Eurofighter

Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Tajua jo Ääliö, että ei ole mitään eunukkeja olemassa.
Ne Tulee Teidän päästä syystä, että sinä itse ilmaiset sen niin ilman järkeä ! Koska sinä itse ole harhautunut vihaamaan532Pietari eurooppaa ja suomalaisia.
Tiesittekö, että Pietarissa oli 124 000 suomalaista vuonna 1897 väestölaskennassa ? Tiesttekö, että siellä ilmestyi aina932European union schengen passport !
Eurooppaan pitää minun mielestä lanseerata uusi "European union schengen passport" Tämä olisi sellainen ykkösluokan pass032Katsokaa Itse mihin Suomi-mulkerot käyttää rahaa!
Katsokaa ja miettikää, onko oikein, että poliittista suomi-paskaa maksetaan ja kansa ja ihmiset elää luottotiedottomina131Lapsuuden muistot ja Euroopan toivo !
Minä Kerron Teille elämästäni. Minä en tiedä, mutta minä olen aina vihannut kommunismia ja minä en ole sitä koskaan ymm931Tiedättekö mitä ... Köyhät kuvittelee !
Tällä Euroopan unionin palstalla on esitetty aina aatteellisia asioita miksi vihata Euroopan unionia. Minä kerron Teill1131No, Niin Pietarin poijat ja valon enkelit.
Suomessa oli aikoinaan sellainen laulu, että Nejt Huhtasaaari Nejt Huhtasaari valehteli enemmän, kuin itse Hallakof ...431Viimeinen naula Persujen ja EU-vihaajien arkkuun !
Ei kukaan ole niin tyhmä joka tajuaa, että eläkkeelle päästyään voi nauttia vahvasta Euroasta ja vahvasta euroopan union931Euroopan unioni ... On vahvalla perustalla !
Euroopan unioni ei hajoa koskaan muutamasta syystä ja se nähtiin jo viron vaaleissa. Samaan aikaan jos populismi nousee,031Onko Perussuomalaiset, kuin ISIS-uskonto ?
Perussuomalaiseten vastaukset kait perustuu yhteen Kaiffaaseen ? Heillä on Taivaallinen odote jossakin suomi-valtiossa j231Perussuomalaiset ei ikinä ilman sotaa hallitukseen.
Ette varmasti tule menemään ilman verta ja taistelua hallitukseen. Luuletteko, että EU ja Euro eroa sulatetaan kovinkaa231Tänä aamuna oli taas Kaksi uutista miksi Euroopan Uninoni.
" Veroneuvonantajat velvoitetaan tekemään verottajalle ilmiantoja – Ilmoitusvelvollisuudesta tulee osin takautuva " El331Brexit laskee makkaranhintaa suomessa !
Brexit tulee laskemaan makkaranhintaa ja juusto- ja maitotuotteita . Syy on yksinkertainen, koska tuotantomäärät nousee031Persu, Halla-aho, markka
Halla-Aho tarkoitti kait tiivistää EU:ta, kun puheessaan sanoi, että Tehtaita ei saa siirtää ulos suomesta ja suomessa k231Palkalla ei voi enään tulla toimeen !
Wahlroos taloussanomissa sanoo, että palkalla ei voi enään tulla toimeen. Se on toden totta mahdotonta tulevaisuudessa031Eikö Perussuomalaiset tiedä vuokrakatosta mitään ?
Esko Aho kaatoi vuokrakaton suomesta. Otettiin kantaa asumismenojen pienentämiseen PK-seudulla. Mutta ei mainittu, kuin931Nyt saa persukin kiittää, että raha on EURO !
Nyt saa Persukin panna jalatkin ristiin ja kiittää, että onneksi on EURO. Muuten olisi suomen markkaa tässä rytinässä v1831Ei poijat.. Ilman Euroopan unionia suomi on kuin ilman Marshall apua.
Poijat jos koko maailma on kiinni 2 tai 3 kuukautta, niin se tarkoitaa valtavaa valtavaa valtavaa velkakierrettä. Jos e031Onko Halla-aho suomalainen ?
Onko Purra suomalainen ? Mistä ne sen tietää ? Onko vammanen suomalainen tai mykkä tai kuuro onko ? Onko Lehmä ja Sik031Kertokaa Perssuomalaiset, että minkälainen on ihanne reservaattinne ?
Kerokaa persut, että mistä hommaatte ruokanne ja mitä reservaattiin saa tuoda ja miten maksatte reservaattin ulkopuolelt331