HALUAN SUT 💓💓💓
Ilmoitusluontoinen asia miehelle:)
23
1029
Vastaukset
- Nmies
Et saa enää, menetit jo mahdollisuutesi. :)
Eikö kuulosta hyvältä?- Äläkuvittele
Sulleko vai?
- naiselta
Ei ollut N-miehelle..
- Vieläköhaluat
Mulla on hammasmätää ja ja olen töissä jätekuskina.
- Jatkakuvitelmia
Luulitko että tää viesti oli sulle? 😄 omitko yleensäkin kaiken täältä itselle?
- palstaetiketti
Jatkakuvitelmia kirjoitti:
Luulitko että tää viesti oli sulle? 😄 omitko yleensäkin kaiken täältä itselle?
Ilman tunnisteita olevat viestithän täällä saa omia kuka haluaa. Vaikkapa tosin välillä näyttävät omivan vaikkei tunnisteet ja sukupuolikaan aina aivan täsmäisikään. ;)
- Mistä_meinaat_löytää
Missä ajattelit kohdata ?
- Loppuhyvinkaikkihyvin
En vastaa enää. Toivottavasti et loukkaannu, mutta on parempi näin, että ei tule väärinkäsityksiä.
Löydät jonkun miehen hyvä niin.
Yksi joukosta poissa. Väki vähenee pidot paranee.- naiselta
En käsitä sinua ..
Enkä tiedä mikä tässä nyt niin hyvin loppu.
Eikä tuo ole yhtään lohdullista että löydät jonkun miehen , hyvä niin.
Luuletko että minulle kelpaa kuka tahansa vastaan tuleva mies?
No , eihän se sun murheesi olekkaan oikeastaan..
Eikä ne pidotkaan parane.
En kirjoita sulle enää..
Tajuan kyllä ettei minua täällä kaivata..
- Miesmiehelle
Tuskin mies miestä haluaa 😂
- naiselta
Kyllä kirjoitan miehenä miehelle <3
- rehellisyysmaanperii
naiselta kirjoitti:
Kyllä kirjoitan miehenä miehelle <3
Hyvä kun olit rehellinen.
- Vanhimpain.neuvosto
Sekin on mahdollista...
Olemme olleet huomaavinamme,
että Timosta ja Hannusta... on alkanut tulla liian likeisiä.
Hehän ovat pian kuin Raamatun tuomitsemat MIEHEMYKSET!!!
Jos syntiä on tapahtunut, on asia tuotava vanhimpain neuvoston
käsittelyyn mitä pikimmiten.
Timon ja Hannun on tärkeää tunnustaa
rypemisensä yksityiskohtaisesti (kuinka monta kertaa,
missä asennossa, nautitko, tapahtuiko laukeamista, ketä,
ajattelit aktin hetkellä yms.),
jotta voimme määrätä oikeuden- ja asianmukaiset
rangaistukset ja katumusharjoitukset! - Ryvettyneet-kyyhkyset
Vanhimpain.neuvosto kirjoitti:
Sekin on mahdollista...
Olemme olleet huomaavinamme,
että Timosta ja Hannusta... on alkanut tulla liian likeisiä.
Hehän ovat pian kuin Raamatun tuomitsemat MIEHEMYKSET!!!
Jos syntiä on tapahtunut, on asia tuotava vanhimpain neuvoston
käsittelyyn mitä pikimmiten.
Timon ja Hannun on tärkeää tunnustaa
rypemisensä yksityiskohtaisesti (kuinka monta kertaa,
missä asennossa, nautitko, tapahtuiko laukeamista, ketä,
ajattelit aktin hetkellä yms.),
jotta voimme määrätä oikeuden- ja asianmukaiset
rangaistukset ja katumusharjoitukset!Seurakuntamme tirkistelykerho...öö vainhimpainneuvosto
kokoontuu huomenna välillä klo 18-23.30, vakio paikassa.
Kuultavina synneistään, langenneet karitsamme, Hannu ja Timo!
Pyydämme ilmoittamaan, että iäkkäimmillä naisilla on oikeus tuoda
kutimet mukanaan kokoukseen. Muille, paitsi langenneille lampaille
kahvia ja virvokkeita klo 20.00 alkavalla tauolla. Paikoitus talon puolesta.
Lämpimästi tervetuloa kaikki vanhimmat ojentamaan isän ja äidin kädestä
langenneita.
- realOTM71
No se on kiva, mutta tänään Olin eräässä paikassa ihan Minnalta vaikuttavan Kaunottaren jutuilla. On liian upea. Ei noin hyvää saa kukaan) ps. Oliko se halpa sormus jotain rihkamaa? ( Feikkiä)
- realOTM71
Kun Tämä aloitus tuli minä jo luulin, että Minna. Mut mulla on tapana elätellä toivoa. Sitäpaitsi olen pettynyt, kun menin kirjoittamaan hänelle. Nyt häntä ei ole sen enempää realissa, kuin ikävä palstan illuusiona.
- vähän.hankalaa
Harmi et oon varattu
- Angrybirds
Ei se ole mikään este , on vaan hidaste ..
- realOTM71
Jaa se sormus ei ollutkaan feikkiä? Nähtiin eilen!
- realOTM71
Oletko Minna "vähän.hankalaa"?
1. Aloitus ei ollut sinulle.
2. Mitä ihmettä sinä sitten oikein haluat? Mitä peliä pelaat?
3. En ole kirjoittanut aloitusta, mutta miksi aina, kun ajattelet, että haluan sinut, niin alat pelata tuollaista peliä, jossa sinulla onkin nyt muuta ja muutut erittäin vaikeasti tavoiteltavaksi? Ja sitten taas jos yritän mennä elämässäni eteenpäin tai ajattelet kiinnostukseni hiipuneen, niin sitten sinua taas kiinnostaa? Oletko huomannut itse tämän? Mihin ajattelit, että tämä kaikki johtaa? Ja kuinka pitkään ajattelit jatkaa tällaista soutamista?
- MullaOlisSulle
Kerrankin elämänmakuinen idea. Luovu koko planeetasta.
https://www.youtube.com/watch?v=AnBZ4UToLwQ&t=15s&bpctr=1536124823 - Slinjaus
Risteiletkö hopealinjalla?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75670
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m152437Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372