Nyt juhlitaan ... Persut ja EU-vihaajat ja ryssän trollit on kaadettu !
Minä Eurofighter olen tuhonnut Persut ja ryssän trollit. . . ! WAU !
Kukaan Ei äänestä Persuja ja EU-vihaajia, joka ajattelee omaa eläkettään ja
Vahvan Euron ostovoimaa ! Ja kukaan ei äänestä persuja ja EU-vihjaajia joka
pelkää eläkkeellä terveysturvan ja sosiaalisen turvan puolesta.
Vahva Eurooppa on vahva yhtenäinen Euroopan Unioni.
Kaikki joilla on omaisuutta tai maata tai tulevia perintöjä ei äänestä Persuja tai
EU-vihaajia oman taloudellisen turvan vuoksi ! Vahva yhtenäinen euroopan unioni ja
Vahva euro vetää suun hymyyn eläkkeellä.
Nyt juhlitaan... Persut ja ryssän trollit on kaadettu ja suohon potittu. SE OLI SIINÄ !
Kukaan muu ei niitä äänestä, kuin perseaukinen ja toivoton ja pahantahtoinen !
Persut ja EU-vihaajat on Kaadettu Eläkkeeseen
7
<50
Vastaukset
Ai että soi komeasti ja olen esittänyt Euroopan unionin ryhmille suurta
konserttia Euroopan unionille ja sen ihmisille.
https://www.youtube.com/watch?v=xZweLtjNxZY&start_radio=1&list=RDxZweLtjNxZY- annamunkaikkikestää
Vai sellaista siellä Mikä-Mikä-Maassa on tapahtunut :D Täällä oikeassa maailmassa asiat on ihan erilailla ja paranee vaan, kun EU:lle persettään myyvät rip-off poliitikot ajavat kannattajiaan SUOMALAISEN puolueen puolelle.
Persut saavat lanseerta uuden nimen !
Kommunistinen perseaukisten toivottiomien voima ! Yhteisvastuuta ja suomalaisia
maksamaan suomalaisten perseaukisten ja velkaisten ja rikostaustaisten tulevaisuus.
Ei rahaa mamuille ! Eurot pois rikkailta ja markka devalvoidaan ja näin autetaan suomen
köyhää. Tasataan tilit rikaiden säästävien ja pihistielävien kanssa. Rahaa tymille ja
yksinkertaisille. Kitupiikit maksakoot suomalaisen tyhmän ja köyhän elämän.Minä äänestän persuja. Ottaako päähän?
Sä varmaan oot juntti ja toi mikä oli tuossa KELA uutisessa... Sopisi ulkomuodon
perusteella !Joo juntti olen. Ja äänestän persuja.
- europot
eurooppa näin,,eurooppa niin,,,missä se eurooppa on,,,kun eurooppalaiset vähene vvauhdilla,,,ja muut lisääntyy myös vauhdilla ,,,eli nyky slangeilla sanottuna ,,,
mamut monistu,,,ja namut kutistu,,,,,,,,,,saksa ja itävalta ovat selvästi sanoneet,et
kaasuputki rakennetaan,,kun se on elintärkeja niiden taloudelle,,,ekä taivutuksen from
USAsta puree lainkaan,,kun myös se,,et useita EUmaat ,,vaikka tietävät,et amerika on
sotilallisesti ,,ykkösena aina,,,,nyt on saattu luotettavija tietoja,,että venäjallä ja kiinalla
on muutamat kivärit,,,,,,,
viimeaikoina on keskusteltuu paljon myös EUtanaSIAN laillistamista,,vähän kummittele !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794944- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482209
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830