Niin oletkohan huomannut etten pahemmin kirjoita tänne enää? Tunnen tällä hetkellä itseni hieman hölmöksi että koskaan aloin miettimään sinua.
Jos luet näitä
25
868
Vastaukset
- Elluhalloyb
Niin.....
Sellaista elämä....
Oon huomannut...ajatukset toisessa...
No ei mitään....Rakkaushan on ihanaa..ketä sit rakastaakin....👁👁😂🌈😳 - eikaitsiinäsitten
Olen huomannut.
- tekeehyvääpysyypoissa
Sinä siis tiedät suunnilleen milloin kirjoitan?
- sivusta-----
tekeehyvääpysyypoissa kirjoitti:
En tiedä milloin kirjoittaa ja mielestäni se on suurin ongelma täällä.
- tiedänjoo
Suunnilleen kyllä.
- tekeehyvääpysyypoissa
sivusta----- kirjoitti:
En tiedä milloin kirjoittaa ja mielestäni se on suurin ongelma täällä.
Nimenomaan. Sen takia täällä ei kannata tunnistella. Jotkut silti jotenkin kummassa haluavat tulla tunnistetuksi täällä.
- tekeehyvääpysyypoissa
tiedänjoo kirjoitti:
Suunnilleen kyllä.
Se on hyvä se.
- mitenvoisintietää
Mistä minä sen tietäisin?? En mistään.
- sivusta-------
Nimenomaan. Sen takia täällä ei kannata tunnistella. Jotkut silti jotenkin kummassa haluavat tulla tunnistetuksi täällä.
Eihän täällä kukaan millään nimillä haluakaan pelata että joku ulkopuolinen sais tietää. En mä ainakaan haluis et kukaan muu tietäis et kirjoitan tänne. Kommenttisi ei mikään luottamuslause kyllä ole vaan kuulostat anonyymilta palsta keinottelijalta.
- Epäkypsää.aapeelta
Minusta hiukan oudosti ja ilkeästikin hänestä kirjoitit. Olit ihastunut ja tätsit.
- tekeehyvääpysyypoissa
Voitko laittaa esimerkkejä? En sanoisi menneessä muodossa. Pidän hänestä edelleen.
- Epäkypsää.aapeelta
No se että pitää jostain ihmisestä, tekee hölmöksi? Kuinka niin? Ei kait sille mitään voi ja hyvä on tunnustaa jo olemassa olevat tunteet.
- tekeehyvääpysyypoissa
Epäkypsää.aapeelta kirjoitti:
No se että pitää jostain ihmisestä, tekee hölmöksi? Kuinka niin? Ei kait sille mitään voi ja hyvä on tunnustaa jo olemassa olevat tunteet.
Olen jo sanonut ja tunnustanut. Ei mulla muuta.
- Välttelet_minua
On minulla sellainen tunne ettet kaipaa minua..
Osaan kyllä lukea käyttäytymistäsi minua kohtaan. En ole olemassa sinulle..
Jotenkin minulla on kuitenkin myös sellainen tunne , että sinulla on jollain tapaa väärä käsitys minusta.., oletat jotain mitä en ole.- Kokeileedes
Rikkovaa varmasti tuo. Jos saisitte keskusteltua asiat? Saisit selvyyden mikä on asianlaita.
- Tirsk-
Heh heh
- Hänjostyypitmeneelankaan
Nauraako partaansa...?
- Rehellisesti
Hänjostyypitmeneelankaan kirjoitti:
Nauraako partaansa...?
Nauran aloitukselle.
- Onkokokemusta
Tämäkin aloitus koskee useampaa suuri osa ihmisistä kirjoittelee kuvitellulle kaivatulleen samantyyppisesti.
- entunnista
Enpä ole huomannut. Ja mistäs näistä tietää kuka täällä kirjoittelee? Kuvitellahan aina voi, mut pettää siinä kyllä vähän itseään. Muutaman kerran olen kyllä ollut tunnistavani erään, mut todella harvoin.
Kenelle tämä viesti on? Naiselle vai miehelle?
- HoitsuOsastoltaKolme
olemme juu kaikki huomioineet että juuri sinä olet ollut kadoksissa hetken aikaa. mutta kiva kun palasit ja ilmoitit itsestäsi. enään emme ole huolissamme mielentilasi tasapainosta.
- Hjnmnbbhjn
Mikä on rankkuna jos ei totella perustuslakia?
Eikö laki koske kaikkia elämänaluieta, esim. sodissa, eikä kouluissa esim.
Ote:
"4.2.2 Oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen ja koskemattomuuteen (7 §)
Jokaisella on oikeus elämään sekä henkilökohtaiseen vapauteen, koskemattomuuteen ja turvallisuuteen.
Ketään ei saa tuomita kuolemaan, kiduttaa eikä muutoinkaan kohdella ihmisarvoa loukkaavasti.
Henkilökohtaiseen koskemattomuuteen ei saa puuttua eikä vapautta riistää mielivaltaisesti eikä ilman laissa säädettyä perustetta. Rangaistuksen, joka sisältää vapaudenmenetyksen, määrää
tuomioistuin. Muun vapaudenmenetyksen laillisuus voidaan saattaa tuomioistuimen tutkittavaksi. Vapautensa menettäneen oikeudet turvataan lailla.
Perustuslain 7 § sisältää säännöksen oikeudesta elämään samoin kuin säännökset oikeudesta henkilökohtaiseen vapauteen, koskemattomuuteen ja turvallisuuteen (1 momentti), kuolemanrangaistuksen, kidutuksen ja muun ihmisarvoa loukkaavan kohtelun kiellon (2 momentti) sekä säännökset suojasta laitonta ja mielivaltaista vapaudenriistoa vastaan samoin kuin oikeusturvasta vapaudenmenetyksen yhteydessä (3 momentti)."
- tekeehyvääpysyypoissa
Jatkossa käyn yhä harvemmin.
- viimeisethetket
En tiedä kuka olet, mutta itsekin huomannut ettei enää jaksa täällä olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812