Nyt juhlitaan ... Persut ja EU-vihaajat ja ryssän trollit on kaadettu !
Minä Eurofighter olen tuhonnut Persut ja ryssän trollit. . . ! WAU !
Kukaan Ei äänestä Persuja ja EU-vihaajia, joka ajattelee omaa eläkettään ja
Vahvan Euron ostovoimaa ! Ja kukaan ei äänestä persuja ja EU-vihjaajia joka
pelkää eläkkeellä terveysturvan ja sosiaalisen turvan puolesta.
Vahva Eurooppa on vahva yhtenäinen Euroopan Unioni.
Kaikki joilla on omaisuutta tai maata tai tulevia perintöjä ei äänestä Persuja tai
EU-vihaajia oman taloudellisen turvan vuoksi ! Vahva yhtenäinen euroopan unioni ja
Vahva euro vetää suun hymyyn eläkkeellä.
Nyt juhlitaan... Persut ja ryssän trollit on kaadettu ja suohon potittu. SE OLI SIINÄ !
Kukaan muu ei niitä äänestä, kuin perseaukinen ja toivoton ja pahantahtoinen !
Persut ja EU-vihaajat on Kaadettu Eläkkeeseen
7
<50
Vastaukset
Ai että soi komeasti ja olen esittänyt Euroopan unionin ryhmille suurta
konserttia Euroopan unionille ja sen ihmisille.
https://www.youtube.com/watch?v=xZweLtjNxZY&start_radio=1&list=RDxZweLtjNxZY- annamunkaikkikestää
Vai sellaista siellä Mikä-Mikä-Maassa on tapahtunut :D Täällä oikeassa maailmassa asiat on ihan erilailla ja paranee vaan, kun EU:lle persettään myyvät rip-off poliitikot ajavat kannattajiaan SUOMALAISEN puolueen puolelle.
Persut saavat lanseerta uuden nimen !
Kommunistinen perseaukisten toivottiomien voima ! Yhteisvastuuta ja suomalaisia
maksamaan suomalaisten perseaukisten ja velkaisten ja rikostaustaisten tulevaisuus.
Ei rahaa mamuille ! Eurot pois rikkailta ja markka devalvoidaan ja näin autetaan suomen
köyhää. Tasataan tilit rikaiden säästävien ja pihistielävien kanssa. Rahaa tymille ja
yksinkertaisille. Kitupiikit maksakoot suomalaisen tyhmän ja köyhän elämän.Minä äänestän persuja. Ottaako päähän?
Sä varmaan oot juntti ja toi mikä oli tuossa KELA uutisessa... Sopisi ulkomuodon
perusteella !Joo juntti olen. Ja äänestän persuja.
- europot
eurooppa näin,,eurooppa niin,,,missä se eurooppa on,,,kun eurooppalaiset vähene vvauhdilla,,,ja muut lisääntyy myös vauhdilla ,,,eli nyky slangeilla sanottuna ,,,
mamut monistu,,,ja namut kutistu,,,,,,,,,,saksa ja itävalta ovat selvästi sanoneet,et
kaasuputki rakennetaan,,kun se on elintärkeja niiden taloudelle,,,ekä taivutuksen from
USAsta puree lainkaan,,kun myös se,,et useita EUmaat ,,vaikka tietävät,et amerika on
sotilallisesti ,,ykkösena aina,,,,nyt on saattu luotettavija tietoja,,että venäjallä ja kiinalla
on muutamat kivärit,,,,,,,
viimeaikoina on keskusteltuu paljon myös EUtanaSIAN laillistamista,,vähän kummittele !
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1034847Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493252Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852989- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1091350- 161059
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1141049Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431017Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40991