Kerron tämän palstan järkevämmälle väelle... Persut ja väyryset... Painukoot Hevon***** !
EU kykenee nyt hallitsemaan markkinoita paremmin, koska EU:n teollisuus on kehittyneempi.
USA:n teollisuus on vanhakantaista ja tämä näkyy esim. Metalli ja kaivosteollisuudessa.
Kehittyville maille voidaan nyt myös asettaa maksuja ja velvoitteita ja ne tulevat jäämään
EU-maiden armoille. Toki suomen olisi vaikea valmistaa mitään ja viedä EU alueelle jos suomi
eroaisi EU:sta. Tätä ei tietenkää viisaammisto ja rahamaailma tee. Joten, siltä puolelta on pelko
ihan turhaa.
Se miten populisimia käsitellään on tietenkin se, että miten pidetään huolta ostovoimasta ja
kurjassa asemassa olevista ihmisistä. Tähän voi olla vastaus juuri Euroopan laajuinen sosiaalinen
ohjelma. Yhden asian voisin tuoda esille korkeista tervsyskustannuksista on Euroopan laajuinen
kilpailutus eri terveys palveluille, ainakin julkisenpuolen sektorille. Tämä tapahtuu luonnollisesti
jos terveyspalvelut alistetaan vakuutuspohjaisiksi.
Tarvitaan rakenteellisia muutoksia Sosiaali ja terveyspuolelle.
Ilamastosopimuksella voidaan estää tuontia EU:hun !
2
<50
Vastaukset
- Joulunaikayhdessä
Ollaan kilttejä Lapsia ja suvaitaan kaikki ... Sanoo Joulupukki.
- maan-poveen
Aionkin itse tehdä kohta rakenteellisen muutoksen.Kuolen pois koska EU on vienyt minulta kaiken sairaanhoidon ja kaiken sen mihin olen oppinut luottamaan. Toivottavasti pärjäät paremmin valelääkärien kanssa. Auttaahan sinua myös Junkkari huumeita jakamalla. Minulle riitti koko sähläys.eihän tätä elävänä enää kestä suomalainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4013318Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3151546En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841332- 1081321
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991315Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591265- 481175
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi801072Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa26975- 33857