Kerron tämän palstan järkevämmälle väelle... Persut ja väyryset... Painukoot Hevon***** !
EU kykenee nyt hallitsemaan markkinoita paremmin, koska EU:n teollisuus on kehittyneempi.
USA:n teollisuus on vanhakantaista ja tämä näkyy esim. Metalli ja kaivosteollisuudessa.
Kehittyville maille voidaan nyt myös asettaa maksuja ja velvoitteita ja ne tulevat jäämään
EU-maiden armoille. Toki suomen olisi vaikea valmistaa mitään ja viedä EU alueelle jos suomi
eroaisi EU:sta. Tätä ei tietenkää viisaammisto ja rahamaailma tee. Joten, siltä puolelta on pelko
ihan turhaa.
Se miten populisimia käsitellään on tietenkin se, että miten pidetään huolta ostovoimasta ja
kurjassa asemassa olevista ihmisistä. Tähän voi olla vastaus juuri Euroopan laajuinen sosiaalinen
ohjelma. Yhden asian voisin tuoda esille korkeista tervsyskustannuksista on Euroopan laajuinen
kilpailutus eri terveys palveluille, ainakin julkisenpuolen sektorille. Tämä tapahtuu luonnollisesti
jos terveyspalvelut alistetaan vakuutuspohjaisiksi.
Tarvitaan rakenteellisia muutoksia Sosiaali ja terveyspuolelle.
Ilamastosopimuksella voidaan estää tuontia EU:hun !
2
<50
Vastaukset
- Joulunaikayhdessä
Ollaan kilttejä Lapsia ja suvaitaan kaikki ... Sanoo Joulupukki.
- maan-poveen
Aionkin itse tehdä kohta rakenteellisen muutoksen.Kuolen pois koska EU on vienyt minulta kaiken sairaanhoidon ja kaiken sen mihin olen oppinut luottamaan. Toivottavasti pärjäät paremmin valelääkärien kanssa. Auttaahan sinua myös Junkkari huumeita jakamalla. Minulle riitti koko sähläys.eihän tätä elävänä enää kestä suomalainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 20814338
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m172148Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381313Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes941176- 1161125
- 221070
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30852Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80688Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex80683- 63653