Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Eurofighter
profiilit
Eurofighter
Eurofighter
Vapaa kuvaus
Aloituksia
459
Kommenttia
1272
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Edelleen+kommunisti+ja+ei+edes+ymmärrä+kristinuskoa....+Ei+valtio+ole+tuomiolla,+
vaan+sinut+tuomitaan.+Sinua+punnitaan+ja+sinun+sydäntäsi...
01.03.2019 23:09
Sielu+on+jumalan+lahja+ihmiselle+ja+palaa+takaisin+jumalan
tuomittavaksi.
Oletko+valmis+jumalan+tuomioon?
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Jos+minulta+kysyt,+niin+minä+olen.+Itse+asiassa+toivon+juuri+pääseväni+Jeesuksen+eteen.+
Minä+olen+tehnyt+hyvän+taistelun+ja+olen+taistellu+pahuutta+vastaan+aika+hyvin.+
Jokainen+me+sinne+mennään+...+jokainen...+Parempi+lopettaa+suomen+ja+valtion+
palvomiset+!+Eurooppa+ja+ihmiset.
01.03.2019 16:12
Niin+siinä+piti+puoli+pitää,+kun+suomalaiset+meinasi+sosiaaliseerata+maita+pankkeja.+
Valtiolle+laadittiin+kaivoslait+ja+nyt+sitten+persu-kommari+itkee,+kun+joku+Dragon+
tulee+ja+louhii...+Kyllä+minä+nämät+muista...+Suomalainen+on+pas***+ja+kommari+!
28.02.2019 21:45
Niin,+minä+tiedän+monesta+asiasta+paljon+enemmän,+kuin+yksikään+persu.+
Mensan+testi+on+hyvä+käydä+kokeilemassa+ja+siitä+se+selviää,+oletko+oikeassa
vai+väärässä+...+Mensan+kotitesti++ja+se+kertoo+miten+asiat+on+!
28.02.2019 21:41
Tuli+mieleen,+tuosta+Neuvostoliiton+ajasta+ennen+EU:ta,+että+kyllä+se+kauppa+kävi.
Persu-kommunisti+on+ihan+oikeassa.+Bensaa+tuli+Teboilille+ihan+omalla+hinnalla.+
Mä+muistan,+kun+lähdettiin+Neuvostoliittoon+joskus+80+luvun+lopulla,+niin+farkkuja
ja+sukkahousuja+vietiin+ja+sillä+se+varmaan+on+sitten+tämän+persupoijan+isäkin+
saanut.++Ruplia+vaihdettiin+kinoksessa+ja+tuiskussa+ja+välissä+maisteltiin+oliko+korbaa+?
Kyllä+kyllä+kauppa+kävi+ja+niin+varmaan+persupohjan+äidillä+kanssa+ja+nykyään+se+on+
kohta+kolmekymmentä+vuotta+vanhempi+ja+kauppa+ei+käy.++Mä+muistan,+kun+tuotiin+
niitä+sähköllä+toimivia+samovaareja+ja+ladalla+mentiin+vai+oliko+se+samara+jo+no+kuitenkin.+
Ei+tätä+voi+edes+verrata+nykyiseen+EU+aikaan+ja+oli+oli+se+vilkkaampa+se+kauppa+kyllä.+
Tuli+ne+venäjältä+myös+myöhemminkin+ostelemaan+näitä+kulutustavaroita,+mutta+sitten
tuli+tuo+EU+ja+nykyään+vain+maasturia+ja+mersua.++Mitä+persu-poika+meinaa+myydä+
venäjälle+nyt+tänäpäivänä,+kuin+maitotuotteita+joo+...+Viron+lehmät+lypsää+kuulemma+
10+litraa+vuorokaudessa+jo.+Puolankin+meijerit+ja+lihat+ja+viljat+ovat+kartalla+myös.+
Kerroppa+persu+mitä+sinä+meinaat+myydä+venäjälle+muuta+kuin+äit*****+?
28.02.2019 20:48
SuomiFani
28.2.2019+20:10
UUSI
Tyypilistä+eunukin+harhauttavaa+tiedotusta+taas!+Mikään+noista+luvuista+ei+todista+EU-jäsenyyden+puolesta.+Koska+ei+ole+mitään+vertailukohtaa.+Vapaana+ja+itsenäisenä+Suomen+talous+olisi+päinvastoin+paremmassa+kunnossa.
+++++++++++++++++++
Meinaatko+sä+niin+kuin+ottaa+paruskit+takaisin+?
Panssareita+tuli++maksuksi+viimeisestä+vaihtotavarakaupasta+!++Parolaan+ja+sulattoon.
Oliko+siellä+viellä+kalanikoveja+joku+laatikko+?
28.02.2019 20:31
Tunnustatko+sinä+Persuksi+tämän+"+veroeuro+"+Kirjoittajan+?+
TUNNUSTATKO+SINÄ+TÄMÄN+PERSUKSI+JA+PUOLUEESI+JÄSENEKSI+?+
Vastaa+samalla,+että+ettekö+Te+silloin+ole+täysiä+kommunisteja+ja+vajaita+ja+muuten+
maailman+kuva+valtion+ja+sen+sisällä+?++Siis+valtio+ja+kansa+kommari+ja+kolhoosi.+
TUNNUSTATKO+SINÄ+TÄMÄN+PERSUKSI+JA+PUOLUEESI+JÄSENEKSI+?
28.02.2019 11:48
Siinä+mielessä++minä+olen+samaa+mieltä+tämän+kirjoittajan+kanssa,+että+valtion
ja+kuntain+reaaliomaisuus+ja+yhtiöt+olisi+realisoitava+kansalle+eikä+millekään+
etujoukolle.++Onnistuu+yhtiöittämällä+valtion+ja+kuntain+omaisuus.+
Tämä+tarkoittaa+tietenkin+koko+sosialismin+ja+kommunismin+lopettamista.++Ja+
yksityisen+vakuutusjärjärjestelmän+tuloa.+Toki+veroilla+voidaan+ylläpitää+
pienimuotoista+julkista+terveydenhuoltoa+ja+koulutusta.+ym+ym.++Tämä+olisi+se+
järkevin+ratkaisu+jos+kerran+suomen+kansa+omistaa+valtion+ja+kunnan+jos+omistaa+?+
Omistaako+vai+ei+on+se+kysymys+?
28.02.2019 09:22
veroeuro
28.2.2019+6:35
UUSI
Reilu+peli+pitäisi+olla+verojen+maksuun,+jokainen+kykynsä+ja+tulojensa+mukaan.+Nämä+rikkaat+saavat+näitä+porsaanreikiä+että+otetaan+peruspalkkakin+osinkoina,+jottei+niitä+veroja+tarvitse+maksaa+,kuten+palkansaajien!
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
SINÄ+JUURI+SANOIT,+MITEN+PITÄÄ+TOIMIA+!!!+HALOO+KUULUUKO+KUKKULUURUU
Mitä+helvet**+sä+kuvittelet,+että+ihmiset+on+niin+tyhmiä,+että+alkaa+maksamaan+sun+
AATETTA+VAI...+Hei+sä+olet+tautisen+tyhmä+ja+yksinkertainen+jos+niin+kuvittelet,+mee+
hoitoon+ja+ota+riittävä+annos..+ja+palaa+sen+jälkeen+maailmaan+ja+tee+rahaa+ja+voi+hyvin.+
SÄ+OLET+OIKEASTI+IDIOOTTI+!!!!+
Sä+kuvittelet,+että+miljardit+ihmiset+maailmassa+kerää+rahojaan+valtiolle+vai+luulitko+?+?
Siis+luulitko+sinä+oikeasti+noin+.....+Luuletko,+että+joku+antaa+sinulle+vaimonsa+ja+rahansakin
ja+talonsakin+vai+?
28.02.2019 09:05
Tiedätkö+mikä+ikee+on+?
Olet+varmaan+kuullut,+mutta+tiedätkö+edes+mikä+se+on+?+
Älä+välitä,+persut+on+jo+luokiteltu+yksinkertaisiksi+ja+ei+teitä+kukaan+ole+miksikään+
ministeriksi+tai+johtajaksi+tituuleeraamassa+ja+olettehan+sanoneet,+että+työläinen+
ja+orja+ja+siirtomaa+orjuudesta+kannatte+ruotsin+leijonaa+muistona+ainakin+meidän+
muiden+mielestä.
27.02.2019 16:32
Lainaus+Liike+Nyt:*
1.+Demokratia,+laki,+ihmisoikeudet+ja+vähemmistöjen+suojaaminen
Euroopan+Unionin+jäsenmaat+ovat+sitoutuneet+kunnioittamaan+niin+sanottuja+Kööpenhaminan+kriteerejä,+joita+ovat+demokratia,+laki,+ihmisoikeudet+ja+vähemmistöjen+suojaaminen.+Näiden+eurooppalaisten+arvojen+puolustaminen+vaatii+oikeusvaltiokehityksen+edesauttamista+ympäri+Eurooppaa.+Euroopan+Unionin+ja+Suomen+sen+jäsenenä+on+otettava+tiukempi+suhtautuminen+niihin+jäsenmaihin,+jotka+eivät+kunnioita+allekirjoittamiaan+periaatteita.+Tiukempi+periaatteiden+puolustaminen+on+mahdollista+EU:n+ministerineuvoston+määräenemmistöisiä+päätöksiä+lisäämällä,+erityisesti+EU:n+budjettia+koskevissa+kysymyksissä.+Näin+rahavirtojen+avulla+voidaan+asettaa+painetta+niille+jäsenmaille,+jotka+kyseenalaistavat+eurooppalaisia+arvoja.
2.+Vaikuttavampaa+ulkopolitiikkaa
Suomen+on+panostettava+enemmän+läsnäoloonsa+ja+vaikuttavuuteensa+kansainvälisissä+oganisaatioissa.+Tämä+tarkoittaa+erityisesti+Suomelle+tärkeimpien+kansainvälisten+organisaatioiden,+kuten+YK:n,+EU:n+ja+Maailman+kauppajärjestön+legitimiteetin+ja+toimintamahdollisuuksien+puolustamista,+sekä+järjestöjen+kehittämistä+vastaamaan+muuttuneisiin+haasteisiin.+Ulkopoliittisen+profiilin+nosto+ja+painoarvon+kasvattaminen+vaatii+rahoituksen+lisäämistä+ulkopolitiikan+tekemiseen+sekä+alan+tutkimukseen.
Kyllä+ne+on+nämä+viisaammat+puolueet+samoilla+linjoilla.+*
Tietoa+Persulle,+että+olet+kommunisti+ja+ääri+vasemmisto...+Tämä+on+kait+porvareiden+
ja+kokkareiden+tutkelma+myös...+Mitä+persut+on+....+Äääri+vasemmisto+ei+edes+vasakullat+
pärjää+!
Äänestä+Eurooppaa+ja+kansainvälisyyttä+koskevat+toimenpiteet+Liike+Nytin+tiekarttaan
Liike+Nyt+uskoo,+että+monenvälinen+yhteistyö+on+ehdoton+edellytys+monimutkaisten+globaalien+haasteiden+ratkaisemiseksi.+Tässä+työssä+Suomen+ensisijainen+viitekehys+on+Euroopan+Unioni.+
Euroopan+Unionin+merkitys+eurooppalaisen+rauhan+takaajana+ja+globaalina+vallankäyttäjänä+on+kiistaton,+muttei+ongelmaton.+Näitä+poliittisia+haasteita+ratkotaan+yhteistyöllä+ja+osallistumalla.+Suomen+kaltaisen+pienen+maan+on+omalta+osaltaan+suojeltava+ja+kehitettävä+sääntöperustaista+maailmanjärjestystä,+sillä+Suomen+etu+voidaan+turvata+vain+osallistumalla+päätöksentekoon+kansainvälisillä+foorumeilla.
27.02.2019 13:05
Isä+aurinkoinen+ja+suomen+kansa+!+Terve+toverit+kelta-liivit+!
Miksi+kommunistin+väri+ei+voi+olla+keltainen+?+
Onko+vasemmiston+väri+aina+punainen+?+
Eespäin+eespäin+tiellä+sortojen+...+Käymme+siskot+veljet+suomalaiset+vastaan+euroopan+!
27.02.2019 07:09
”Pohjoisen+Leijona”++valloittajakuningas+Kustaa+II+Aadolf+!
Siirtomaa+aikaa,+siirtomaa+aikaa...+Ghana+ja+uskon+opetus+ja+alistus+ja+suomalaisia+
pakkosiirtolaisia+!+Eli+ryssiä.
26.02.2019 13:59
Kyllä+sillä+on+ristinuskon+kanssa+yhteistä+heraldiikkaa+!
"+Turku+muodostui+uuden+uskonnon+pääpaikaksi+tuomiokirkkoineen+"
Minä+kaivan,+vielä+sinulle+senkin,+että+suomalaiset+on+niitä+ryssiä+ja+
ruotsalaiset+keksivät+sen+nimen.
26.02.2019 13:23
Se+on+Kruunupää+Leijona+...+!
26.02.2019 12:56
Sama+leijona+on+osittain+Israelin+lipussa+ja+ruotsi+on+käyttänyt+sitä+risti-retkiin.
Tätä++symbolia+on+käytetty+myös+Afrikassa+kristinuskon+levityksessä.+
Äkkiseltää+voisin+olettaa+?
26.02.2019 12:54
Minä+kerroin+sen+sinulle+jo+Tässä+yksinkertainen+!
Minulla+on+vahva+käsitys,+että+ne+niitä+!+
Kyllä+mitä+olen+sivu+korvalla+kuunnellut+näitä+puheita+ja+nähnyt,+niin+olen+tullut+
siihen+lopputulokseen,+että+ne+on+niitä+ja+kommunismi+näkyy+varmasti+hyvin+
näissä+Teidän+kirjoituksissa+...+Oliko+joka+toinen+sana+valtio+yhteisö+ja+kolhoosi+
ja+kolhoosin+rahat+ja+kolhoosin+menot+!
Oikeistolainen+järjestelmä+lähteee+yksityisestä+omistuksesta+ja+yksityisestä+
päätöksenteoista.+Jos+se+ei+ollut+sinulla+tiedossa,+mikä+on+vasemmisto+ja+mikä+
on+oikeisto,+kun+se+ei+näemmä+ole+kaikilla+tiedossa.+EU:ssa+on+olemisen+ja+
sijoittamisen+vapaus.+Talous+on+länsimaissa+aina+perustunut+kulutukseen+ja+
kulutuksen+kautta+työpaikkoja+ja+hyvinvointia...+Kuten+Japani+jakoi+helikopteri
rahaa+ihmisille.+Koeta+nyt+kommunisti+tajuta+se,+että+valtio+ei+ole+se+joka+kuluttaa
ja+tuottaa+rahaa,+vaan+ihmiset+kuluttaa+ja+tuottaa+hyvinvointia+ja+työpaikkoja.+
Minä+olen+tästä+asiasta+Teille+kertonut,+mutta+kommunistinen+päänne+ja+valtionne
ei+ole+sitä+tajunnut,+että+voidaan+elää+myös+hyvin+globaalissa+markkinatalous+
yhteiskunnassa+ja+teollisuus+ja+kauppa+on+silloin+niitä+rakentavia+asioita.+
Meillä+on+koko+ajan+sinun+persu-kommunistin+kanssa+se+ongelma,+että+sinä+ajat
valtiota+tekemään+rahaa+ja+yrittämään,+kuten+suomen+elinkeinorakenne+on+harmi
kyllä,+että+kunnat+ja+valtio+ovat+suurimmat+liikelaitokset.+Etkö+sinä+persu+johtaja+
tajua,+että+sinä+valehtelet+ihmisille+ja+panettelet+pask***+ja+sinä+puhut+koko+ajan+
ei+maallisesta+asiasta+ja+jostakin+matusta+ja+suomesta+ja+suomen+suomen+en+minä
edes+osaa+kuvitella.+
Minä+puhu+siitä+liike-elämästä+siitä,+että+mikä+on+se+todellisuus+ja+miten+teollisuus+
ja+kauppa+reakoi+esim.+EU+eroon+ja+miten+työntekijöiden+palkat+ja+ostovoima+ja+
miten+koko+yrittäminen+ja+omistaminen+ja+sijoitusten+vakuusarvojen+ja+eläkkeiden
ja+rahan+arvon+käy.+Huomaa.+Että+Persu+mul***+sen+PÄÄJOHTO+on+valehtelija
se+ei+puhu+näistä+asioista+ja+eihän+yksikään+muu+puolue+edes+ota+niitä+hallitukseen.
Koska+ne+on+vain+tyhjää+PAS***+!+Ne+ei+ole+muuta,+kuin+tyhjää+pas***+ja+sillä+ne+
ratsastaa+ja+se+on+niiden+tarkoituskin+tieten+tahtoen+ja+saada+tyhmät+ja+yksinkertaiset+
vielä+mukaansa.+
Minä+Tiedän+sen+ja+Ne+saavat+valtavaa+mediaa,+että+he+valehtelevat+ja+puhuvat+
pas***+Tyhmille+ja+yksinkertaisille+ihmisille+ja+silloin+jos+sä+äänestät+niitä+muusta
syystä,+kuin+huijataksesi+ihmisiä+...+Niin+sinä+olet+tyhmä+ja+yksinkertainen+eikö+?
Jos+sinä+olisit+viisas,+niin+sinä+pytyisit+kertomaan+koko+talousselonteon+ja+
yritysmaailman+tilan+EU+eron+ja+Markan+takaisin+tulemisesta.+Ensimmäinen+
lähtökohta+ja+kysymys,+miten+estät+valuuttapaon+?+Miten+estät+yritysrekisteröinnit+
ulos+suomesta+?+Miten+Pankit+ja+Vakuudet+...+Miten+euromääräiset+velat+?+
Jos+sinä+et+tähän+pysty+vastaamaan,+niin+sinä+olet+tyhmä+jos+äänestät+persuja+ja+ajat
suomea+irti+EU:sta.+OK+sä+voit+olla+protesti+jos+olet+muuten,+niin+sinä+olet+tyhmä+ja+
minä+vakuutan+ja+alleviivaan,+että+sinä+olet+silloin+tyhmä+ja+yksinkertainen.
OLETKO+TYHMÄ+JA+YKSINKERTAINEN+?
Huomasin,+että+amuletti+kiinnosti,+kun+ei+muuhun+voi+vastata+taivaallista+?+
Se+varmastikkaan+ei+ole+Juudaan+Jalopeura+ja+sen+synty+menee+ruotsiin+olisiko+
siirtomaa+?+
Miten+talouspuoli+ja+vieläkö+komministella+on+aikomus+irroittaa+suomi+EU:sta+?+
>Miten+tämän+kirjoituksen+lopussa+olevat+talouskysymykset+osaatko+vastata+?+
Jos+et,+niin+älä+pahastu....+>Niin+moni+on+vajaa+ja+ei+kykene.
26.02.2019 12:09
Minä+kerroin+sen+sinulle+jo+Tässä+yksinkertainen+!
Kyllä+mitä+olen+sivu+korvalla+kuunnellut+näitä+puheita+ja+nähnyt,+niin+olen+tullut+
näissä+Teidän+kirjoituksissa+...+Oliko+joka+toinen+sana+valtio+yhteisö+ja+kolhoosi+
päätöksenteoista.+Jos+se+ei+ollut+sinulla+tiedossa,+mikä+on+vasemmisto+ja+mikä+
on+oikeisto,+kun+se+ei+näemmä+ole+kaikilla+tiedossa.+EU:ssa+on+olemisen+ja+
rahaa+ihmisille.+Koeta+nyt+kommunisti+tajuta+se,+että+valtio+ei+ole+se+joka+kuluttaa
ja+tuottaa+rahaa,+vaan+ihmiset+kuluttaa+ja+tuottaa+hyvinvointia+ja+työpaikkoja.+
Minä+olen+tästä+asiasta+Teille+kertonut,+mutta+kommunistinen+päänne+ja+valtionne
kyllä,+että+kunnat+ja+valtio+ovat+suurimmat+liikelaitokset.+Etkö+sinä+persu+johtaja+
tajua,+että+sinä+valehtelet+ihmisille+ja+panettelet+pask***+ja+sinä+puhut+koko+ajan+
edes+osaa+kuvitella.+
Minä+puhu+siitä+liike-elämästä+siitä,+että+mikä+on+se+todellisuus+ja+miten+teollisuus+
miten+koko+yrittäminen+ja+omistaminen+ja+sijoitusten+vakuusarvojen+ja+eläkkeiden
ja+rahan+arvon+käy.+Huomaa.+Että+Persu+mul***+sen+PÄÄJOHTO+on+valehtelija
se+ei+puhu+näistä+asioista+ja+eihän+yksikään+muu+puolue+edes+ota+niitä+hallitukseen.
Koska+ne+on+vain+tyhjää+PAS***+!+Ne+ei+ole+muuta,+kuin+tyhjää+pas***+ja+sillä+ne+
ratsastaa+ja+se+on+niiden+tarkoituskin+tieten+tahtoen+ja+saada+tyhmät+ja+yksinkertaiset+
vielä+mukaansa.+
pas***+Tyhmille+ja+yksinkertaisille+ihmisille+ja+silloin+jos+sä+äänestät+niitä+muusta
syystä,+kuin+huijataksesi+ihmisiä+...+Niin+sinä+olet+tyhmä+ja+yksinkertainen+eikö+?
yritysmaailman+tilan+EU+eron+ja+Markan+takaisin+tulemisesta.+Ensimmäinen+
lähtökohta+ja+kysymys,+miten+estät+valuuttapaon+?+Miten+estät+yritysrekisteröinnit+
Jos+sinä+et+tähän+pysty+vastaamaan,+niin+sinä+olet+tyhmä+jos+äänestät+persuja+ja+ajat
suomea+irti+EU:sta.+OK+sä+voit+olla+protesti+jos+olet+muuten,+niin+sinä+olet+tyhmä+ja+
26.02.2019 11:45
päätöksenteoista.++Jos+se+ei+ollut+sinulla+tiedossa,+mikä+on+vasemmisto+ja+mikä+
on+oikeisto,+kun+se+ei+näemmä+ole+kaikilla+tiedossa.++EU:ssa+on+olemisen+ja+
rahaa+ihmisille.++Koeta+nyt+kommunisti+tajuta+se,+että+valtio+ei+ole+se+joka+kuluttaa
kyllä,+että+kunnat+ja+valtio+ovat+suurimmat+liikelaitokset.++Etkö+sinä+persu+johtaja+
edes+osaa+kuvitella.+
ja+rahan+arvon+käy.++Huomaa.+Että+Persu+mul***+sen+PÄÄJOHTO+on+valehtelija
vielä+mukaansa.+
yritysmaailman+tilan+EU+eron+ja+Markan+takaisin+tulemisesta.+++Ensimmäinen+
26.02.2019 11:38
Siinä+tuli+venäjästä+ja+siinä+tuli+euroopasta+aika+paljon...+Uskotko+sinä+kuu+ukkoon+?
Uskotko+sinä,+että+persut+on+tasapuolinen+järjsestelmä+?++
Olisko+hakkaraisesta+talouselämän+asiantuntijaksi+?+Vastaa+rehellisesti+?
Onko+persujen+puolueessa+ketään+taloustieteen+asiantuntijaa,+kenen+apua+huudatte+?
25.02.2019 16:42
46 / 64