Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Höpölöpsis
profiilit
Höpölöpsis
Höpölöpsis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
35
Kommenttia
3230
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Varsin+paljon+olen+tietokoneellani,+koska+se+liittyy+osittain+työhöni.+Mutta+on+ihmisillä+vapaa-aikaakin.+Viime+viikonvaiheessa+olin+tietsikalla+yhteensä+noin+tunnin+ajan.
07.11.2019 21:15
Minulla+ei+ole+tarvetta+tietää+minkään+lennonjohdon+vastuualueita+tai+vastuuttomia+alueita,+koska+en+ole+lentäjä.+Kun+olen+lentokoneessa,+sellaiset+asiat+eivät+kiinnosta+tuon+taivaallista.+En+ryhdy+asiaa+sinua+varten+selvittämään.+Jos+kiinnostaa,+ota+jostain+muualta+selvää.
07.11.2019 21:14
Sehän+oli+juuri+vitsini.+Kolttasaamelaiset.
07.11.2019 21:11
Miksi+"unohdit"+lauseeni+ensimmäisen+sanan?+Kirjoitin:+LINKISSÄSI+tähdet+ovat+näkyvissä+aina,+niin+yöllä+kuin+päivälläkin.+Siis+tuossa+omassa+linkissäsi+tähdistöt+näkyvät+AINA,+riippumatta+vuorokaudenajasta.
07.11.2019 21:10
Auringon+valossa+ei+edelleenkään+ole+YHTÄ+AINUTTA+D-vitamiinimolekyyliä...
07.11.2019 16:50
Hienoa!+Et+ole+ihan+niin+tyhmä+kuin+miltä+vaikutat!+Traktorissa+taka-akselin+tasauspyörästön+saa+lukittua+jos+traktori+jää+kiinni+sen+vuoksi,+että+jompi+kumpi+pyörä+sutii+tyhjää.+Kun+ne+on+pakotettu+pyörimään+molemmat,+silloin+on+paremmat+mahdollisuudet+päästä+jatkamaan+matkaa.+Mutta+ohjaus+sujuu+huonosti,+jos+ei+vapauta+lukkoa.+Takavetoisessa+autossa+jotkut+käyttävät+käsijarrua+kiinni+jäädessään,+koska+sillä+on+samantapainen+vaikutus,+vaikkakaan+ei+yhtä+hyvä.
07.11.2019 16:49
Kerro+kirjan+nimi+ja+ota+lainauspätkä.
07.11.2019 16:39
Lue+Raamattua!+Jumala+tappoi+vitsauksella+ruttoon+kaikki+egyptiläisten+hyötyeläimet.
Valaskala+on+varmaankin+suomalaisten+hölmöilyä+siinä+missä+kamelikurki+ja+jalopeurakin.+Valaskala+on+myöskin+tähdistö.
07.11.2019 16:38
Tietysti+maalla+on+pyörähdysakseli+siinä+missä+kaikilla+planeetoilla.+Tietysti+maa+on+aina+kallellaan+ratatasoonsa+nähden.+muuten+meillä+ei+olisi+vuodenaikoja.+Tietysti+Pohjantähti+näkyy+aina+samassa+suunnassa,+koska+se+on+maapallon+akselin+jatkeen+suunnassa.
07.11.2019 16:35
Ihmiselläkin+on+aivoissaan+magneettisia+jyväsiä.+Ihminenkin+voi+aistia+vieraassakin+paikassa,+että+missä+päin+on+mikäkin+ilmansuunta.+Mutta+ihmisellä+aisti+on+sen+verran+degeneroitunut,+että+ihminen+voi+helposti+eksyä.+Minulla+itselläni+suuntavaisto+ei+ole+erityisen+hyvä.
07.11.2019 16:33
Ihmisen+ja+kalojen+haistamat+aineet+ovat+pääosin+vesiliukoisia+jo+ihan+aistin+toimintaperiaatteenkin+vuoksi.+Jokin+liukenemton+klöntti+vedessä+ei+välttämättä+haisekaan.
07.11.2019 16:29
Kaloilla+on+myös+hajuaisti,+sangen+hyvä+vieläpä+riippumatta+siitä,+että+Hesarin+juttu+oli+keskittynyt+magneettiaistiin.
07.11.2019 16:28
Ei+mikään+pakko.+Raamattu+ei+sano+tuossa+kohtaa+mitään+poikkeuksia.+Ihmisillä+ei+ole+pakko+muuhun+kuin+kuolemaan+ja+siihenkin+vain+kerran,+ellei+sitten+usko+jälleensyntymiseen.
07.11.2019 16:26
No+tietysti+voi+jatkaa.+Eikä+voi+jatkaa+muualle+kuin+etelään...
07.11.2019 16:25
Pituuspiirillä+ei+ole+mitään+tekemistä+sen+kanssa,+että+missä+suunnassa+Pohjantähti+näkyy.+Se+on+niin+kaukana,+että+on+ihan+sama,+että+katsotko+sitä+nyt+vai+12+tunnin+kuluttua.+Jos+laitat+rautakangen+osoittamaan+kohti+Pohjantähteä,+se+osoittaa+siihen+myös+12+tunnin+kuluttua,+samoin+puolen+vuoden+kuluttua.
07.11.2019 16:23
Pituuspiiri+on+kaari+riippumatta+siitä,+että+mistä+suunnasta+sitä+katsoo.+Kaari+ei+voi+olla+akselin+suuntainen.+Minä+kyllä+osaan+helposti+piirtää+3D-ohjelmalla+kaikki+maapallon+pituus-+ja+leveyspiirit+"ilmaan"+ja+pyöritellä+piirrostani+rajattomasti+kaikkin+asentoihin+tietokoneeni+näytöllä.+Voin+myös+mitata+ohjelman+kulmamittaustyökalulla,+että+kaikkien+pituuspiirien+päät+ovat+90+asteen+kulmassa+maapallon+pyörähdysakseliin+nähden.
07.11.2019 16:20
Sinä+sanoit,+että+vesi+tulee+pullosta+eikä+mene+ruttuun.+Miten+vesi+voisi+ruttuun+mennäkään?
07.11.2019 16:16
Kompuralla+kyllä+saan+tyhjennettyä+enemmäkin+kuin+pullon.+Omassa+isommassa+kompurassani+on+tuottoa+550+litraa+minuutissa+eli+yli+9+litraa+sekunnissa.+Juomapillillä+puhaltamalla+en+ole+nähnyt+kenekään+tyhjentävän+juomapulloa,+imemällä+kylläkin...
Melkoiset+paineet+Jumalasi+on+puhkunut+maan+alle.
>+...tyhjiössä+olevan+veden...+
Häh?
07.11.2019 16:14
Ja+Raamatun+tarinat+ovat+peräisin+Mesopotamian+tulvista.
07.11.2019 16:08
Kaikilla+planeetoilla+on+pyörimisakselit,+joten+kaikille+niistä+on+määriteltävissä+akselin+kallistuskulma.+Uranuksella+se+on+miltei+vaakatasossa++ratatasoon+nähden.
07.11.2019 16:07
47 / 162