S24 treffit stalkkerit - Kokemuksia?

BBB

Millaisia stalkkeri kokemuksia teillä on tuolla S24 treffit paikassa?

Mua ihan selkeästi stalkkeroi yksi tyyppi. Sen profiili on luotu kuukausi sitten ja tyyppi käy joka päivä katsomassa mun profiilia. Mitään viestejä ja flirttejä en siltä saa. Eipä näytä viestittelevän muillekaan eikä kukaan käy sen profiilissa.

Veikkaan, että on jonkun entisen viestittelykaverin kaksoisprofiili. Profiilista ei näy onko maksullinen, jolla sitten voisi paremmin stalkata minuun liittyvät tilastot.

Mitä järkeä? Jos haluaa valokuvia run&ata, niin helpompaa olisi ottaa kuvakaappaukset.

T: keski-ikäinen N

26

791

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jokueksäehkä

      Ainakin sai sun huomion.
      Oli sitten tarkoituksellista tai tahatonta.

    • Saan hirveästi tykkäyksiä ja viestejä kuvankauniilla kuvilla varustetuilta profiileilta - ja sitten ne ovat kadonneet ennekuin ehdin eds vastata. Ihme sivut...

    • minäpäsnäinsinut

      Kokemusta jonkin sortin stalkeroinnista joka ulottuu liven puolelle.

      Yhtenä vuonna lyhyen ajan sisällä kolme eri tyyppiä kävi sanomassa että ovat nähneet minut jossain (livenä siis). Kaksi näistä saattoi olla juurikin Suomi24 Treffeiltä (minulla on ilmoitus useammalla saitilla). Yhdellä sentään oli kuva, että se "olen nähnyt sinut" tuntui enempi harmittomalta anekdootilta. Mutta yksi S24:n tyyppi oli kuvaton ja kertoi että hän näkee minut lähes päivittäin. Sepäs oli kiva tieto, kyllähän sitä mietti että uskaltaako enää ovesta ulos astua. En näet asu missään vilkkaassa paikassa, vaan vähän syrjemmällä. Siellä sitten saat jännittää että mistäköhän ikkunasta kytätään liikkumiseni.

      Ja onhan noita sitten enempikin ollut senkin jälkeen, noita tietäjiä. Haluavatko miehet vartavasten pelotella ja ahdistaa naista ilmoittamalla tietäväisenä nähneensä? Vai onko se vain sellaista lapsellista touhua toitottaa näkemisistään? Mitäänhän sillä tiedolla nähty ihminen ei tee.

    • Pillujen--asiantuntija

      Miksi puhut tyypistä. Sano vaan suoraan että se on komea jännämies ja vastasit sille koska se on komea. Naiset ei ikinä vastaa kunnollisille miehille.

    • Sen verran vain, että huomasin siellä olevan määräänsä enemmän keski-ikäisiä miehiä..

      • Häh! Mitäs sä siellä teet?


      • Dissident kirjoitti:

        Häh! Mitäs sä siellä teet?

        Katoin Pujiksen profiilia...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Katoin Pujiksen profiilia...

        Aha. Loputtoman utelias hassuttelija.

        Vittö että on kuuma. Pitäis pesaista terassit, mutta ei oikein irtoa nyt. Menee iltahommiks...

        Ootko lomalla?


      • Dissident kirjoitti:

        Aha. Loputtoman utelias hassuttelija.

        Vittö että on kuuma. Pitäis pesaista terassit, mutta ei oikein irtoa nyt. Menee iltahommiks...

        Ootko lomalla?

        Lomailen vielä muutaman päivän, eli tän viikon.

        Prkle kun tuli iso kärpänen pörrää tohon.. Kesä ja kärpäset..tulis jo talvi. Radiossa mainostettiin, että jos haluaa matkustaa vilposempiin maihin, niin suunnaksi kannattaa ottaa Englanti tai Islanti. Nyt mä oon kaiken kuullu!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Lomailen vielä muutaman päivän, eli tän viikon.

        Prkle kun tuli iso kärpänen pörrää tohon.. Kesä ja kärpäset..tulis jo talvi. Radiossa mainostettiin, että jos haluaa matkustaa vilposempiin maihin, niin suunnaksi kannattaa ottaa Englanti tai Islanti. Nyt mä oon kaiken kuullu!

        No mä lähin jo pihalle tähän katetulle tertsille putsaamaan tykötarpeita pois. Illasta pitäis tulla paljukin kaverin traktorilla. Kai tässä on jotain häärättävä...

        Täällä vaan pikkukärpäset surraa. Saishan tuo vaikka 25 asteeseen pudota ja kerrankin tuulla, kun on tähänkin asti osannut...helpottas vähän...

        Jaa? Saarivaltioissa viileää? No mutta onhan se nykyaikaa, että viileyttä kaupataan. Kaikkea erikoista nykyään kaupataan...

        Pitäiskö Suomenkin kaupata marraskuun loskapaskakelejä? Tule vittuuntumaan lomalle Suomeen. Loskaa naamaan 45 asteen kulmassa ja koe ikimuistoinen myöhästyminen junalla syksyn lehtien vuoksi.


      • Dissident kirjoitti:

        No mä lähin jo pihalle tähän katetulle tertsille putsaamaan tykötarpeita pois. Illasta pitäis tulla paljukin kaverin traktorilla. Kai tässä on jotain häärättävä...

        Täällä vaan pikkukärpäset surraa. Saishan tuo vaikka 25 asteeseen pudota ja kerrankin tuulla, kun on tähänkin asti osannut...helpottas vähän...

        Jaa? Saarivaltioissa viileää? No mutta onhan se nykyaikaa, että viileyttä kaupataan. Kaikkea erikoista nykyään kaupataan...

        Pitäiskö Suomenkin kaupata marraskuun loskapaskakelejä? Tule vittuuntumaan lomalle Suomeen. Loskaa naamaan 45 asteen kulmassa ja koe ikimuistoinen myöhästyminen junalla syksyn lehtien vuoksi.

        Onko sulla ne synttärit tulossa vai menossa?

        Muistetaan nää hellevalitukset sitten syksyllä kun on pimeetä, märkää ja tuulista..


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onko sulla ne synttärit tulossa vai menossa?

        Muistetaan nää hellevalitukset sitten syksyllä kun on pimeetä, märkää ja tuulista..

        Perjantaina olis. Nyt on jo 6 metrinen teltta ja 3 metrinen pöytä valmiina. Tänään jos sais ulkohommat kuntoon ja huomenna sisäosat ja juomiset, niin muut onkin hoidossa.

        Joo. En valittais yhtään, jos ei tarviis näitä valmisteluja tehdä.. kun ei jaksa kunnolla, niin ei kertakaikkiaan. Vettä saa ryystää ihan simona kokoajan...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Onko sulla ne synttärit tulossa vai menossa?

        Muistetaan nää hellevalitukset sitten syksyllä kun on pimeetä, märkää ja tuulista..

        Mä alan kohta laittaa sapuskaa..nakkeja ja muussia ja salaattia. Mä muuten päätin alkaa kasviksyöjäksi joku viikko sitten, kun en enää keksinyt mitään tekosyytä miksen ryhtyisi.
        Siis tän jutun jälkeen.. broilereita keitetään elävältä, samaa tapahtuu sikojen kanssa..

        "Kylki kyljessä riippuvat broilerit kulkevat rataa pitkin kohti vesitainnutusallasta. Moni broilereista tarkkailee tilannetta silmät auki. Lintujen pää osuu altaan veteen, josta ne saavat tajunnan vievän sähköiskun.

        Jotkut linnuista räpyttelevät siipiään veteen osuessaan. Silloin ne voivat saada voimakkaan sähköiskun esimerkiksi siipeensä ennen tajuntansa menettämistä. Joskus sähkötainnutus ei onnistu lainkaan.

        – Jotkut kanat on niin pieniä ja pelästyneitä, että niillä on päät siiven alla. Näin niitä pääsee elävänä ohi sekä tainnutuksesta että leikkurista, kertoo teurastamossa työskennellyt Laura. Hän tai muut juttuun haastatellut työntekijät eivät halua antaa haastattelua omalla nimellään asian arkaluontoisuuden vuoksi."
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/07/11/nain-etenee-broilerien-tainnutus-ja-tapporata-viranomaiset-ja-tyontekijat

        Mutta kun ukko osti nakkeja!


      • Dissident kirjoitti:

        Perjantaina olis. Nyt on jo 6 metrinen teltta ja 3 metrinen pöytä valmiina. Tänään jos sais ulkohommat kuntoon ja huomenna sisäosat ja juomiset, niin muut onkin hoidossa.

        Joo. En valittais yhtään, jos ei tarviis näitä valmisteluja tehdä.. kun ei jaksa kunnolla, niin ei kertakaikkiaan. Vettä saa ryystää ihan simona kokoajan...

        OoooOnnea.. Mun kutsukortti on vissiin vielä postissa..

        🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 (tulikohan niitä nyt 40, joku nörde varmaan laskee).


      • Wwuwuw kirjoitti:

        OoooOnnea.. Mun kutsukortti on vissiin vielä postissa..

        🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 (tulikohan niitä nyt 40, joku nörde varmaan laskee).

        Ups...

        Mä oon hävittänyt sun numeron. Laita mulle viestiä, niin laitan kutsun whatsapilla tulemaan.

        En mäkään jaksa laskee noita...mut uskon sun laskutaitoon. Kai sit juhliin tuot vielä oikeita ja kalliin whiskipullon?

        Ja hei!!sit paljuun ei pissitä...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mä alan kohta laittaa sapuskaa..nakkeja ja muussia ja salaattia. Mä muuten päätin alkaa kasviksyöjäksi joku viikko sitten, kun en enää keksinyt mitään tekosyytä miksen ryhtyisi.
        Siis tän jutun jälkeen.. broilereita keitetään elävältä, samaa tapahtuu sikojen kanssa..

        "Kylki kyljessä riippuvat broilerit kulkevat rataa pitkin kohti vesitainnutusallasta. Moni broilereista tarkkailee tilannetta silmät auki. Lintujen pää osuu altaan veteen, josta ne saavat tajunnan vievän sähköiskun.

        Jotkut linnuista räpyttelevät siipiään veteen osuessaan. Silloin ne voivat saada voimakkaan sähköiskun esimerkiksi siipeensä ennen tajuntansa menettämistä. Joskus sähkötainnutus ei onnistu lainkaan.

        – Jotkut kanat on niin pieniä ja pelästyneitä, että niillä on päät siiven alla. Näin niitä pääsee elävänä ohi sekä tainnutuksesta että leikkurista, kertoo teurastamossa työskennellyt Laura. Hän tai muut juttuun haastatellut työntekijät eivät halua antaa haastattelua omalla nimellään asian arkaluontoisuuden vuoksi."
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/07/11/nain-etenee-broilerien-tainnutus-ja-tapporata-viranomaiset-ja-tyontekijat

        Mutta kun ukko osti nakkeja!

        No voi pentele!

        Voisivat kyllä hoitaa tuon teurastuksen vähän paremmin. Kilpailu on suurin syy. Ja niin se on jokapuolella sama homma.

        Sunkin tabletti on niin halpa, että on kuule joku kiinalaistyttö joutunut piiskattavaks, että on Samsunki saanut partikkelit puoli-ilmaseks.

        Markkinatalous tappaa inhimillisyyden... minusta.


      • Dissident kirjoitti:

        No voi pentele!

        Voisivat kyllä hoitaa tuon teurastuksen vähän paremmin. Kilpailu on suurin syy. Ja niin se on jokapuolella sama homma.

        Sunkin tabletti on niin halpa, että on kuule joku kiinalaistyttö joutunut piiskattavaks, että on Samsunki saanut partikkelit puoli-ilmaseks.

        Markkinatalous tappaa inhimillisyyden... minusta.

        Tuli ihan hiki otsaan kun vielä kiehuvien kattiloiden kanssa häärää..nyt maistuu jäätee..

        Tableteistä puheen ollen..ukko kävi just äsken ostaa ittelleen samanlaisen kotelon kuin osti mulle isänpäivälahjaks..sille tuli samoja vaivoja kuin mulle silloin.. niskat kipeenä jne..Kai ne nää kotelotkin jossain hikipajoissa kääritään kasaan ...huoh.

        Syömään!


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Tuli ihan hiki otsaan kun vielä kiehuvien kattiloiden kanssa häärää..nyt maistuu jäätee..

        Tableteistä puheen ollen..ukko kävi just äsken ostaa ittelleen samanlaisen kotelon kuin osti mulle isänpäivälahjaks..sille tuli samoja vaivoja kuin mulle silloin.. niskat kipeenä jne..Kai ne nää kotelotkin jossain hikipajoissa kääritään kasaan ...huoh.

        Syömään!

        No ootahan kun pääset itse pataan!!!

        Joo. Nyt vois houkutella tytön jonnekin syömään. Ja sit jos se pata tulis pihaan. Toinen tertsi ja portaat kellariin pesty. Riippukeinunkin huuhtasin. Illalla voi sit toisen terassin huljutella.

        Vitsi! Pitää muistaa käydä muurikkarasvaa.. ja talouspaperia. Jos parit sidukatkin illalla vetäsis?


      • Dissident kirjoitti:

        No ootahan kun pääset itse pataan!!!

        Joo. Nyt vois houkutella tytön jonnekin syömään. Ja sit jos se pata tulis pihaan. Toinen tertsi ja portaat kellariin pesty. Riippukeinunkin huuhtasin. Illalla voi sit toisen terassin huljutella.

        Vitsi! Pitää muistaa käydä muurikkarasvaa.. ja talouspaperia. Jos parit sidukatkin illalla vetäsis?

        Punainen verikuu...ihan sua varten..

        https://www.verkkouutiset.fi/perjantai-iltana-taivaalla-nakyy-punainen-verikuu/


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Punainen verikuu...ihan sua varten..

        https://www.verkkouutiset.fi/perjantai-iltana-taivaalla-nakyy-punainen-verikuu/

        Ai tilasit? No hitsi. Mikä jottei?

        Palju tuleekin vasta tänään. Ja vielä pitäis siivota kämppä. Mutta nyt sisällä about 30 lämmintä, joten taitaa jäädä myöhäisiltaan? Huomenna voisinkin keskittyä vaan paljun lämmitykseen.

        Nyt on jääkaappi täynnä kaljaa ja siiseriä. Vielä käyn enon kotipolttosta shangriaan. Josko niillä sais letkeen tunnelmaan?

        Joojoo... ostin wishyäkin...vähän...


      • Dissident kirjoitti:

        Ai tilasit? No hitsi. Mikä jottei?

        Palju tuleekin vasta tänään. Ja vielä pitäis siivota kämppä. Mutta nyt sisällä about 30 lämmintä, joten taitaa jäädä myöhäisiltaan? Huomenna voisinkin keskittyä vaan paljun lämmitykseen.

        Nyt on jääkaappi täynnä kaljaa ja siiseriä. Vielä käyn enon kotipolttosta shangriaan. Josko niillä sais letkeen tunnelmaan?

        Joojoo... ostin wishyäkin...vähän...

        Juuh, tommosen synttäriyllärin sulle hommasin... Muista katsoa sitä klo 22.00 ja suot meille palstalaisille pienen ajatuksen, niin me, tai ainakin mä teen samoin. Ja jos oikein tarkkaan katsot, niin siellä lukee Onnea Disse 40v. 🕙🌛

        Sangria on namppari, mutta kotipolttosta siihen?
        ♥️🏅🍸🎈⚘♥️


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Juuh, tommosen synttäriyllärin sulle hommasin... Muista katsoa sitä klo 22.00 ja suot meille palstalaisille pienen ajatuksen, niin me, tai ainakin mä teen samoin. Ja jos oikein tarkkaan katsot, niin siellä lukee Onnea Disse 40v. 🕙🌛

        Sangria on namppari, mutta kotipolttosta siihen?
        ♥️🏅🍸🎈⚘♥️

        Vautsivau! No ihan varmaksi en uskalla luvata mietteitä just hetkeltä, kun voi juhlahuppe...humussa unohtua.

        Siis enolla on huikeen hyvä punkku. Se on täyteläinen ja sopinee siksi sangriaan. Kaveri on tilsinyt tehdä viinejä n. 40-50 vuotta, että on tieto ja taito. Pyysin paria pulloo, 24 tuli... ehkä...ei muuten kaikkia juoda...

        Tuolla satsilla sais kaks jalkapallojoukkuetta sekaisin.


      • Dissident kirjoitti:

        Vautsivau! No ihan varmaksi en uskalla luvata mietteitä just hetkeltä, kun voi juhlahuppe...humussa unohtua.

        Siis enolla on huikeen hyvä punkku. Se on täyteläinen ja sopinee siksi sangriaan. Kaveri on tilsinyt tehdä viinejä n. 40-50 vuotta, että on tieto ja taito. Pyysin paria pulloo, 24 tuli... ehkä...ei muuten kaikkia juoda...

        Tuolla satsilla sais kaks jalkapallojoukkuetta sekaisin.

        Mähän olen supersankari, joten no big deal..

        Ota sitten varovasti...ettet ala taas norsuleikkejä esittämään...


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Mähän olen supersankari, joten no big deal..

        Ota sitten varovasti...ettet ala taas norsuleikkejä esittämään...

        Ainiin... en muista, mä vaan hoidan noi tuollaset faijan kautta...

        No en nyt oo varma, että oliko uimashortseissa taskuja??? Mut jos virittäs vaikka villasukat vyötäisille? Hmmm?


    • 34t34t34t34t34t

      Mitäs siellä oikein on stalkattavaa, muutama korulause ja jokin vanha potretti?

    • "Millaisia stalkkeri kokemuksia teillä on tuolla S24 treffit paikassa? "

      Mä stalkkasin sokkotreffeille mennesssä naisen kuvan etukäteen. Emme olleet vaihtaneet kuvia ja tuo oli ennen varsinaista some-aikaa, joten kaikkien kuvia ei ollut kaikkialla. Treffit oli sovittu paikkaan, jossa olisi voinut olla muitakin. Mutta kun ei ollut, niin mun ei täytynyt näytellä olenko epävarma henkilöstä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7229
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      35
      2781
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2356
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      99
      2062
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1757
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1371
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1333
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    Aihe