Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Kanienrakastaja
profiilit
Kanienrakastaja
Kanienrakastaja
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
5
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voisiko+siitä+tulla+sellaisia+oireita?+Ei+todellakaan+oo+käyny+mielessä+et+sekin+voisi+olla+mahdollista+ku+kanien+kans+ollut+6v
21.10.2018 23:02
Kiitos+samoin!+Kai+olen+vähän+liian+arka+niiden+lääkkeiden+kanssa+kun+ei+oo+niitä+hirveen+useesti+tarvinnut+niellä+muutakuin+joskus+migreenin+iskiessä.+Tsemppiä+sulle+leikkaukseen+ja+mukavaa+syksyä+:)
21.10.2018 23:00
Kiitos+avusta!+Pakko+kai+se+on+mennä+käymään+lääkärissä+tämän+takia...+En+kovin+innokkaasti+lähde+lääkäriin.+Ei+oo+oikeen+mieluisa+paikka+ja+jos+saan+jonkin+lääkekuurin+niin+lääkkeiden+nielaisun+kanssa+saattaa+tulla+ongelmia..+Olen+surkea+tapaus😅
20.10.2018 11:35
Kiitos+vastauksestasi!+Kävikin+ilmi+että+tämä+kani+olikin+poika+vaikka+edellinen+omistaja+sanoi+seb+olevan+tyttö,+myytiin+kani+pois.++Nyt+tuomas+on+taas+yksin,+seuraava+kysymykseni+onkin+voiko+sen+opetella+sisäsiistiksi?+Se+on+asustellut+ulkotiloissa,+kunnostetussa+tallissa.+Siellä+se+kyllä+on+tehnyr+tarpeensa+laatikkoon+mutta+osaisikohan+se+olla+sisällä+siististi..+En+viitsi+vielä+testata+kun+sillä+on+karvanlähtöaika+ja+äitini+on+vähän+allerginen.
17.10.2018 12:36
Jos+jaksaa+oikeasti+huolehtia+siitä+ja+antaa+sille+paljon+rakkautta.+Olen+nähnyt+vähäm+liiankin+paljon+sellaista+että+kani+viettää+elämänsä+pienessä+häkissä+johon+tuskin+edes+itse+mahtuu.+Kani+ei+ole+häkkieläin!+Ja+sitäkin+olen+nähnyt+että+kani+on+arka+(luonteeltaan+tai+sitä+on+käsitelty+huonosti)+ja+sitten+yritetään+saada+sitä+kiinni+JUOKSEMALLA+PERÄSSÄ+TAI+HAAVIN+AVULLA!!!!+EI+NÄIN!+Pitää+lähestyä+kania+rauhallisesti.+Ja+se+on+hyvin+tärkeää+kun+kani+tulee+täysin+uuteen+paikkaan,+että+antaa+sen+tutustua+rauhassa+uuteen+ympäristöön+ja+ihmisiin.+Kanilla+täytyy+olla+jokin+turvapaikka+mihin+mennä+jos+vaara+uhkaa+ja+muutenkin.+Ja+jos+aikoo+hankkia+vain+yhden+kanin+nii+se+tarvitsee+todella+paljon+seuraa+joten+järkevämpää+olisi+hommata+kaksi+kania.+Vaikka+joistakin+saattaa+tuntua+ettei+kanista+tarvisi+pitää+yhtä+paljon+huolta+kuin+esim+koirasta+mutta+kyllä+tarvitsee!+Kaniy+ovat+söpöjä+mutta+kannattaa+miettiä+tarkkaan
26.08.2018 13:52
1 / 1