Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
a-true-friendly-atheist
profiilit
a-true-friendly-atheist
a-true-friendly-atheist
Vapaa kuvaus
Aloituksia
21
Kommenttia
200
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei mikään.
En ole mitään nikkejä varastanut.
Tämä on minun vanha nikkini ja sinä olet kopioinut siitä tuon loppuosan itsellesi.
Sinuna lopettaisin plagioidun nikin käyttöä.
22.02.2023 13:15
Montako nikkiä sinä olet varastanut, friendly-atheist?
Tämä minun vanha nikkini on vain yksi kymmenistä, kenties yli sadasta nikistä, joita olet plagioinut...
ja sinulla on itselläsi varmastikin yli sata aktiivista nikkiä vielä resurssissa.
Valitse sieltä toinen, sillä tuo friendly-atheist on niin vastoin sitä, mitä sinä olet ja edustat, että ei jaksa edes hymyilyttää...
22.02.2023 12:51
Olet sinä saatanan sairas luulo- ja jakomielitautinen, perkele! :;))
22.02.2023 12:50
En ole hellari, enkä edes uskova kristitty tai mikään teisti. Olen ateisti aivan niin kuin nimimerkkini sanoo, ja ystävällinen sekä totinen vielä. ;)
En ole saanut tietooni helluntailiikkeestä vastaavassa mittakaavassa pedofiliatapauksia kuin suhteessa lestadiolaisesta liikkeestä ja katolisesta kirkosta.
Toki sielläkin ongelmia on ja homoseksuaalisuutta myös, mutta minkäs sille tekee, kun eivät ole tosi kristittyjä edes... LOL
22.02.2023 12:49
Lestadiolaisia on Suomessa vähemmän kuin 144000 ja siellä pedofiilien määrä on suhteessa moninkertainen muuhun väestöön nähden.
Tämä nyt piti vielä mainita, jotta ymmärrämme nimimerkkiä friendly-atheist paremmin.
Liekö pedofilian uhri ja itsekin...?
22.02.2023 12:10
Juu, mutta ei se ole helluntaissa niin yleistä kuin katolisilla ja lestadiolaisilla, joilla se on ihan huippuluokkaa jäsenmäärään suhteutettuna.
Tiesitkö muuten, että monet pedofiilit ovat olleet lapsena pedofiilian uhreja?
Unitaarien joukossa ei ole löydetty vielä ensimmäistäkään pedofilia-tapausta. No, tämä selittynee sillä, että jäseniä on noin 143900 henkeä.
22.02.2023 11:41
En ole koskaan mainostanut kirjaa Fysikaalinen teologia.
Olen arvostellut sitä kärkevin sanoin, koska sen perusoletus on virheellinen.
Heikki sanoo, että tietoisuus on hengen ominaisuus, mutta minä sanon, että se on aineen ominaisuus.
Tietoisuutta aineen ulkopuolella ei ole havaittu, sillä ei ole havaittu myöskään aineen ulkopuolista henkeä.
Sinulla on kieroutunut käsitys siitä, mikä on mainostamista. Kun joku haukkuu jonkin kirjan lyttyyn, niin se on sinun mielestäsi sen kirjan mainostamista.
Olet sinä sairas tyyppi... 😎 😁
22.02.2023 11:38
Profiilia G4G ei löytynyt.
Liekö se henkilö kuollut haimasyöpään samoin kuin sivupersoonasi Kampelatutkija?
22.02.2023 11:36
Olen tästä asiasta samaa mieltä nimimerkin Varma-Tieto kanssa.
Erityisesti palstan pitkäaikainen häirikkö ja trolli purkaa vihaansa kaikkia kristittyjä kohtaan siitä, kun oli lestadiolaisen lahkon uskonnon uhri lapsena ja nuorena.
On muuten selvää, että pieni lapsi omaksuu vanhempiensa uskon, kunnes on varhaisteininä riittävän vanha kyseenalaistamaan sen.
Tästä syystä uskovien lapsista tulee uskovia ja ateistien lapsista ateisteja. Nuoruudessa tässä tapahtuu liikehdintää yleensä uskosta ateismiin päin.
22.02.2023 11:24
Sinun nikkisi ei vastaa todellisuutta, sillä sinä olet kaukana ystävällisestä ateistista.
Olet palstan pitkäaikainen trolli ja häirikkö, joka mm. kaappailee nikkejä ja esiintyy toisena henkilönä kuin on.
Valehtelet lisäksi röyhkeästi, olet narsisti ja psykopaattikin todennäköisesti.
Tämänkin minun nikkini plagioit jo kauan sitten häiriköidessäsi palstaa...
22.02.2023 11:18
Eksaktia+empiiristä+luonnontiedettä.+
Kaikki+ateistit+ovat+samaa+mieltä.+
Universumi+on+syntynyt+kvanttifluktuaationa+täydellisestä+tyhjiöstä.+
Nyt+sitä+ei+tarvitse+epäillä!
Tiede+on+todistanut+sen+ja+jos+joku+ei+usko+sitä,+niin+ei+ole+aito+ateisti!
31.05.2020 19:28
Ateistien+valtava+enemmistö+tuomitsee+moraalittomana+homo-orgiat,+joten+eivätkö+he+ole+kaksinaamaisia,+kun+vaativat+hyväksyntää+homoseksuaaleille?+Kun+heille+kerrotaan+siitä,+mitä+me+homot+ihan+aikuisten+oikeasti+teemme,+niin+se+ei+sitten+kelpaakaan!
Jokainen+ateistin+lapsi+on+tervetullut+orgioihimme+katseluoppilaaksi.+Kun+täyttää+18+vuotta,+niin+panemme+häntä+perseeseen+ja+saa+ottaa+meiltä+suihin.+12+mälliä+suussa+on+mukava+määrä+ja+sitä+on+kiva+katsella!+Tuomita+ei+sitten+saa!
31.05.2020 18:22
Tässä+vähän+faktaa+eiliseltä+päivältä:+
7+miestä+nussi+minua+persereikään+ja+kaikki+saivat+orgasmin.+Persereikäni+valui+spermaa+kuin+mehiläispesä+hunajaa.+
5+miestä+nussi+minua+tekoreikääni,+joka+on+emättimen+korvike.+Kaikki+saivat+orgasmin.+Pistimme+pystyyn+spermannuolijaiset.+Monet+nuolivat+spermaa+vitustani,+joka+ei+ole+pillu+vaan+sen+kuvake,+veistetty+lääkärin+pöydällä.+
Otin+suihin+12+mieheltä.+Nielin+kaikkien+mällit.+Se+on+tapana.+On+ihanaa+olla+homo+orgioissa!+Ateistit+tuomitsevat+tämän+tavan,+mutta+se+on+ihanaa+ja+ateistit+ovat+väärässä+tuomitessaan+meitä+homoseksuaaleja+orgioihin+osallistujia!
31.05.2020 18:15
Jos+aikuiset+ihmiset+harrastavat+seksiä+toistensa+kanssa,+niin+siinä+ei+ole+mitään+pahaa.+Ateistit+hyväksyvät+kaikenlaisen+seksuaalisen+käytöksen,+kun+se+ei+ole+lakeja+ja+asetuksia+vastaan.+Ateistit+rakastavat+homoseksiä+ja+orgioita!
31.05.2020 17:46
Ateistit+ovat+rasisteja!+
Eivät+hyväksy+sukupuolensa++vaihtanutta+homoa!
Inhoavat+sitä,+että+otan+suihin+mieheltä+ja+annan+persereikää+ja+kairattu+pilluni+on+ryhmäseksissä+kovassa+käytössä!
31.05.2020 17:40
Ottaako+sinua+päähän+se,+että+en+täytä+ennakko-oletuksiasi?+
Olen+sukupuolen+vaihtanut+homo+ja+ateisti!
31.05.2020 17:19
Ateistin+kantamuodot+on+jäljitetty+LUA:n+asti.+Kaikki+ovat+kasvissyöjiä!+Teistit+pitää+tappaa+sen+vuoksi,+että+syövät+lihaa+vastoin+luonnollista+kehitystä,+evoluutiota!
31.05.2020 00:43
Näin+vannoutuneena+ateistina+voin+sanoa+totuutena+sen,+että+yksikään+ateisti+ei+ole+ammattikoulun+käynyt+tai+koulupudokas!+Kaikki+ateistit+ovat+ylemmän+korkeakoulututkinnon+suorittaneita+luonnontieteilijöitä,+joilta+on+odotettavissa+Nobelin+palkintoon+oikeuttavia+tutkimustuloksia.+
On+nimittäin+havaittu,+että+ateistien+esi-isät+eivät+olleet+lihansyöjiä+ja+kannibaaleja,+mutta+teistien+esi-isät+olivat?+Tästä+on+tulossa+vertaisarvioitu+tieteellinen+julkaisu,+joten+pitäkää+kädet+kuumana+näppäimistöllä:+ateisti+pettää+aina,+koska+valehtelee!
31.05.2020 00:41
"Kristitty"+on+substantiivi.+Mitä+järkeä+on+kysyä+"Mitä+todisteita+löytyy+kristityistä?"+Kristittyjä+ei+tämän+logiikan+mukaan+ole+olemassa,+joten+ateismi+on+turhaa,+koska+sen+pääasiallinen+tarkoitus+on+arvostella+kristinuskoa+ja+lyödä+mahaan+muslimeja,+mutta+suudella+buddhalaisia+ja+halata+hinduja!+:)
30.05.2020 23:41
Aina+kun+maailmassa+tapahtuu+jotakin+hyvää+ja+ihminen+on+sen+takana,+niin+ateisti+on+silloin+asialla!+Se+riittää+todisteeksi+ateismista!
30.05.2020 23:39
1 / 10