeilu+menossa,+mutta+tulotaso+on+pieni,+mutta+kuitenkin+jotain+-+560+euroa+ilman+tarveharkintaa....
25.07.2018 06:36
Vai+on+Otso+kuollut.+Netistä+löytyy+kyllä+tietoa.++Mitä+nyt+sanoisi.+Sanotaan+vaikka+että+ylipainoisia+vanhoja+miehiä+ei+juuri+ole.+Otsokin+oli+60+vuotias.+Ei+kyllä+oltu+taiteesta+samaa+mieltä+monestikaan+mutta+sehän+Hesarin+kriitikoissa+vähän+pänniikin+noin+yleisestikin.++Ranskassa+on+toisin...
24.07.2018 23:13
Saan+hirveästi+tykkäyksiä+ja+viestejä+kuvankauniilla+kuvilla+varustetuilta+profiileilta+-+ja+sitten+ne+ovat+kadonneet+ennekuin+ehdin+eds+vastata.+Ihme+sivut...
24.07.2018 22:57
2 / 2