Vapaa kuvaus

Aloituksia

459

Kommenttia

1272

1. Luin,+taas+noita+persujen+kirjoituksia.+Ei+Euroopan+unioni+ole+mikäänjääkikiekko-+tai+jalkapallopeli,+jota+kannatetaan+tai+ei++!Ei+voi+kirjoittaa+EU:sta,+että+kannatetaanko+vai+ei+ja+ollaanko+fani+vai+ei+olla+faneja.++Euroopan+unionissa+on+kysymys+myös+ihmisistä+ja+tasa-arvosta.+Eli+siinä+on+kyse+myös+minun+ja+sinun+tasa-arvosta+jos+sitäei+yksinkertainen+tajua.++Jos+Euroopan+unioni+takaa+ihmisille+saman+arvon,niin+eikö+se+takaa+myös+sinulle+saman+arvon?+Vai+pitäisikö+Persujen+mielestäEU:ssa+olla+eriarvoisuutta?++Minä+sanon+suoraan,+että+persut+on+saatanasta+jos+väittää,+että+ihmiset+oneri+arvoisia.+Raamatussa+sanotaan+alussa+jo,+että+Jumala+loi+ihmisen+omaksi+kuvakseen.+Minä+vihaan+persuja+ja+valehtelijoita+ja+panettelijoita,+sillä+se+on+myös+raamatun+käsky,+että+vihaat+pahaa.+Kuka+on+panettelija+jos+ei+sama,+kuin+populisti+eikö+niin?++-Kaikkien+sieluja+minä+en+voi+pelastaa+tällä+kirjoituksella,+sillä+osa+on+isästään+saatanasta+panettelijasta.EU+on+talous+ja+ihmisten+liitto,+missä+suojellaan+ihmisten+tasa-arvoa,+sillä+Euroopan+unioni+edustaa+koko+maailman+ihmisiä.+Joka+on+syntynyt+talouden+kannalta+välttämättömistä+asioista.+Nationalismi+eroittelee+ihmisiä+joko+rodun+tai+kielen+tai+jonkun+muun+arvon+mukaan.++Äläkä+edes+valehtele+persuetteikö+näin+ole...+Sinä+menet+sitten+sinne+missä+on+hiilihankomies+ja+sitä+en+tiedä,+että+saatko+armon+vai+et?