Euroopan unioni ... On vahvalla perustalla !

Euroopan unioni ei hajoa koskaan muutamasta syystä ja se nähtiin jo viron vaaleissa.
Samaan aikaan jos populismi nousee, niin nousee myös kannattajat esiin, kuten minä
ja minä olen nyt myös aktivoitunut äänestämään EU:n ja EU:n liittovaltion puolesta.

Tämä perustuu siihen asiaan, että jokainen ihminen joka on saanut maistaa vapauden
hedelmää ja on saanut maistaa yksilönarvostusta ja yksilönoikeuksia ja tasa-arvoa.
Ero euroopan unionista tarkoittaa nimen omaan eroa tasa-arvosta ja eroa yksilön
oikeuksista. Tämä tuo taas kommunismin toisen ihmisen alistamisen ja loukkaa yksilö
vapautta ja asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan.

Nykyinen internet yhteiskunta ja nykyiset kaupalliset järjestelmät ajavat jo Euroopan
unionin liittovaltio muotoiseen järjestelmään. Suomessa Ero EU:sta johtaisi
totaalitaariseen ja militaariseen kommunismiin ja siinä virkaa tekevillä olisi liian suuri
valta ihmisten elämään ja tulotasoon ja poliittiset järjestelmät hyväksikäyttäisi
ihmisiä ja muodostuisi todedellinen kommunistien eliitti... Köyhät olisi aina köyhiä.
Ei ihmisen psyyke voi kestää sitä mitä siinä olisi tulossa, koska se on samoin, kuin
Neuvostoliiton hajoaminen, että ihmiset alkaa vaatimaan oikeuksia ja vapautta.

Varsinkin jos EU ero toisi nykyisten ihmisten elämään rajoituksia ja sääntöjä mitä
ei aikaisemmin ollut ja viranomaismielivalta nousisi myös esille ja se tietää sotaa ja
tappelua ja on aivan varmaa, että olit sitten suomalainen tai matu-suomalainen tai
luulo-suomalainen tai ufo-suomalainen, niin se ei auta, sillä ihmiset tarvistevat ja
ihmiset kaipaa yksilö-oikeuksia ja yksilö-vapauksia. Eli ne tahtoo ostaa ja elää samoin,
kuin muiden maiden ihmiset.

EU ei tule hajoamaan koskaan ilman sotaa ja siinä muodostuu sodat ei rodulliset,
vaan poliittiset... Punaiset ja eurooppalaiset ja voit olla, että se on myös yhtä raaka.
En minäkään sääli kommunistia ja silloin se sota on vapaussota myös. Brexit näyttää,
kuinka onnellisia ihmiset on ... Eikö ne olleet suomessa ja Euroopan unionissa jotain
suuremmoista ?

0

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
        Maailman menoa
        280
        2898
      2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
        Maailman menoa
        48
        2284
      3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
        Uskonnot ja uskomukset
        348
        1997
      4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
        Maailman menoa
        114
        1723
      5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
        Maailman menoa
        105
        1654
      6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
        Ikävä
        212
        1375
      7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
        Ikävä
        66
        1317
      8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
        Ikävä
        68
        1253
      9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
        Ikävä
        77
        1181
      10. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
        Ikävä
        55
        1179
      Aihe