Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Euroopan unioni ei hajoa sillä tavalla mitä Te kuvittelette !

Euroopan unioni ei tule koskaan hajoamaan sillä tavalla mitä persu kuvittelee. Euroopan unionin maat muodostaa liiton jo
    Euroopan unioni
    17
    91
  2. Kuinka moni oikeasti haluaa muuttaa takaisin suomeen ?

Kysyn oikeasti, että kuinka moni, joka on muuttanut Eurooppaan, niin haluaa oikeasti muuttaa takaisin suomeen ??? Ensim
    Euroopan unioni
    6
    91
  3. Tiedättkö, että minä arvostan maahanmuuttajia todella paljon.

Tiedättekö, että maahanmuuttaja joutuu opiskelemaan kielen ja kasvattamaan lapset ja kohtaamaan syrjintää ja silti hän
    Euroopan unioni
    0
    90
  4. Persu-puolueen taso nähtiin taas !

Halla-aho myönsi, että heidän kannattajansa on kokemattomia ja vähän yksinkertaisia pystymetsästä ... No se oli totta.
    Euroopan unioni
    13
    90
  5. Poika nosta vero vero Diesel vero !

Yksi poika valtio lääppä nosta poika vero nosta poika vero ! Valtio-saasta kirjoitti, että diesel vero poisto nostaa pol
    Euroopan unioni
    0
    90
  6. ! ! ! Suomen Talous on Romahtanut ! !!

Suomen Talous on romahtanut... Kaikki puhuu sen puolesta... Tallinnan matkustaja määrät. REDI- Syöksykierre ... Asuntoje
    Euroopan unioni
    0
    90
  7. Eurooppalaiset tietää jo aika selkeästi kuka heitä vastustaa.

Oikestaan Trump paljasti koko paletin Venääjää myöten. Brittien Brexit oli suunniteltu EU:n kaatumiseen. Bannon tuli ul
    Euroopan unioni
    3
    90
  8. Nyt kun Euro vahvistuu ... Se on niin kotiinpäin niin kotiinpäin !

Ette, kuulkaa usko, kuinka kiva on katsoa, kun Euro vahvistuu nyt ! Se on kuulkaa niin kotiinpäin, niin kotiinpäin. Do
    Euroopan unioni
    3
    90
  9. Perusasia miksi ollaan Euroopan unionissa !

Minä ja miljoonat muut äänesti suomen Euroopan unionin jäseneksi ! Syy miksi äänestettiin Suomi Euroopan unionin jäsenek
    Euroopan unioni
    13
    90
  10. Toi on hyvä juttu tuo Espanjan verotus ...

Euroopan Unioni on varmasti Hyvä asia ihmisille. Nyt Eläkeläiset voi siirtää veronsa Espanjaan ja kun asut ulkomailla..
    Euroopan unioni
    3
    89
  11. Brexit tuhoaa koko Britannian !

Brexit ja corona yhdessä tulee laskemaan koko euroopan ja maailman taloutta ja ostovoimaa ja ajamaan koko maailman hetk
    Euroopan unioni
    3
    89
  12. Ruotsi ja Kruunu ... Talous /Selitän persuille.

Mitä tapahtuu kun korkotaso nousee Euroopassa kun ruotsi on devalvoinut kruununsa Eli ottanut kansalta velkaa. Se t
    Euroopan unioni
    2
    89
  13. Minä sanon yhden asian Teille.

Jos Te olette Miehen näköisiä ja Naisen näköisiä, niin ei Teidän suku mihinkään katoa. Mutta jos Te olette, kuin luteita
    Euroopan unioni
    1
    89
  14. Nyt minä näytän miksi EU:sta ei voi erota !

Tässä on kaksi todella loistavaa esimerkkiä ruokateollisuudesta ja tämä kertoo sen juuri mitä tulevaisuus on ! Ajatelka
    Euroopan unioni
    7
    88
  15. Mitä väliä persuille on Euroopan unionin pitkistä lainoista ?

Persujen kannattajat on suurimmilta osin mielenterveydestä kärsiviä yhteiskunnan hylkiöitä. Kärsivät yksinäisyydestä,
    Euroopan unioni
    6
    88
  16. Muutin pois suomesta !

Kun katsoo täältä ulkomailta teidän lehtiä ja uutisia, niin se on kauheaa katsottavaa. Minulla oli verenpainetta esim.
    Euroopan unioni
    10
    88
  17. Sähkövero ja persu ja liikenne.

Eikö sähköverosta voi päästä sillä jos omistaa sähkölaitoksen ja sähköä ei myydä vain tuotetaan omaan käyttöön? Luin, e
    Perussuomalaiset
    3
    88
  18. " Baren Boch " oli soturin olut sodan aikana...

Persu poika, ei tiennyt sitä edes, että saksalaiset piti oluesta jo sota aikana. Suomalaiset jätkät paistoi sota-ajalla
    Euroopan unioni
    1
    87
  19. EU viha on yksi aihe !

Poliittiset ryhmittymät käyttävät vain yksinkertaisten ihmisten vihaa hyväksi, että itse saisivat rahaa ja valtaa. Ken
    Euroopan unioni
    3
    87
  20. Mielenkiintoinen asia EURO ja sen arvo Brexitin jälkeen !

Mitä mieltä on palstan taloustieteilijät EURON arvosta Brexitin jälkeen ? Ajkatellaan vaikka eläkeläisiä ? Jos euro ro
    Euroopan unioni
    14
    87