Vapaa kuvaus

Aloituksia

21

Kommenttia

200

1. Ei+minulla+ole+tarvetta+kopioida+nimimerkkejä+ja+tutkia+niitä+Wordin+kautta,+mutta+kun+jo+heti+ensimmäisten+viestieni+jälkeen+aloit+kirjoitella+minulle+omituisia+ja+joku+kaltaisesi+trolli+jäljitteli+nikkiäni+a-true-friendly-atheist+muuttamalla+sen+muotoon+a-true-friendiy-atheist+(pieni+l-kirjain+korvattu+isolla+i-kirjaimella),+niin+johan+paljastuit,+sinä+typerä+uskovainen+trolli.+Tunnustitkin+viestissäsi+plagioineesi+nimimerkkiä+poleemikko+ja+luultavasti+teet+sitä+samaa+muiden+nikkien+kanssa.+Mitä+luulet+voittavasi+tuolla+vastenmielisellä+tavallasi?+Jos+olet+uskovainen+trolli,+niin+ei+se+trollaamisesi+kylläkään+tuo+pisteitä+uskovien+laariin.+Jos+olet+ateisti,+niin+tuotat+häpeää+pyhälle+veljeskunnallemme,+eikä+sinua+ole+soveliasta+kutsua+nimellä+"ateisti".+Tosi+ateisti+ei+valehtele+eikä+trollaa+eikä+ole+niin+tyhmä+kuin+sinä+olet.
  2. Et+tainnut+huomata+sitä,+että+minä+en+ollut+tuon+edellisen+viestin+kirjoittaja.+Joku+on+rekisteröinyt+itselleen+nimimerkin,+jossa+sanan+friendly+pieni+l-kirjain+on+korvattu+isolla+i-kirjaimella.+Niinpä+se+nimimerkki+muistuttaa+minun+nimimerkkiäni,+joka+on+a-true-friendly-atheist.+Oletan,+että+tuollaiseen+säälittävään+tekoon+syyllistyvä+ihminen+on+jokin+typerä+uskovainen+trolli,+sillä+en+voi+uskoa+tosi+ateistin+syyllistyvän+noin+alhaiseen+tekoon+-+jopa+toistuvasti.+Minulla+on+sellainen+kuva+ateisteista,+että+he+ovat+tyypillisesti+moraalisesti+paljon+korkeammalla+tasolla+kuin+uskovaiset+yleensä.+Tuollainen+käytös+kuvaa+alhaista+moraalia+ja+sen+vuoksi+on+vaikea+uskoa+tosi+ateistin+sellaiseen+syyllistyvän,+mutta+onhan+toki+muutama+harva+poikkeus+myös+ateistien+joukossa.+Suurin+osa+meistä+on+kuitenkin+korkeasti+koulutettuja+ja+hyvin+käyttäytyviä+sivistyneitä+ihmisiä.