Jos luet näitä

tekeehyvääpysyypoissa

Niin oletkohan huomannut etten pahemmin kirjoita tänne enää? Tunnen tällä hetkellä itseni hieman hölmöksi että koskaan aloin miettimään sinua.

25

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

      Niin.....
      Sellaista elämä....
      Oon huomannut...ajatukset toisessa...
      No ei mitään....Rakkaushan on ihanaa..ketä sit rakastaakin....👁👁😂🌈😳

    • eikaitsiinäsitten

      Olen huomannut.

      • tekeehyvääpysyypoissa

        Sinä siis tiedät suunnilleen milloin kirjoitan?


      • sivusta-----
        tekeehyvääpysyypoissa kirjoitti:

        Sinä siis tiedät suunnilleen milloin kirjoitan?

        En tiedä milloin kirjoittaa ja mielestäni se on suurin ongelma täällä.


      • tiedänjoo
        tekeehyvääpysyypoissa kirjoitti:

        Sinä siis tiedät suunnilleen milloin kirjoitan?

        Suunnilleen kyllä.


      • tekeehyvääpysyypoissa
        sivusta----- kirjoitti:

        En tiedä milloin kirjoittaa ja mielestäni se on suurin ongelma täällä.

        Nimenomaan. Sen takia täällä ei kannata tunnistella. Jotkut silti jotenkin kummassa haluavat tulla tunnistetuksi täällä.


      • tekeehyvääpysyypoissa
        tiedänjoo kirjoitti:

        Suunnilleen kyllä.

        Se on hyvä se.


      • mitenvoisintietää
        tekeehyvääpysyypoissa kirjoitti:

        Sinä siis tiedät suunnilleen milloin kirjoitan?

        Mistä minä sen tietäisin?? En mistään.


      • sivusta-------
        tekeehyvääpysyypoissa kirjoitti:

        Nimenomaan. Sen takia täällä ei kannata tunnistella. Jotkut silti jotenkin kummassa haluavat tulla tunnistetuksi täällä.

        Eihän täällä kukaan millään nimillä haluakaan pelata että joku ulkopuolinen sais tietää. En mä ainakaan haluis et kukaan muu tietäis et kirjoitan tänne. Kommenttisi ei mikään luottamuslause kyllä ole vaan kuulostat anonyymilta palsta keinottelijalta.


    • Epäkypsää.aapeelta

      Minusta hiukan oudosti ja ilkeästikin hänestä kirjoitit. Olit ihastunut ja tätsit.

      • tekeehyvääpysyypoissa

        Voitko laittaa esimerkkejä? En sanoisi menneessä muodossa. Pidän hänestä edelleen.


      • Epäkypsää.aapeelta

        No se että pitää jostain ihmisestä, tekee hölmöksi? Kuinka niin? Ei kait sille mitään voi ja hyvä on tunnustaa jo olemassa olevat tunteet.


      • tekeehyvääpysyypoissa
        Epäkypsää.aapeelta kirjoitti:

        No se että pitää jostain ihmisestä, tekee hölmöksi? Kuinka niin? Ei kait sille mitään voi ja hyvä on tunnustaa jo olemassa olevat tunteet.

        Olen jo sanonut ja tunnustanut. Ei mulla muuta.


    • Välttelet_minua

      On minulla sellainen tunne ettet kaipaa minua..
      Osaan kyllä lukea käyttäytymistäsi minua kohtaan. En ole olemassa sinulle..

      Jotenkin minulla on kuitenkin myös sellainen tunne , että sinulla on jollain tapaa väärä käsitys minusta.., oletat jotain mitä en ole.

      • Kokeileedes

        Rikkovaa varmasti tuo. Jos saisitte keskusteltua asiat? Saisit selvyyden mikä on asianlaita.


    • Tirsk-

      Heh heh

      • Hänjostyypitmeneelankaan

        Nauraako partaansa...?


      • Rehellisesti
        Hänjostyypitmeneelankaan kirjoitti:

        Nauraako partaansa...?

        Nauran aloitukselle.


    • Onkokokemusta

      Tämäkin aloitus koskee useampaa suuri osa ihmisistä kirjoittelee kuvitellulle kaivatulleen samantyyppisesti.

    • entunnista

      Enpä ole huomannut. Ja mistäs näistä tietää kuka täällä kirjoittelee? Kuvitellahan aina voi, mut pettää siinä kyllä vähän itseään. Muutaman kerran olen kyllä ollut tunnistavani erään, mut todella harvoin.

    • Kenelle tämä viesti on? Naiselle vai miehelle?

    • HoitsuOsastoltaKolme

      olemme juu kaikki huomioineet että juuri sinä olet ollut kadoksissa hetken aikaa. mutta kiva kun palasit ja ilmoitit itsestäsi. enään emme ole huolissamme mielentilasi tasapainosta.

      • Hjnmnbbhjn

        Mikä on rankkuna jos ei totella perustuslakia?

        Eikö laki koske kaikkia elämänaluieta, esim. sodissa, eikä kouluissa esim.

        Ote:

        "4.2.2 Oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen ja koskemattomuuteen (7 §)

        Jokaisella on oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen, koskemattomuuteen ja turvallisuuteen.

        Ketään ei saa tuomita kuolemaan, kiduttaa eikä muutoinkaan kohdella ihmisarvoa loukkaavasti.

        Henkilökohtaiseen koskemattomuuteen ei saa puuttua eikä vapautta riistää mielivaltaisesti eikä ilman laissa säädettyä perustetta. Rangaistuksen, joka sisältää vapaudenmenetyksen, määrää

        tuomioistuin. Muun vapaudenmenetyksen laillisuus voidaan saattaa tuomioistuimen tutkittavaksi. Vapautensa menettäneen oikeudet turvataan lailla.

        Perustuslain 7 § sisältää säännöksen oikeudesta elämään samoin kuin säännökset oikeudesta henkilökohtaiseen vapauteen, koskemattomuuteen ja turvallisuuteen (1 momentti), kuolemanrangaistuksen, kidutuksen ja muun ihmisarvoa loukkaavan kohtelun kiellon (2 momentti) sekä säännökset suojasta laitonta ja mielivaltaista vapaudenriistoa vastaan samoin kuin oikeusturvasta vapaudenmenetyksen yhteydessä (3 momentti)."


    • tekeehyvääpysyypoissa

      Jatkossa käyn yhä harvemmin.

    • viimeisethetket

      En tiedä kuka olet, mutta itsekin huomannut ettei enää jaksa täällä olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1422
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1173
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe