Vapaa kuvaus

Aloituksia

6

Kommenttia

121

  1. Katsohan+kun+ti8lanne+on+se,+että+tuota+idioottimaista+sanaa+"mukavuusabortti"+käytät+vain+sinä.
  2. Eli+et+halua+kertoa?
  3. Minä+en+ole+täällä+siksi,+että+lukisin+päivät+pitkät+samaa+soopaa,+mitä+tänne+on+jo+vuosia+muutama+taho+työntänyt.+Jokainen+kyllä+näkee+sen,+että+mikään+ei+ole+vuosiin+täällä+tosiasiallisesti+muuttunut.+Itse+asiassa,+meno+on+muuttunut+vain+pahemmaksi.+Kukaan+ei+normaalimaailman+puolellakaan+kuuntele+sitä,+että+toinen+aukoo+päätään+päin+näköä.+Täälläkö+sitä+pitäisi+sietää?+Täällä+on+säännöt+ja+ne+on+tehty+noudatettaviksi.+Se,+että+täältä+poistuu+jatkuvasti+suuri+määrä+tekstejä,+kertoo+juuri+siitä,+että+muutamat+eivät+kykene+kirjoittamaan+tekstiä,+joka+olisi+edes+auttavasti+normaalia+keskustelua.+Minä+en+myöskään+ole+se+taho,+joka+täältä+olisi+kaikki+nämä+tekstit+poistattanut.+Osan+ilmeisesti+poistaa+botti+ja+osan+ilmoittaa+asiattomiksi+joku+muu+kuin+minä.+On+täysin+turhaa+olettaa,+että+läheskään+kaikki+aborttia+vastustavat+tekstit+täällä+olisivat+tosissaan+olevien+vastustajien+tekemiä.+Osa+on+ilmiselviä+trolleja+ja+ainakaan+minä+en+sekuntiakaan+kaipoaa,+vaikka+heidän+tekstinsä+täältä+poistuisivatkin.+Toisaalta,+jos+joku+ei+kerran+kykene+keskustelemaan+ilman+solvaamista+ja+nimittelyä,+hänen+paikkansa+ei+ole+ehkä+täällä.+Hänen+kannattaa+etsiä+itselleen+jokin+muu+terapiamuoto?Minusta+ihannetilanne+oikeastaan+olisikin+se,+että+kaikkein+fanaattisimmat+päänaukojat+poistuisivat+täältä.+Minulle+ainakin+sopisikin+täältä+poissa+oleminen+mainiosti+ja+loman+loputtua+kirjoittamiseni+väheneekin+merkittävästi.+Täällä+palstalla+pitäisi+olla+enemmän+äänessä+heidän,+joita+abortti+jotenkin+koskee+javähemmän+aiheesta+jankuttavien+muiden+ihmisten.+On+syytä+huomata+myös+ylläpidon+selkeä+terävöityminen.+Asiattomuudet+poistuvat+aikaisempaa+nopeammin+ja+se+on+minusta+hyvä+suunta.