Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eurofighter
profiilit
Eurofighter
Eurofighter
Vapaa kuvaus
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
>Kerro+sitten+minkälainen+siitä+tulee...+Kerro+ja+perustele+miten+teollisuus+ja+ihmiset.+
Tässä+on+justiinsa+se+sama+asia+taasen,+että+vain+idiootti+hyppää+veteen,+tietämättä+mitä
pinnan+alla+on.++Kyllä+meillä+on+kauppa-+ja+eri+talousalan+kouluissakin+kerrottu+arvoja+ja+
miten+niitä+lasketaan+ja+miten+niitä+ennustetaan+....+Kerro+vai+luuletko,+että+ihmiset+on+niin+
tyhmiä,+että+he+eivät+halua+tietää+mihin+EU+ero+johtaa+ja+mitä+se+tarkoittaa+taloudelle+ja+
ostovoimalle+ja+sijoitusten+arvoille+ja+eläkkeille+ja+eläkkeiden+ostovoimalle.+
SÄ+OLET+PERSEAUKINEN+KOMMUNISTI,+JOLLA+EI+OLE+MITÄÄN+MENETETTÄVÄÄ+
JA+SIKSI+ON+AIVAN+SAMA+MITÄ+TAPAHTUU+YLIVELKAISENA+PERSEAUKISENA+!
Toinen+vaihto+ehto+sinulla+on+hypätä+kiikuksi+ja+siksi+olet+Persu+-+Kommari+eikö+eikö+?
12.03.2019 07:36
Luinko+oikein+tuossa+aikaisemmassa,+että+eihän+näitä+valtionvelkoja+tarvi+maksaa+?
Jos+muuttaa+toiseen+EU:n+osavaltioon,+niin+se+valtionvelka+jäi+sinne+ja+rajalla+sitä+
ei+kuulemma+peritä+jos+siirtää+kirjat+vaikka+Espanjaan+ja+Portugaliin+...
Onhan+toki+Portugalissa+kiva+asua,+aurinko+paistaa+ja+voi+napostella+serrano+Jamonia+
ja+oliiveja+...+Tykkääkö+älyjämä+Oliiveista+?++Syötkö+vain+pottua...+Se+kasvattaa+ison+pään+!
12.03.2019 07:27
ONKO+SINULLA+KAIKKI+KOTONA+?+
Briteissä+saattaa+tulla+sota+!+Kovin+uhkaava+on+tilanne,+kun+katsoo+Britti-lehdistöä.
Heidän+omat+johtajansa+puhuvat+kovasti+ihmisoikeuksien+puolesta+ja+pelko+on+suuri,+
heidän+taloutensa+menee+kaaokseen+ja+ihmisten+arvomaailma+romahtaa.+
Jos+Suomessa+olisi+vastaava+tilanne+ja+suomi+olisi+vajoamassa+kommunismiin+ja+
saarrettuun+yhteiskuntaan+ja+se+tietäisi+ihmisoikeuksien+loukkaamista+ja+oltaisiin
vailla+mitään+kansainvälistä+tuomioistuinta+tai+takuuta+ihmisoikeuksista.+Niin+kyllä+
ihmiset+ryhtyisi+mellakoimaan+ja+se+olisi+kauhea+henkinen+tilanne+jos+niin+kävisi+vapaille
ihmisille.++Yksilönoikeudet+ja+tasa-arvo+muiden+ihmisten+kanssa+on+sodan+syy+aina.
12.03.2019 07:21
Se+on+oikein+hyvä....+Toi+tuntuisi+pahalta+jos+se+peritään,+ennen+kuin+lähtee+maasta+!
11.03.2019 18:46
Tiesitkö,+että+tuo+on+rikos+häväistä+lippu...++Linkitän+poliisille.
11.03.2019 18:39
Minä+luin+äsken+Liike+nyt+ajatuksia+ja+linjavetoja+ja+kyllä+kyllä+on+selkeää+!
Selkeät+tavoittee+koulutuksen+kautta+hyvinvointiin+ja+keskisuurille+yrityksille+
suunnattua+yritystukea..+!+
Kyllä+kyllä,+tässä+on+jo+sellainen+kuva,+että+siihen+voi+luottaa.++Mitä+persu+-+kommari+?
MATU+MATU+MATU+VALTIO+VALTIO+ISÄNMAA+ISÄNMAA+VALTIO+MATU+VALTIO+
Ihan+oikeasti,+ne+on+vain+haisemassa+!
11.03.2019 17:18
Katsokaa+mitä+ne+pelle+kirjoittaa,+että+mikä+on+Brexit+velka+jokaiselle+Britaniassa+?
Mikä+on+suomen+valtiovelka+henkeä+kohden+suomessa+?
Mikä+on+Venäjän+tai+Kreikan+Valtionvelka+henkeäkohden+?
Mitä+vit***+se+Meille+kuuluu+!+Mitä+Vit***+se+Meille+kuuluu+!+
Mä+kysyn+uudestaan+siitä+suomen+valtionvelasta+jos+minä+siirrän+kirjat+Espanjaan+!
Jos+Britti+siirtää+kirjansa+Karibialle+ja+Bahamalle+...+Niin+mitä+vit***+se+kuuluu+ja
mitä+se+Britti+siitä+kärsii...+Eikö+eikö+eikö...+Eikö+kaikki+ole+kiinni+siitä+mitä+säää+
teet+ja+kuinka+tyhmä+säää+olet+eikö+eikö+matu+matu+matu+matu+valtio+valtio..
11.03.2019 16:51
Miten+käy+sille+Brexit+laskulle+jos+muuttaa+vaikka+pois+Britanniasta+?+?
Sille+1750+euron+velalle...+?+
Jos+vaikka+jää+eläkkeelle+ja+siirtää+kirjat+Karibialle+?+tai+Espanjaan+?
11.03.2019 16:45
Tässä+kysymys+vastaa+haiseva+puolue+ja+tai+pelkkä+vetelä...+you+know+!
Tässä+on+kysymys+ja+tähän+ei+tule+vastausta+esimerkiksi+?
Kerro+sitten+minulle+miten+sinä+turvaat+omaisuuden+ja+sijoitusten+arvon+ja+miten+
turvaat+euromääräisen+eläkkeen+tai+ainakin+sen+saman+ostovoiman+ja+miten
turvaat+asumisen+euroopassa+ja+eurooppalaisen+terveysturvan+ja+sosiaaliturvan+?
NÄISTÄ+ASIOISTA+MINÄ+ÄÄNESTÄN+JA+MILJOONAT+MUUT+MYÖS+!
Mä+haluan+vain+tietää+miten+minä+saan+turvattua+tämän+ja+jos+sinä+et+siitä+välitä,+niin
sinä+olet+perseaukinen+kommunisti+eikö+niin,+vielä+isänmaallinen+kommunisti+eikö+niin+?
Ollaanko+nyt+kerrankin+samoilla+linjoilla+...+Täällä+aika+moni+miettii+samaa+ja+aika+monella+
on+junteissakin+jonkinnäköinen+tönö...+Ja+sä+jätkä+voit+olla+varma,+että+ne+ei+todellakaan+
äänestä+persua+ei+vaikka+olisit+matupää+persu+sen+syvimmästä+kohtaan.
10.03.2019 22:24
Mihin+Te+pyritte+muuhun,+kuin+haisemaan+siellä+eduskunnassa+?+
Onko+Teillä+talousohjelma+ja+onko+Teillä+poliittista+suuntaa+onko+mitään+muuta,+
kuin+kansan+kommunismi+?++
Kaikki+sanoo+Euroopassa+ja+joka+paikassa,+että+Te+ette+vastaa+kysymykseen+ja+Teillä+
ei+ole+mitään+ratkaisua+muuhin+kuin+Matu+matu+matu+ja+isänmaa+isänmaa+ja+isänmaa+ja+
valtio+valtio+valtio+ja+valtio+ja+kommunismi+ja+valtiolle+ja+valtiolla+ja+valtiolle+ja+kommunismi.+
Ei+tähän+tarvita+puoluetta,+kun+se+vain+haisee+eduskunnassa+!
10.03.2019 22:23
Jäikö+laittamatta,+että++Ryssä+ja+Putin+rahoittaa+Teitä+ja+se+on+siinä.+Ei+tainnut+paljon+
jäädä+kertomatta+enään..+Eikö+ollut+Täydellinen+aloitus.....+MATU+MATU+MATU+MATU+
MATU+MATU+ISÄNMAA+ISÄNMAA+ISÄNMAA+MATU+ISÄNMAA+....+EU+ON+ELIITTI
EU+ON+ELIITTI+...+++Jäikö+puuttumaan+jotakin+?++Kommunisti+hei+jäikö+jäikö+?++
Valtiolle+kansan+omaisuus+ja+valtiolle+ja+kansalle+...+Niinkö+Kommunisti+niinkö+?
10.03.2019 19:17
Signeeraamaan
10.3.2019+12:19
UUSI
Kansalaisaloite.fi
Maanpinnan+alapuoliset+luonnonvarat+kansalliseen+omistukseen.´
NO+EI+VARMASTI+KOMMUNISTI+PERSU+EI+VARMASTI++KOMMUNISTI+!
Kaikki+suomessa+olevat+maat+yksityisomistukseen+myös+valtion+ja+kuntain+maat+!
OMISTUS+SITOO+MYÖS+INVESTOIMAAN+JA+MAALLA+ON+MYÖ+HINTA+JA+NÄIN
ON+HINTA+MYÖS+YMPÄRISTÖLLÄ+!
10.03.2019 13:06
ENKÖ+MINÄ+OLLUT+OIKEASSA+VAI+?+
LÄPIPÄÄ+PERSU+KÄVI+VIELÄ+ITSE+LUKEMASSA+!
09.03.2019 19:37
Kerro+sitten+minulle+miten+sinä+turvaat+omaisuuden+ja+sijoitusten+arvon+ja+miten+
turvaat+euromääräisen+eläkkeen+tai+ainakin+sen+saman+ostovoiman+ja+miten
turvaat+asumisen+euroopassa+ja+eurooppalaisen+terveysturvan+ja+sosiaaliturvan+?
NÄISTÄ+ASIOISTA+MINÄ+ÄÄNESTÄN+JA+MILJOONAT+MUUT+MYÖS+!
Mä+haluan+vain+tietää+miten+minä+saan+turvattua+tämän+ja+jos+sinä+et+siitä+välitä,+niin
sinä+olet+perseaukinen+kommunisti+eikö+niin,++vielä+isänmaallinen+kommunisti+eikö+niin+?
Ollaanko+nyt+kerrankin+samoilla+linjoilla+...+Täällä+aika+moni+miettii+samaa+ja+aika+monella+
on+junteissakin+jonkinnäköinen+tönö...++Ja+sä+jätkä+voit+olla+varma,+että+ne+ei+todellakaan+
äänestä+persua+ei+vaikka+olisit+matupää+persu+sen+syvimmästä+kohtaan.
09.03.2019 15:49
No+mitä+Populismi+sitten+on,+kun+kerran+mainitsit+sanan+?
09.03.2019 13:50
Tässä+on+euroopan+parlamentin+jäsenten+mielipiteitä:
https://www.youtube.com/watch?v=ugIFuqrMD0Q
Voin+rehellisesti+sanoa,+että+huutaa+päin+persun+näköä,+niin+että+sen+tukka+menee+taakse+
päin+äänen+voimasta,+että+Mitä+sitten+jos+Euroopan+parlamentti+menee+suomen+valtion+
edelle+!
Minä+ja+minun+lapseni+voivat+asua+ja+olla+missä+päin+eurooppaa+tahanasa+ja+se+on+meidän+
maa.+Eurooppa+on+meidän+kansa+ja+eurooppa+on+meidän+koti+ja+eurooppa+on+meidän+
isänmaa+ja+eurooppa+on+meidän+turvamme+ja+eurooppa+on+meidän+eläkkeemme+turva+ja+
eurooppa+on+meidän+lapsille+mahdollisuus+ja+Eurooppa+ja+euroopan+unioni+takaa+meidän+
Yksilönoikeudet+ja+euroopan+unioni+takaa+meille+tasa-arvon+ja+viimeisenä+ja+korkeimpana
Euroopan+unioni+takaa+meille+Vapauden+!
09.03.2019 12:04
Kerro+siitä+Allahin+näkökulmasta+ja+mitä+se+koraani+sanoo+?
Kerro+siitä+Kristinuskon+synnystä+ja+keitä+samoja+profeettoja+on+koraanissa+?
Luulo+ja+kuvitelma+ei+sinua+tässä+nyt+auta+ja+vaikka+kuinka+sinun+puolueesi+sanoo+
ja+valtiokin+sanoo,+en+tiedä+miten+?+
Huomaa,+että+jokainen+ihminen+on+yksilö+myös+koraanissa+ja+saako+älymätä+tuomion+
jos+valtio+puhuu+paskoo+ja+oletko+sinä+älymätä+kenen+kanssa+sitten+tuomiolla+?
08.03.2019 19:26
Mä+sanoin+jo+sulle+tuossa+aikaisemmin,+kun+sanoin,+että+tulin+Hampurista+!
Ihmiset+matkustaa+ja+niitä+City+ihmisiä+riittää+riittää+ja+riittää...+Ne+tahtoo+
hurvitella+ja+huvitella+euroopan+eri+kaupungeissa+ja+asua+ja+tehdä+työtä+ja
businestä...+Lentoliikenne+kasvaa+aika+kovaa...+Jopa+Helsingin+kenttä+palveli+
viime+vuonna+yli+21+miljoonaa+matukustajaa+!+Tajuatko+juntti,+sinä+ole+jälkeen
jäänyt+ja+pahasti+...+Sinun+pitää+yrittää+rajoittaa+lentoliikennettä+kommunismilla.
Norwegia+vetää+maita+yhteen+kuin+sininen+valo+kärpäsiä.++Tajua+Juntti,+että+internet+
vapautti+maailman+ja+sitä+hedelmää+nyt+nautitaan+ja+nautitaan...+Majoituksia+saa+
muutamasta+eurosta+erilaisiin+vaihtoehtoihin+netistä.+Tajua+juntti+tajua+Please+!
Säää+Olet+Tyhmä+ja+yksinkertainen+ja+säää+ooot+lentänyt+vain+unissa+!
Ihmisiä+lentää+maailmalla+kuulemma+yli+18+miljoonaa+vuorokaudessa+!+Haloo+herää+
Junntti+ja+rannalle+ja+jängälle+nouse+ja+kus***+!
Ne+on+nää+City+ja+Stadilaiset,++joita+ei+juntti-suomi+voittanut+EU+äänestyksessä...++!
07.03.2019 20:18
EKP+sanoi,+että+Talouskasvu+on+vähän+rajallista+!
Miten+Älyjätä+vastaa+tähän+ja+olihan+siellä+se+luopio+kanssa+!
UUSITAAN+KYSYMYS+?+
EKP:
EKP+piti+ohjauskorkonsa+odotetusti+nollassa+–+uusi+pitkäaikaisen+rahoituksen+ohjelma+!
Persukommari:+
Suomi+Irti+EU:sta+ja+Eurosta+ja+tavaraa+ja+palveluita+myymään+!
Mitä+tämä+tarkoittaa+persukommari:+
Suomen+markka+on+voimakas+ilman+kansainvälistä+valuutta+keinotelua+!
Suomen+markalla+saa+ihan+riittävästi+porkkanaa+ja+perunaa+kaupasta.
Mutta+jos+ulkomaalaiset+myy+suomen+makalla+ja+haluvat+euroja+?
Persukommari:+Haluta+saa+ja+ei+suomalaisten+tarvitse+antaa+markkoja+ja+kyllä+
joku+toinen+myy+meille+öljyä+ja+tavaroita+meidän+markan+hinnalla+ja+siitä+
saavat+euronilkit+vetää...+Jos+markka+ei+kelpaa,+niin+olkoot+ilman,
07.03.2019 19:02
Katsokaa,+kun+te+ruikutatte+taksien+hinnoista+ja+taksi+uudistuksesta+ja+ties+mistä.+
OK.+Nyt+se+on+vapaa+HYVÄ.
Mutta+ihmettelen+miksi+tai+kukaan+ei+ole+vielä+rakentanut+TAKSIAUTOMAATTIA+?
Teillä+on+vastaava+palvelu+esim.+osakekaupoissa+Nordnet+esim.++Laitatte+tarjouksen+
kyydistä+ja+jos+aikaa+niin+haette+kyydin+tarjoajaa+ja+jos+ei+nappaa,+niin+parannatte+
tarjousta+ja+jos+myytävänä+siihen+hintaan..+(+Kone+laskee+)+Niin+otatte+sen+ja+sellaisen+
osakkeen+(+Eli+sellaisen+auton+).++Voitte+tallentaa+kyydit+ja+uusia+samaa+tilausta+jos+
tarvis.+
'
Jokainen+voi+listautua+Taksiautomaattiin+ja+pimeet+vielä+?+?+
Eikö+kukaan+osaa+rakentaa+tietokonejärjestelmää+ja+tietokone+laskee+kaiken.++
Kyydit+voi+maksaa+netissä+ja+laittaa+rahaa+taksikukkaroon+ja+maksaa+miten+vain+!
Varmasti+pankki+antaa+rahaa+yrityksen+ja+softan+suunniteluun+...+Varma+Business+!
07.03.2019 17:38
44 / 64