Ilmoitusluontoinen asia miehelle:)

naiselta

HALUAN SUT 💓💓💓

23

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nmies

      Et saa enää, menetit jo mahdollisuutesi. :)
      Eikö kuulosta hyvältä?

      • Äläkuvittele

        Sulleko vai?


      • naiselta

        Ei ollut N-miehelle..


    • Vieläköhaluat

      Mulla on hammasmätää ja ja olen töissä jätekuskina.

      • Jatkakuvitelmia

        Luulitko että tää viesti oli sulle? 😄 omitko yleensäkin kaiken täältä itselle?


      • palstaetiketti
        Jatkakuvitelmia kirjoitti:

        Luulitko että tää viesti oli sulle? 😄 omitko yleensäkin kaiken täältä itselle?

        Ilman tunnisteita olevat viestithän täällä saa omia kuka haluaa. Vaikkapa tosin välillä näyttävät omivan vaikkei tunnisteet ja sukupuolikaan aina aivan täsmäisikään. ;)


    • Mistä_meinaat_löytää

      Missä ajattelit kohdata ?

    • Loppuhyvinkaikkihyvin

      En vastaa enää. Toivottavasti et loukkaannu, mutta on parempi näin, että ei tule väärinkäsityksiä.
      Löydät jonkun miehen hyvä niin.

      Yksi joukosta poissa. Väki vähenee pidot paranee.

      • naiselta

        En käsitä sinua ..
        Enkä tiedä mikä tässä nyt niin hyvin loppu.
        Eikä tuo ole yhtään lohdullista että löydät jonkun miehen , hyvä niin.
        Luuletko että minulle kelpaa kuka tahansa vastaan tuleva mies?
        No , eihän se sun murheesi olekkaan oikeastaan..
        Eikä ne pidotkaan parane.
        En kirjoita sulle enää..
        Tajuan kyllä ettei minua täällä kaivata..


    • Miesmiehelle

      Tuskin mies miestä haluaa 😂

      • naiselta

        Kyllä kirjoitan miehenä miehelle <3


      • rehellisyysmaanperii
        naiselta kirjoitti:

        Kyllä kirjoitan miehenä miehelle <3

        Hyvä kun olit rehellinen.


      • Vanhimpain.neuvosto

        Sekin on mahdollista...
        Olemme olleet huomaavinamme,
        että Timosta ja Hannusta... on alkanut tulla liian likeisiä.
        Hehän ovat pian kuin Raamatun tuomitsemat MIEHEMYKSET!!!

        Jos syntiä on tapahtunut, on asia tuotava vanhimpain neuvoston
        käsittelyyn mitä pikimmiten.

        Timon ja Hannun on tärkeää tunnustaa
        rypemisensä yksityiskohtaisesti (kuinka monta kertaa,
        missä asennossa, nautitko, tapahtuiko laukeamista, ketä,
        ajattelit aktin hetkellä yms.),
        jotta voimme määrätä oikeuden- ja asianmukaiset
        rangaistukset ja katumusharjoitukset!


      • Ryvettyneet-kyyhkyset
        Vanhimpain.neuvosto kirjoitti:

        Sekin on mahdollista...
        Olemme olleet huomaavinamme,
        että Timosta ja Hannusta... on alkanut tulla liian likeisiä.
        Hehän ovat pian kuin Raamatun tuomitsemat MIEHEMYKSET!!!

        Jos syntiä on tapahtunut, on asia tuotava vanhimpain neuvoston
        käsittelyyn mitä pikimmiten.

        Timon ja Hannun on tärkeää tunnustaa
        rypemisensä yksityiskohtaisesti (kuinka monta kertaa,
        missä asennossa, nautitko, tapahtuiko laukeamista, ketä,
        ajattelit aktin hetkellä yms.),
        jotta voimme määrätä oikeuden- ja asianmukaiset
        rangaistukset ja katumusharjoitukset!

        Seurakuntamme tirkistelykerho...öö vainhimpainneuvosto
        kokoontuu huomenna välillä klo 18-23.30, vakio paikassa.

        Kuultavina synneistään, langenneet karitsamme, Hannu ja Timo!
        Pyydämme ilmoittamaan, että iäkkäimmillä naisilla on oikeus tuoda
        kutimet mukanaan kokoukseen. Muille, paitsi langenneille lampaille
        kahvia ja virvokkeita klo 20.00 alkavalla tauolla. Paikoitus talon puolesta.
        Lämpimästi tervetuloa kaikki vanhimmat ojentamaan isän ja äidin kädestä
        langenneita.


    • realOTM71

      No se on kiva, mutta tänään Olin eräässä paikassa ihan Minnalta vaikuttavan Kaunottaren jutuilla. On liian upea. Ei noin hyvää saa kukaan) ps. Oliko se halpa sormus jotain rihkamaa? ( Feikkiä)

    • realOTM71

      Kun Tämä aloitus tuli minä jo luulin, että Minna. Mut mulla on tapana elätellä toivoa. Sitäpaitsi olen pettynyt, kun menin kirjoittamaan hänelle. Nyt häntä ei ole sen enempää realissa, kuin ikävä palstan illuusiona.

    • vähän.hankalaa

      Harmi et oon varattu

      • Angrybirds

        Ei se ole mikään este , on vaan hidaste ..


      • realOTM71

        Jaa se sormus ei ollutkaan feikkiä? Nähtiin eilen!


      • realOTM71

        Oletko Minna "vähän.hankalaa"?


      • 1. Aloitus ei ollut sinulle.
        2. Mitä ihmettä sinä sitten oikein haluat? Mitä peliä pelaat?
        3. En ole kirjoittanut aloitusta, mutta miksi aina, kun ajattelet, että haluan sinut, niin alat pelata tuollaista peliä, jossa sinulla onkin nyt muuta ja muutut erittäin vaikeasti tavoiteltavaksi? Ja sitten taas jos yritän mennä elämässäni eteenpäin tai ajattelet kiinnostukseni hiipuneen, niin sitten sinua taas kiinnostaa? Oletko huomannut itse tämän? Mihin ajattelit, että tämä kaikki johtaa? Ja kuinka pitkään ajattelit jatkaa tällaista soutamista?


    • MullaOlisSulle
    • Slinjaus

      Risteiletkö hopealinjalla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1333
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      670
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      152
      437
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe