Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Köyhyys ja Nationalismi kulkee käsikädessä ... Myös Saksassa.
Juttelin eilen saksalaisten kanssa ja he olivat sitä mieltä, että köyhyys ja nationalismi kulkee käsikädessä. Ihan yks857KUKA OIKEASTI HALUAA POIS EUROSTA !
NÄMÄ EI VARMASTI HALUA POIS EUROSTA ! Yksikään eläkeläinen ja yksikään eläkkeelle 10 vuoden kuluessa siirtyvä ja yksik1957Tällaista valtakuntaa ne persut kyttää !
Tällainen on persujen valtakunta jos ne olisivat vallassa ! koska ne ei tajua ihmisten oikeutta ja ihmisten vapautta !156Brexit seuraus Iltasanomissa ei ole kaikki !!!
Tässä artikkelissa ei ole ajateltu kotitalouksien ja yritysten velanhoitokykyä. Siis, velkasisuus aste on otettava huo256Minä sanon poijat totuuden !
Te olette täällä maahan muuton ja EU:n vihaajia. Syy miksi vihaatte Euroopan unionia on se, että Te olette kommunisteja856Onko eläkeläisten hyvä asua Espanjassa ?
Kertokaa persut miten parannatte Espanjassa asuvien suomalaisten asiaa? Otetaanko markka ja revalvoidaan ... ?1156Milloin vietetään Stalinin vainojen uhrien surujuhlaa
Juutalaisia ja Puolan kansanjohtajien surmaa kyllä muistellaan. Venäläiset tappoi Pietarissa liki 30 000 suomalaista ja256SUOMI ON SAATANASTA!
Haluan vapaan Ruotsin takaisin! Voinko minä kirjoittaa näin? Olen puoleksi ruotsalainen ja ruotsalaiset omisti suomen e355Kyllä Liittovaltio on minun kannalta hyvä.
Minä olen vapaa matkaamaan ja asumaan missä päin tahansa Euroopan unionia. Minulle se on vapauden puolesta paras ratkai555Jos markasta puhutaan ! Pitää puhua, että kuka sen maksaa !
Seuraavassa kokuksessa, kun mikä tulee julkisesti, niin toimittajan on kysyttävä huhtasaarelta ja muilta persuilta ja p055Suomalainen voittaa varmasti !
Tässä ohje: Kannata Euroopan unionia on yksi! Se takaa tulevaisuutesi. Älä Pelaa RAY:n pelejä tai mitään veikkauksen p654Voi voi Persu parkaa !
Persu parka ei tiedä edes millaista on nähdä maailmaa ja elää täyttä elämää. Kuinka kiva on nähdä Monaco ja Monte carlo654MINÄ RATKAISIN " PERSU " ONGELMAN !!........ Lukekaaa wau
Minä ratkaisin persu ongelman ja nyt minä tiedän miten ne ajattelee ja miksi. Minä itse rakastan matkustamista ja menem754Suomalaisen Eläkeläisen on hyvä asua Espanjassa !
Niin tuohon peruskysymykseen ei tule vastausta tällä palstalla... mutta olen kuitenkin kuullut, että Persut haluavat mar754Perussuomalaisen tunnistaa Lumipuvusta talvella ?
Perussuomalaisilla on facebookissa armeijan puku yllä, Ja ne voi tunnistaa siis lumipuvusta talvella ? Perussuomala254EU viha on yksi aihe !
Poliittiset ryhmittymät käyttävät vain yksinkertaisten ihmisten vihaa hyväksi, että itse saisivat rahaa ja valtaa. Ken354Hyvä esimerkki oikeudenmukaisuudesta !
Iltalehti kirjoitti, että aviorikoksen uhri joutuu maksamaan elatusmaksut toisen lapsesta petoksella. Suomalainen suom054Kuinka moni oikeasti haluaa muuttaa takaisin suomeen ?
Kysyn oikeasti, että kuinka moni, joka on muuttanut Eurooppaan, niin haluaa oikeasti muuttaa takaisin suomeen ??? Ensim654Puolaa on hyvä muistuttaa tästä !
Katynin joukkomurha ! Samalla voidaan muistuttaa suomen-persukommunisteja ja heidän valheitaan monesta asiasta ja toiv354Katsokaa Ratsia Takseissa !
Minulla menee ihan oikeasti hilseen yli koko ajan ! Takseissa paljon rikkeitä ? Sitten kerrottiin, että oli tarkastettu154