Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Haluaisintietää
profiilit
Haluaisintietää
Haluaisintietää
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
124
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+ollut+ajatuksissani+koko+päivän+ja+itse+asiassa+koko+viikon.
16.09.2018 16:15
Mietin+pitkään,+mitä+oikein+tarkoitit+noilla+tunnisteilla,+että+mikä+sanoissasi+tai+nimimerkissäsi+oikein+liittyy+ja+mihin.+Kunnes+nyt+yhtäkkiä+tajusin,+mihin+viestissäsi+ehkä+viittaat.
Kyllä+minä+muistan,+tietysti.+Ilman+muistuttamistakin.
16.09.2018 15:58
Minulla+on+ihan+samanlaisia+kokemuksia.+Kun+muutaman+kerran+yritin+varovasti+lähestyä+häntä,+tehdä+asialle+jotakin+tai+yritin+näyttää,+mitä+tunnen+häntä+kohtaan,+niin+hänen+reaktiostaan+tuli+sellainen+olo,+että+hän+jotenkin+vältteli+tai+kiersi+sen,+alkoi+ehkä+nauraa.+Lisäksi+hän+veti+usein+keskusteluun+mukaan+toisen+naisen.+Kaikki+nämä+merkit+yhdessä+antoivat+sellaisen+kuvan,+ettei+hän+oikeasti+halua+mitään.
En+ainakaan+tarkoituksella+enkä+varsinkaan+tietoisesti+tai+omasta+halustani+ole+viestinyt+hänelle+stop-merkkiä+tai+u-käännöksen+tekemistä.+Jos+hänelle+on+tullut+sellainen+vaikutelma,+niin+se+ei+ole+ollut+tarkoitukseni.+Päinvastoin,+monta+kertaa+olen+toivonut,+että+hän+lähestyisi,+mutta+ehkä+yliyrittäminen+ja+se,+että+yritän+liikaa+miettiä,+miten+pitäisi+toimia,+on+saattanut+johtaa+vääriin+viesteihin.
Myös+hänen+tilanteensa+on+suuri(n)+syy+sille,+miksi+asiat+ovat+menneet+niin+kuin+ne+ovat+menneet.+Vaikea+minkään+on+edetä+onnellisten+tähtien+alla+tällaisessa+tilanteessa.
16.09.2018 14:08
Minäkin+tunnen+sisälläni+tuskaa+ja+tyhjyyttä+ilman+häntä.+On+vaikea+kuvitella+loppuelämää+ilman+häntä,+kun+tietää,+että+sydän+on+aina+hänen+luonaan+eikä+siellä,+missä+se+milloinkin+on.+Onko+loppuelämäni+vain+ikävöintiä?+
Toivoisin,+että+olisi+vielä+mahdollisuus+meihin,+korjata+asiat+ja+elää+yhdessä.
15.09.2018 17:34
Onkohan+niin,+että+kumpikin+on+yrittänyt+ajatella+niin+paljon+sitä,+mitä+toinen+ajattelee,+ettemme+ole+tajunneet,+että+ajattelemme+ihan+samalla+tavalla?+Ja+että+meillä+on+samanlaisia+toiveita?
Toivoisin+niin,+että+löytäisimme+jonkin+tien+toistemme+luo.
15.09.2018 17:18
Onko+sinulla+toiveita+tai+ajatuksia+siitä,+miten+voisimme+ylittää+tuon+sillan,+jotta+pääsisimme+toistemme+luo?
Minä+olen+ehkä+jäänyt+epätietoisuuteen+siitä,+mitä+hän+haluaa+ja+ajattelee+meistä.+En+tiedä,+onko+hän+vain+ihastunut+vai+haluaisiko+todella+elää+elämänsä+kanssani.+Se+on+ehkä+yksi+syy,+miksi+en+ole+oikein+osannut+toimia+mitenkään+järkevällä+tavalla+meidän+eteen.
15.09.2018 14:24
Olen+kertonut+hänelle,+että+olen+ihastunut+häneen.+Mutta+en+tiedä,+tietääkö+hän,+kuinka+vahvasti+häntä+kohtaan+tunnen.+Luulen,+että+on+mahdollista,+ettei+hän+tiedä+tai+ainakaan+ole+varma+näistä+tunteistani+ja+ajatuksistani,+joista+olen+tähänkin+kirjoittanut.+En+tiedä,+millainen+käsitys+hänellä+tarkalleen+ottaen+on,+mutta+on+hyvin+mahdollista,+että+se+on+jotakin+ihan+muuta+kuin+tämä+oikea+totuus,+josta+olen+tännekin+kirjoittanut.+Minä+ainakin+toivoisin+yhteydenottoa+häneltä.+Minulle+kelpaisi+melkein+millainen+yhteydenotto+tahansa.+Pääasia+olisi,+että+pääsisimme+toistemme+luo.+Olen+varma,+että+jos+onnistuisimme+ylittämään+sen+sillan,+niin+asiat+etenisivät+siitä+helpommin.+Kumpikin+ehkä+uskaltaisi+näyttää+omat+aidot+tunteensa+ja+luulen,+että+ne+oikeat+sanatkin+löytyisivät+sieltä+sitten+kyllä.
15.09.2018 13:06
Ainakin+omasta+puolestani+voin+sanoa,+etten+ole+missään+vaiheessa+epäröinyt+hetkeäkään+tunteitani+häneen,+vaan+päinvastoin,+olen+ollut+sataprosenttisen+varma+siitä,+että+haluaisin+elää+loppuelämäni+hänen+kanssaan.+Enemmänkin+olen+miettinyt+sitä,+mitäköhän+hän+ajattelee+siitä,+että+olen+niin+varma+tunteistani..?+Jos+saisin+päättää+ja+valita+vapaasti,+niin+ottaisimme+toisiamme+kädestä+kiinni+heti+huomenna+(tai+vaikka+jo+tänään,+jos+vielä+ehtisi)+ja+eläisimme+koko+loppuelämämme+yhdessä.
14.09.2018 21:13
Minustakin+tuntuu+ihan+samalta,+että+tämä+ei+ole+ollut+missään+vaiheessa+minusta+kiinni+ja+etten+siksi+ole+oikein+voinut+tehdä+mitään.+Siksi+olen+vain+odottanut,+toivonut,+ikävöinyt+ja+itkenyt.+Mutta+entä+jos+kumpikin+meistä+nyt+luulee+niin,+vaikka+kumpikin+haluaisi+oikeasti+olla+toisen+luona?
14.09.2018 20:43
Mitenhän+saisimme+asian+korjattua?+Niin,+että+kumpikin+uskaltaisi+luottaa+siihen,+että+toinenkin+haluaa..?+Välillä+tuntuu,+etten+osaa+sanoa+mitään.+Olisi+niin+paljon+sanottavaa,+mutta+en+tiedä,+mitä+sanoa.+On+sellainen+olo,+että+haluaisin+vain+tulla+luoksesi+ja+jäädä+siihen+ikuisiksi+ajoiksi.+Onko+sinulla+ehdotuksia,+miten+voisimme+korjata+asian+ja+päästä+tästä+eteenpäin,+jos+sinäkin+haluat+niin?
14.09.2018 15:07
Tämä+viesti+täsmää+täysin+minun+ja+hänen+tilanteeseen.+Toivon+enemmän+kuin+mitään,+että+asian+voi+vielä+korjata.+Ja+ainakin+minun+puolestani+sen+voi.+Tai+sitten+ikävöin+loppuelämäni.
13.09.2018 16:11
Rehellisesti+sanottuna+olen+pelkästään+tänään+miettinyt+jo+kolme+kertaa,+että+kunpa+voisin+jutella+hänen+kanssaan+puhelimessa+tai+kasvokkain.+En+siis+vain+meistä,+vaan+yleisesti+kaikesta+mahdollisesta,+mitä+päivään+kuuluu,+mitä+asioita+on+meneillään,+millaisia+asioita+on+tekemässä,+mikä+mietityttää,+jne.+Kaikesta+mahdollisesta.+Kaipaan+keskustelua+hänen+kanssaan.
Minulla+se,+etten+välttämättä+ole+todella+sosiaalisesti+aloitteellinen,+ei+johdu+siitä,+ettei+minua+kiinnosta,+vaan+siitä,+että+ajattelen+niin+helposti,+ettei+muita+kiinnosta+jutella+kanssani+tai+että+miksi+heitä+kiinnostaisi+jutella+kanssani.+Päinvastoin,+haluaisin+jutella+tämän+miehen+lisäksi+monen+muun+ihmisen+kanssa+ystävyysmielessä,+kysyä+kuulumisia+ja+tutustua+paremmin.+Mutta+ajattelen+helposti,+että+ihmiset+joutuvat+kuluttamaan+aikaansa+minuun,+kun+kohteliaisuudesta+juttelevat+kanssani,+eivätkä+kehtaa+sanoa,+ettei+kiinnosta.
12.09.2018 16:25
Ei+ole+aina+siitä+kiinni,+ettei+kiinnosta.+Ihmistä+voi+yhtä+lailla+jännittää+tilanne,+eikä+sellaisissa+tilanteissa+välttämättä+aina+tiedä,+haluaako+kysyjä+oikeasti+kuulla,+mitä+kaikkea+toisen+elämässä+on+meneillään.
12.09.2018 15:25
Tähän+täytyy+kommentoida+sen+verran,+että+ainakin+itse+olen+saanut+sellaista+palautetta,+että+"mitä+kuuluu"+-kysymykset+ovat+kuulemma+vain+muodollisia,+eikä+niihin+kuulu+vastata+muuta+kuin+"hyvää"+tms.+Siksi+ainakin+itse+olen+vastannut+nykyään+vaan+jonkun+perusvastauksen,+kun+en+enää+tiedä,+haluaako+kysyjä+oikeasti+kuulla+elämästäni+vai+kysyykö+kysymyksen+vain+kohteliaisuuttaan.+Aiemmin+aloin+aina+kertoa,+mitä+minulle+ja+elämääni+juuri+kuuluu,+mitä+olen+ehkä+tekemässä+jne.
Ja+minua+ainakin+kiinnostaa+erään+miehen+kuulumiset+erittäin+paljon.+Kuulisin+mielelläni+joka+päivä,+mitä+hänelle+kuuluu,+ja+haluaisin+muutenkin+jutella+hänen+kanssaan+kaikesta+mahdollisesta.+En+vain+aina+tiedä,+voinko+kysellä,+mitä+kuuluu,+vai+kokeeko+hän+sen+ahdistavana.+Lisäksi+jännitän+usein+tosi+paljon,+kun+törmäämme,+enkä+aina+siksi+osaa+toimia+parhaalla+mahdollisella+tavalla,+varsinkaan+yllättävissä+tilanteissa.
12.09.2018 15:20
Helsinki.
12.09.2018 15:07
Kenelle+tämä+viesti+on?+Naiselle+vai+miehelle?
11.09.2018 20:56
Ei+nähty,+tai+ainakaan+minä+en+nähnyt+häntä.+En+tiedä,+näkikö+hän+minut+jossain..?+Eilen+nähtiin+kyllä.
11.09.2018 20:49
On+sellainen+olo,+kuin+rakastuisin+sinuun+päivä+päivältä+vaan+enemmän+ja+enemmän,+vaikka+en+tiedä,+miten+se+olisi+voinut+olla+edes+mahdollista,+kun+olen+rakastanut+sinua+niin+paljon+jo+niin+monta+vuotta.+Silti+tunnut+joka+päivä+aina+vain+niin+ihanalta+ja+ihmeelliseltä.
11.09.2018 15:44
Ei+ole+naiselle,+vaan+naiselta.
11.09.2018 11:01
M****s+-nimistä,+maailman+ihaninta+miestä.
10.09.2018 18:27
4 / 7