Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Haluaisintietää
Haluaisintietää
Haluaisintietää
Liittynyt 7v sitten
13
aloitusta ·
124
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Välillä+vaikuttaa+siltä,+että+hän+ei+ymmärrä+sitä,+että+vaikka+hänen+ajatuksensa+ovat+hänelle+itsestäänselviä,+niin+ne+eivät+ole+sitä+minulle.+Se+tässä+on+se+ongelma.+Jos+antaa+ymmärtää,+että+on+kiinnostunut,+ikävöi+ja+haluaisi+jotain,+ja+samaan+aikaan+seuraavassa+lauseessa+kertoo+jotain,+mikä+antaa+ymmärtää+jotain+ihan+muuta,+niin+siitä+seuraa+toiselle+vain+epätietoisuus,+täysi+epävarmuus+siitä,+mistä+on+kyse+ja+mitä+toinen+haluaa.+Ja+kun+on+paljon+tunteita,+niin+on+todella+piinallista,+kun+ei+tiedä,+mikä+on+totuus,+mitä+toinen+haluaa.+Ei+sellaisessa+tilanteessa+pysty+toimimaan+asian+eteen+oikein+mitenkään,+ainakaan+järkevästi.
05.09.2018 11:34
Viestini+on+Helsinkiin.
05.09.2018 11:25
Kenelle+viestisi+on?
Ja+tähän+väliin,+olen+pahoillani+nimimerkki+"Halusintietää",+en+ollut+tietoinen+käyttämästäsi+nimimerkistä,+kun+tein+omani.+Ja+muille+tiedoksi,+olemme+siis+kaksi+eri+henkilöä.
Mistä+kaikessa+oli+sinun+mielestäsi+kyse,+jos+et+kerran+kuitenkaan+halua+mitään?+Mitä+halusit,+jos+et+halunnut+mitään?+
Olen+itse+ihan+samanlaisessa+tilanteessa.+En+koskaan+saanut+selvyyttä+mistään,+en+edes+siitä,+mistä+kaikessa+on+kyse+ja+mitä+hän+ajatteli,+toivoi+ja+halusi.+Tämä+kaikki+on+kuin+suuri+kysymysmerkki,+joka+vaivaa+koko+ajan.+Haluaisin+saada+edes+selvyyden,+selvittää+asiat.+Mutta+kun+en+voi+tehdä+sitä+yksin.+Eikä+se+riitä,+että+minä+kirjoitan+ajatukseni+hänelle,+jotta+hän+saa+tietää+ne+ja+selvyyden+asioihin,+vaan+myös+minun+täytyy+saada+selvyys.
05.09.2018 11:23
1.+Aloitus+ei+ollut+sinulle.
2.+Mitä+ihmettä+sinä+sitten+oikein+haluat?+Mitä+peliä+pelaat?
3.+En+ole+kirjoittanut+aloitusta,+mutta+miksi+aina,+kun+ajattelet,+että+haluan+sinut,+niin+alat+pelata+tuollaista+peliä,+jossa+sinulla+onkin+nyt+muuta+ja+muutut+erittäin+vaikeasti+tavoiteltavaksi?+Ja+sitten+taas+jos+yritän+mennä+elämässäni+eteenpäin+tai+ajattelet+kiinnostukseni+hiipuneen,+niin+sitten+sinua+taas+kiinnostaa?+Oletko+huomannut+itse+tämän?+Mihin+ajattelit,+että+tämä+kaikki+johtaa?+Ja+kuinka+pitkään+ajattelit+jatkaa+tällaista+soutamista?
05.09.2018 09:30
7 / 7