Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
AsiatAsianaVain
profiilit
AsiatAsianaVain
AsiatAsianaVain
Vapaa kuvaus
Aloituksia
6
Kommenttia
121
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katsohan+kun+ti8lanne+on+se,+että+tuota+idioottimaista+sanaa+"mukavuusabortti"+käytät+vain+sinä.
25.10.2018 14:49
Koetas+siis+vastata+tähän+ja+nyt.+Miten+asia+on?
25.10.2018 14:47
Tiedätkö+sinä+ylipäätään+yhtään+mitään+oloista+Euroopassa+keskiajalla?
25.10.2018 14:46
Sinuunko+uppoaa+parhaiten+sellainen+mielipide,+joka+esitetään+huutamalla+ja+nimittelemällä?
Ymmärrän.
22.10.2018 14:52
Toistan,+koska+et+tunnu+ymmärtävän.+Saisiko+nyt+jo+vastauksen+VIIMEINKIN?
Onko+JOKAINEN+maailman+tutkimus+vääriä+tuloksia+tuottava,+jos+otanta+ei+ole+100+prosenttia???
Tulkitsen+niin,+että+jos+et+mitään+sano,+olet+sitä+mieltä.+Tällöin+kanssasi+keskusteleminen+on+turhaa.
22.10.2018 14:50
"...ja+kansalaiskeskustelu+seuraavaksi+ulotettava+myös+lapsi-+ja+äitivihaa+levittäviin+kuppikuntiin?"
Tee+ihmeessä+se!+Odotan+innolla!
21.10.2018 12:18
Aika+lapsellista+tuo+jankutuksesi.+
Jos+tämän+tutkimuksen+tulos+on+väärä,+onko+jokainen+maailman+tutkimus+väärässä?+Harvoinhan+otanta+on+100+%?
Missään+ei+myöskään+ole+väitetty,+että+otanta+olisi+vääristynyt.+Olet+ainoa,+joka+niin+väittää.
21.10.2018 10:07
Et+kai+luule,+että+nuo+pistesotkusi+antavat+sinusta+jollekin+hyvinkin+vakuuttavan+kuvan?
21.10.2018 09:28
Sinun+pätevyytesi+kritisoida+tätä+tutkimustako+on+käsitelty+toisissa+ketjuissa?+Sepäs+mielenkiintoista!+Ei+ole+osunutkaan+minun+silmiini.+Sama+koskee+myös+muita+kysymyksiäni.+
Totuushan+on+se,+että+jos+sinulla+olisi+antaa+mieleisiäsi+vastauksia,+antaisit+niitä+jokla+päivä+24/7.+Samoin+sinä+jauhat+muitakin+teesejäsi+täällä+päivästä+toiseen.+Samat+sanat+eri+järjestyksessä+ja+joskus+ei+niinkään.+Jos+et+kykene+itse+vastaamaan,+onko+minun+vastattava+taas+kysymyksiin+puolestasi?
Ylen+puolueellisuudesta+jauhavat+lähinnä+marginaalissa+olevat+ääriliikkeiden+kannattajat.+Näimme+hyvin,+miten+Janitskinillekin+kävi.+Luulisi+sinuakin+jo+arveluttavan?+Sananvapauden+nimissäkään+ei+saa+mitä+vain+tehdäkään?
21.10.2018 09:26
Jos+olet+määritellyt+minut+mielipidepoliisiksi,+joka+poistattelee+omiakin+tekstejään,+olet+väärässä.+Kyllä+täällä+ihan+muutkin+poistattelevat+tekstejä+enkä+vain+minä.
20.10.2018 17:13
Sinun+oletuksesi+enemmänkin+näyttävät+toivemutulta.
20.10.2018 12:57
Eli+et+halua+kertoa?
20.10.2018 11:29
Muistaakseni+täällä+on+sinulle+nostettu+esiin+jopa+tutkimuksen+tekijöiden+yhteystiedotkin?+Et+ole+tullut+lukeneeksi?+Sieltä+olisit+voinut+kysyä,+miten+tutkimus+on+toteutettu.
Lue+tästä:
https://www.taloustutkimus.fi/ajankohtaista/uutisia/vain-2-prosenttia-suomalaisista-kieltaisi-abortin-miesten-ja-naisten-mielipiteissa-ei-juuri-eroja.html
Ylen+puolueellisuus+on+sinun+päässäsi.+
Kansanäänestykseen+ei+ole+tarvetta,+koska+abortti+ei+Suomessa+ole+laajoja+kansanjoukkoja+jakava+asia.+
Vastaatko+nyt+näihin+loppuihinkin+kysymyksiin?
5.+Millä+tavoin+Yle+on+"puolueellinen"?+Mitkä+Ylen+tuottamat+uutiset+ovat+viime+aikoina+olleet+vääriä?
6.+Jos+tuo+tulos+sinusta+oli+väärä,+MIKÄ+olisi+ollut+oikea+tulos?+Millaisia+sinusta+ovat+suomalaisten+mielipiteet+abortista?+Prosenttijakaumaa?
7.+Perustelusi+edelliselle+kohdalle?
8.+Millainen+sinun+pätevyytesi+kiistää+tuo+tutkimus?+Onko+sinulla+laajatkin+opinnot+tilastotieteestä+suoritettuna?
9.+Jos+tutkimus+tuotti+väärän+tuloksen,+miksi+se+sinusta+julkaistiin?+Haluaako+joku+tässä+maassa+sinusta,+että+abortteja+hirveästi+tehtäisiin?
20.10.2018 11:09
Yritä+ymmärtää+pari+asiaa.+
1.+Abortti+on+Suomessa+laillinen.
2.+Se,+että+sinä+määrittelet+abortin+murhaksi,+ei+vaikuta+asiaan.+Kyse+on+siitä,+mikä+on+lainsäätäjän+kanta.
20.10.2018 10:59
Kaksinaismoralismi+on+tyypillistä+Jenkkilälle.+
USA:n+konservatiivikristityt+ovat+saaneet+ajoittain+aikaan+myös+sen,+että+tietyissä+osavaltioissa+on+poistettu+kouluista+sukupuolivalistus.+Seuraus:+teiniraskaudet+ja+abortit.
20.10.2018 10:57
Minä+en+ole+täällä+siksi,+että+lukisin+päivät+pitkät+samaa+soopaa,+mitä+tänne+on+jo+vuosia+muutama+taho+työntänyt.+Jokainen+kyllä+näkee+sen,+että+mikään+ei+ole+vuosiin+täällä+tosiasiallisesti+muuttunut.+Itse+asiassa,+meno+on+muuttunut+vain+pahemmaksi.+
Kukaan+ei+normaalimaailman+puolellakaan+kuuntele+sitä,+että+toinen+aukoo+päätään+päin+näköä.+Täälläkö+sitä+pitäisi+sietää?+Täällä+on+säännöt+ja+ne+on+tehty+noudatettaviksi.+Se,+että+täältä+poistuu+jatkuvasti+suuri+määrä+tekstejä,+kertoo+juuri+siitä,+että+muutamat+eivät+kykene+kirjoittamaan+tekstiä,+joka+olisi+edes+auttavasti+normaalia+keskustelua.+
Minä+en+myöskään+ole+se+taho,+joka+täältä+olisi+kaikki+nämä+tekstit+poistattanut.+Osan+ilmeisesti+poistaa+botti+ja+osan+ilmoittaa+asiattomiksi+joku+muu+kuin+minä.+
On+täysin+turhaa+olettaa,+että+läheskään+kaikki+aborttia+vastustavat+tekstit+täällä+olisivat+tosissaan+olevien+vastustajien+tekemiä.+Osa+on+ilmiselviä+trolleja+ja+ainakaan+minä+en+sekuntiakaan+kaipoaa,+vaikka+heidän+tekstinsä+täältä+poistuisivatkin.+Toisaalta,+jos+joku+ei+kerran+kykene+keskustelemaan+ilman+solvaamista+ja+nimittelyä,+hänen+paikkansa+ei+ole+ehkä+täällä.+Hänen+kannattaa+etsiä+itselleen+jokin+muu+terapiamuoto?
Minusta+ihannetilanne+oikeastaan+olisikin+se,+että+kaikkein+fanaattisimmat+päänaukojat+poistuisivat+täältä.+Minulle+ainakin+sopisikin+täältä+poissa+oleminen+mainiosti+ja+loman+loputtua+kirjoittamiseni+väheneekin+merkittävästi.+Täällä+palstalla+pitäisi+olla+enemmän+äänessä+heidän,+joita+abortti+jotenkin+koskee+javähemmän+aiheesta+jankuttavien+muiden+ihmisten.+
On+syytä+huomata+myös+ylläpidon+selkeä+terävöityminen.+Asiattomuudet+poistuvat+aikaisempaa+nopeammin+ja+se+on+minusta+hyvä+suunta.
20.10.2018 10:25
Minun+avaukseni+taas+on+näpäytys+niille+kirjoittajille,+jotka+eivät+osaa+keskustella+palstan+aiheesta+asiallisesti,+normaalien+ihmisten+tapaan.+Siitähän+tässä+kyse+on.+
Täällä+on+jokunen+kirjoittaja,+joiden+ainoa+tavoite+on+saada+loukata+ja+satuttaa+muita.+Se+tehdään+nimellisesti+sananvapauden+nimissä,+mutta+eipä+senkään+nimissä+mitä+vain+saa+tehdä+-+kuten+Janitskinkin+nyt+on+huomannut.
20.10.2018 10:10
Sinäkö+et+siis+ymmärrä,että+tutkimuksen+otanta+haetaan+eri+puolelta+Suomea+tietyillä+kriteereillä?
19.10.2018 18:02
Ahaa.+Eli+itsemurhatilasto+on+synonyymi+sanalle+abortin+hankkinut?
Itsemurhien+tekijöistä+merkittävä+enemmistö+on+miehiä.+Heilläjkin+siis+taustallaan+abortt?
19.10.2018 14:16
Ahaa.+Eli+esimerkiksi+tämä+uutinen
https://yle.fi/uutiset/3-5753796
on+siis+väärä?
19.10.2018 14:10
2 / 7