Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lahjattomat_treenaa
profiilit
Lahjattomat_treenaa
Lahjattomat_treenaa
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
20
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä+tämä+alkaa+kallistua+sinne+eron+puolelle+jo.+Ihastumista+on+ollut+puolin+ja+toisin+tässä+vuosien+varrella+ja+niistä+ollaan+juteltu+ihan+suoraan.+Nyt+kun+tätä+suhteen+nykytilaa+ollaan+käyty+läpi+nämä+viime+kuukaudet+niin+asiat+on+aika+paljon+kärjistynyt+vaikka+muka+yritetään+selvittää+näitä.+Sellaista+nyt+ihmettelin+että+kun+tuota+läheisyyttä+ei+ole+viime+vuosina+ollut,+satunnaista+seksiä+kyllä+mutta+ei+sellaista+arjessa+tapahtuvaa+huomioimista.+Niin+nyt+kun+on+tämä+tilanne+että+ollaan+kaikki+kortit+levitetty+pöydälle+ja+puhuttu+asiat+suoraan.+Niin+nyt+jotenkin+tuo+läheisyyden+puute+haittaa+vaimoa.+Haittaa+jopa+niin+paljon+että+sanoi+tänään+kääntyvänsä+kohta+muiden+puoleen+sitä+huomiota+hakemaan.+Minkä+helvetin+takia+se+ei+aikaisemmin+haitannut+yhtään?+Vastasin+hänelle+että+toivon+että+ennenkuin+se+siihen+menee+niin+puhutaan+asiat+läpi+ja+tehdään+ihan+oikeasti+päätöksiä.+En+todellakaan+ryhdy+miksikään+aisankannattajaksi+vaikka+ei+niitä+tunteita+enää+olekaan.....
16.08.2018 11:04
No+et+ehkä+täysin+tyrmännyt+mutta+kuitenkin+se+kun+kyseenalaistit+tunteeni+tuntui+pahalta.+Ei+ollut+todellakaan+helppoa+avautua+näistä+tunteista+ja+en+yleensä+edes+niin+suoraan+asioita+sano.+Silloin+vain+tuntui+että+se+on+väärin+pitää+ne+sisällään+ja+halusin+antaa+meille+mahdollisuuden.+En+ole+vuosiin+tuntenut+olleeni+niin+elossa+kun+sinun+kanssa+juttelin.+Tuntui+että+olisin+voinut+jatkaa+sitä+loputtomiin.+Ne+seuraavat+kuukaudet+meni+aivan+sumussa+ja+odotin+vain+että+viestittelymme+jatkuu+ja+niin+se+jatkuikin.+En+vieläkään+ymmärrä+miksi+kaikki+kuivui+sen+jälkeen+kokoon+niin+yhtäkkiä+ilman+selkeää+syytä.+Sinusta+tuli+jotenkin+etäinen+enkä+saanut+enää+vastakaikua.+Tuntui+että+suljit+oven+edestäni+etkä+päästänyt+enää+lähelle.+Ehkä+halusit+ottaa+etäisyyttä+tai+olet+huolissasi+siitä+kun+olemme+samassa+työpaikassa?+Kyllähän+se+minuakin+mietityttää+mutta+en+vain+kestä+tätä+epätietoisuutta.+Voi+kunpa+se+olisit+oikeasti+se+ja+saisimme+väleihimme+edes+jonkinlaisen+tolkun.
15.08.2018 20:22
Olen+mies+ja+ei+sen+taida+olla+väliä+kenelle+tätä+kirjoitan.+Ei+hän+kuitenkaan+täällä+ole.
15.08.2018 20:03
Siis+millä+tavalla+olet+ilmaissut+tälle+M+miehelle+kiinnostuksesi.+Itselläni+on+kanssa+puolen+vuoden+myllerrys+ihastuksen+kohteen+kanssa+takana+enkä+pääse+yli+tästä.+Tällä+hetkellä+toinen+on+niin+etäinen+että+en+saa+millään+keskustelua+aikaiseksi.
10.08.2018 19:16
Kauanko+olet+tästä+M+miehestä+haaveillut?+Itse+yritin+tehdä+asian+eteen+jotain+mutta+se+ei+johtanut+muihin+kuin+kiusallisiin+tilanteisiin.+En+halua+toiselle+aiheuttaa+mitään+harmia+vaan+päinvastoin.+Kun+keskustelun+aikaan+saaminen+ei+onnistu+kaikkien+viestien+jälkeen+niin+ei+ole+enää+keinoja+tehdä+asian+eteen+enempää.+Plus+että+asiat+jäi+vähän+siihen+tilaan+että+viestin+lähettäminen+tässä+vaiheessa+alkaa+olla+jo+ehkä+liian+tungettelevaa.
10.08.2018 15:35
Sama+täällä.+Minun+täytyy+varmaan+sulkea+kaikki+sosiaaliset+mediat+että+en+eksy+enää+katselemaan+hänen+profiilejaan.+Korpeaa+kun+olen+näin+heikko+että+en+pääse+tästä+yli.+Jos+asiat+vain+olisi+olleet+toisin+niin+ehkä+siitä+olisi+kehittynyt+jotain.+Miksi+sitä+aina+haaveilee+mahdottomia?!?!
10.08.2018 15:01
Ikää+on+yli+30+ja+alle+40+vuotta.+Sen+tarkempaa+en+halua+sanoa.+Alasta+en+voi+myöskään+kertoa+koska+on+niin+pienet+piirit+että+joku+vielä+tunnistaa.
Pakko+se+on+kyllä+myöntää+että+kyllä+tuo+työ+on+minullekin+aika+pyhä+asia.+Elämässä+voi+kumppanit+vaihtua+mutta+hyvä+työpaikka+missä+viihdyt+pysyy.+Tavallaan+se+työ+ja+arki+mikä+pyörii+rakentaa+sellaisen+perustan+että+sen+avulla+selviää+näistä+elämän+tyrskyistä.+Se+antaa+sellaiset+työkalut+millä+pystyy+sitä+omaa+elämää+rakentamaan+sellaiseen+suuntaan+kuin+itse+haluaa.+Töihin+pääsee+välillä+pakoon+näitä+yksityiselämän+ongelmia.+Saa+muuta+ajateltavaa+ja+pääsee+ottamaan+happea.+
Se+ehkä+tällä+hetkellä+harmittaa+että+laitoin+itseni+likoon+ja+puhuin+näistä+tunteista+liian+suoraan.+Laitoin+toisen++hankalaan+tilanteeseen+ja+koska+tunne+ei+ollut+molemmin+puolista+niin+ehkä+toinen+voi+kokea+minun+läsnäolon+vaivaavana.+Onneksi+työni+on+niin+liikkuvaa+että+ei+tarvitse+ihan+joka+päivä+nähdä+ja+onneksi+paikalla+on+aina+muitakin+kun+kohdataan.+Se+on+nyt+löydyttävä+minusta+se+vahvuus+että+jätän+toisen+rauhaan+ja+kärsin+vaan+tämän+yksin.
09.08.2018 07:20
Outoa.....todella+outoa.
08.08.2018 11:58
INFP-A+eli+sovittelija.+Sopii+kyllä+kuin+nenä+päähän+meikäläiseen.+En+tiedä+voiko+tällaiset+luokittelut+pitää+paikkaansa?
08.08.2018 09:01
Sitä+samaa+sinulle!
Olisihan+se+ollut+kohtalolta+liian+selkeä+merkki+jos+olisin+häneen+täällä+törmännyt.+Ei+minun+tarvitse+valita+mitään+koska+nämä+minun+arvot+on+minut+tähän+asti+tuoneet+ja+niin+ne+johdattaa+minut+siihen+elämään+mikä+minun+on+tarkoitettu+elää.
07.08.2018 13:30
Mistäpäin+kirjoittelet?+Minulla+on+vähän+outo+tunne+tästä.
05.08.2018 05:21
Ehkä+se+mikä+itselläni+on+että+se+kahden+ihmisen+välinen+liitto+on+minulle+se+pyhin+asia.+Eli+jos+kaksi+ihmistä+rakastaa+toisiaan+niin+se+menee+kaiken+edelle.+Mikään+työpaikka+tai+maallinen+mammona+ei+tule+ikinä+menemään+sen+edelle.+Ja+jos+oikeasti+toisesta+välittää+ja+rakastaa+niin+sitä+saa+asiat+toimimaan.+Itse+ehkä+kokeilisin+sinun+sijassa+onneani.+Elämä+on+liian+lyhyt+siihen+että+jää+jossittelemaan+ja+se+lopulta+jää+vaan+vaivaamaan+jos+kokee+että+ei+tehnyt+asioiden+eteen+kaikkea.
04.08.2018 21:03
Voihan+se+olla+että+asiat+olisi+toisin+jos+olisin+jo+saanut+virallistettua+tämän.+Nämä+on+vaan+niin+monimutkaisia+ja+aikaa+vieviä+asioita+että+luulen+että+hän+ehtii+omalla+tahollaan+jo+alkaa+seurustelemaan+ennen+kuin+nämä+asiat+selviää.+En+tällä+hetkellä+halua+juosta+kilpaa+vaan+haluan+hoitaa+asiat+hyvin+loppuun+asti.
Parisuhteen+ymmärrän+esteenä+mutta+tuo+työpaikka+vähän+ihmetyttää.+Työ+on+työtä.+Tottakai+kemiat+ja+niiden+toimimattomuus+voi+haitata+mutta+puhumallahan+niistä+selviää.++Olen+ollut+oman+kumppanin+kanssa+samassa+työpaikassa+ja+pystyimme+toimimaan+ammattimaisesti+koko+sen+ajan.+Teimme+sellaisen+rajan+että+töissä+ei+mitään+romanttisia+eleitä+osoiteta.+Tottakai+lounaat+söimme+yhdessä+ja+kahvitauot+mutta+ei+siinä+mitään+huomionosoituksia+tehty.+Eli+voihan+se+toimia+jos+on+tarpeeksi+tahtoa.
04.08.2018 20:09
Miksi+et+ota+riskiä+ja+kysy+häneltä.+Tuollaiset+tunteet+on+aika+harvinaisia+ja+voi+olla+että+kahlaat+läpi+elämän+törmäämättä+ikinä+enää+tuollaisiin+tunteisiin.+Minä+ainakin+ottaisin+sen+riskin+että+nolaisin+itseni.+Sille+voi+ainakin+nauraa+myöhemmällä+iällä+mutta+se+että+ei+edes+yritä+niin+vaan+kaduttaa+myöhemmin.+Itselläni+on+nyt+sellainen+tunne+että+olen+kaikkeni+yrittänyt+ja+se+ei+vaan+tapahdu.+Olen+laittanut+itseni+likoon+ja+tavallaan+tehnyt+itseni+naurunalaiseksi+mutta+ainakin+yritin.+Voin+ehkä+tämän+takia+jättää+tämän+taakseni+ja+jatkaa+eteenpäin.+Kohtalo+on+välillä+pottumainen+mutta+sitä+pitää+silti+kunnioittaa+ja+hyväksyä+se.
04.08.2018 18:20
Minullakin+on+sellainen+tilanne+että+olen+vielä+omalla+tahollani+"varattu"+.+Heittomerkit+sen+takia+että+olemme+jo+siinä+pisteessä+että+kumpikaan+ei+pidä+enää+edes+vihkisormuksia+kun+ollaan+jo+sillä+tolalla+että+puhutaan+osituksista+sun+muusta+käytännön+asioista+mitä+vääjäämättä+tuleva+ero+tuo+tullessaan.+Se+on+vaan+kun+kaikki+kusee+tässä+hommassa+ajoituksesta+lähtien+niin+tuntuu+että+joku+"kohtalo"+tässä+lyö+kapuloita+rattaisiin+ja+asioita+ei+olisi+tarkoitettu+tapahtuvaksi.+Hitto+kun+olisi+saanut+edes+jonkun+merkin+niin+olisi+voinut+sanoa+kaiken+minkä+sydämmessään+kantaa.+No+mutta+se+on+elämää+ei+sen+kummempaa.+Täällä+saa+sen+minkä+ansaitsee,+ei+sitä+mitä+haluaa.
04.08.2018 13:42
Kyllä+tämä+on+nyt+tässä.+Minun+on+pakko+saada+tämä+tapettua+tai+oma+elämäni+lähtee+raiteiltaan.+Kerroin+hänelle+aikaa+sitten+suoraan+tunteitani+ja+hän+kyseenalaisti+ja+vähätteli+niitä.++Eilen+laitoin+viestiä+ja+toivotin+hyviä+lomia.+Ehkä+ajattelin+että+saan+keskustelun+aikaiseksi+hänen+kanssaan+mutta+ei+siitä+mitään+tullut.+Jos+se+olisi+tarkoitettu+tapahtuvaksi+niin+eiköhän+nämä+asiat+menisi+omalla+painollaan+eikä+olisi+näin+nihkeää.+Sitä+on+vain+niin+saatanan+tyhmä+että+ei+meinaa+uskoa+vaikka+toinen+selkeästi+viestii+että+ei+kiinnosta.
04.08.2018 06:59
Enpä+saa+minäkään+sinua+mielestäni.+Näköjään+molemmat+valvotaan+ja+kärsitään+tästä.+Jos+tietäisin+että+olisit+juuri+SE+henkilö+jota+en+saa+ajatuksistani+pois,+tulisin+luoksesi+ja+ehkä+sitten+saisimme+molemmat+rauhan+ja+saisimme+nukuttua.😋
02.08.2018 09:44
Valitettavasti+ei+ole+molemmin+puolista.+Eli+aika+toivotonta+tämä+on.++Olen+aina+uskonut+että+elämässä+tapahtuu+se+minkä+pitääkin+tapahtua.+Kaipa+tässä+joku+opetus+on+itselleni+naamioituna.....
01.08.2018 10:16
Meillä+kerroin+vaimolle+suoraan+asiasta.+Olen+moraalisilta+arvoiltani+sen+verran+ankara+itselleni+että+en+ala+valehtelemaan+asioista+ja+pystyn+puhumaan+myös+niistä+vaikeista+asioista.+Meillä+on+pitkä+liitto+takana+joka+on+rakoillut+pahasti+jo+monta+vuotta.+Välillä+meillä+menee+monta+viikkoa+että+emme+edes+koske+toisiamme+ja+riitelemme+todella+pahasti.Eli+kaikki+on+aikalailla+romantiikan+osalta+kuollutta.+Silti+roikumme+tässä+ehkä+lasten+takia.+Ei+siinä+ihastumisessa+ole+mitään+väärää.+Sitä+sattuu+myös+onnellisissa+liitoissa.+Ihminen+ei+tunteille+en+voi+mitään+mutta+teoilleen+voi.+Itselläni+oli+sen+verran+onni+matkassa+että+ihastukseni+on+yksipuolista.+Myös+ihastukseni+kohde+on+aika+moraalinen+ja+hyvä+ihminen+joten+en+usko+että+mitään+välillämme+tapahtuisi+vaikka+en+pystyisi+pitämään+näppejäni+kurissa.+Asiasta+puhuimme+ja+päätimme+että+on+parempi+ottaa+vähän+etäisyyttä+ettei+vaan+pahenneta+tätä+liiton+tilaa.
01.08.2018 09:41
Sulla+on+kyllä+todella+hyvät+ajatukset+seurustelusta+ja+toisen+rakastamisesta.+Itsellä+on+kanssa+aikalailla+samanlaiset+ajatukset+näistä+asioista.+Yleensä+nämä+ihastumisen+ja+rakastumiset+on+omalla+kohdalla+tapahtuneet+itsestään+ja+edenneet+omalla+painollaan+ilman+mitään+pyrkimyksiä.+Jos+toisiaan+kohtaan+tuntee+rakkautta+ja+kiintymystä+niin+ei+siinä+ole+sijaa+materiaalisille+asioille.+Kaupankäyntiä+se+ei+missään+nimessä+voi+olla.
01.08.2018 09:02
1 / 1