Minä olen itse maatilan poika ja minä Tiedän, keitä Persut on.

Minä Tiedän, että oikeistolaiset ja yrittäjä perheet eivät välitä veroista !
Ne yrittää niitä kiertää minkä pystyy ja ne ei kyttää ja niitä ei yleensä kiinnosta
edes naapurin asiat. Mutta se suomalainen sana on aina lähtenyt kommunistin
ja laiskan ja tyhjätaskun suusta. Oikeistolainen ei ole yleensä saanut koskaan
mitään valtiolta ja se ei sitä edes odota. Pummit ja vasemmistolaiset niitä aina
kaivanneet.

Se näkyy tässäkin asiassa, että Euroopan unioni takaa varakkaille varallisuuden ja
työtä tehneille kunnon eläkkeen euroina.

Keskusta aatteisia ne on suurin osa maan ja metsänomistajista ja jokainen metsänomistaja
tietää, että metsän hinta romahtaa jos suomi irtoaa EU:sta. Se tarkoittaa
kauppasopimuksien ulkopuolelle jäämistä. Millaisia ihmisiä ne voi silloin olla ne persut.
Kommunisteja ne on punasia ja ääri-punasia ja osa rasisteja ! Tyhmiä ja yksinkertaisia
Heidä vaaliteemansa on kiihottaa ääripäitä ja saada ilmaista mediaa ja kenen etua ne
silloin ajavat ? Äänestjänsä vai ... Tuskin. Kyllä niiden tarkoitus on saada rahaa ja varastaa
poliittisesti sitä vallan kautta huom. Katsomatta mistä he sen saavat !

17

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lainaus Liike Nyt:*
      1. Demokratia, laki, ihmisoikeudet ja vähemmistöjen suojaaminen
      Euroopan Unionin jäsenmaat ovat sitoutuneet kunnioittamaan niin sanottuja Kööpenhaminan kriteerejä, joita ovat demokratia, laki, ihmisoikeudet ja vähemmistöjen suojaaminen. Näiden eurooppalaisten arvojen puolustaminen vaatii oikeusvaltiokehityksen edesauttamista ympäri Eurooppaa. Euroopan Unionin ja Suomen sen jäsenenä on otettava tiukempi suhtautuminen niihin jäsenmaihin, jotka eivät kunnioita allekirjoittamiaan periaatteita. Tiukempi periaatteiden puolustaminen on mahdollista EU:n ministerineuvoston määräenemmistöisiä päätöksiä lisäämällä, erityisesti EU:n budjettia koskevissa kysymyksissä. Näin rahavirtojen avulla voidaan asettaa painetta niille jäsenmaille, jotka kyseenalaistavat eurooppalaisia arvoja.

2. Vaikuttavampaa ulkopolitiikkaa

Suomen on panostettava enemmän läsnäoloonsa ja vaikuttavuuteensa kansainvälisissä oganisaatioissa. Tämä tarkoittaa erityisesti Suomelle tärkeimpien kansainvälisten organisaatioiden, kuten YK:n, EU:n ja Maailman kauppajärjestön legitimiteetin ja toimintamahdollisuuksien puolustamista, sekä järjestöjen kehittämistä vastaamaan muuttuneisiin haasteisiin. Ulkopoliittisen profiilin nosto ja painoarvon kasvattaminen vaatii rahoituksen lisäämistä ulkopolitiikan tekemiseen sekä alan tutkimukseen.

Kyllä ne on nämä viisaammat puolueet samoilla linjoilla. *

Tietoa Persulle, että olet kommunisti ja ääri vasemmisto... Tämä on kait porvareiden
      ja kokkareiden tutkelma myös... Mitä persut on .... Äääri vasemmisto ei edes vasakullat
      pärjää !
      Äänestä Eurooppaa ja kansainvälisyyttä koskevat toimenpiteet Liike Nytin tiekarttaan

Liike Nyt uskoo, että monenvälinen yhteistyö on ehdoton edellytys monimutkaisten globaalien haasteiden ratkaisemiseksi. Tässä työssä Suomen ensisijainen viitekehys on Euroopan Unioni.

Euroopan Unionin merkitys eurooppalaisen rauhan takaajana ja globaalina vallankäyttäjänä on kiistaton, muttei ongelmaton. Näitä poliittisia haasteita ratkotaan yhteistyöllä ja osallistumalla. Suomen kaltaisen pienen maan on omalta osaltaan suojeltava ja kehitettävä sääntöperustaista maailmanjärjestystä, sillä Suomen etu voidaan turvata vain osallistumalla päätöksentekoon kansainvälisillä foorumeilla.

• PoisEUikeestä

Tais isälläs ollu ripuli kun teki sua?

• Tiedätkö mikä ikee on ?
      Olet varmaan kuullut, mutta tiedätkö edes mikä se on ?
      Älä välitä, persut on jo luokiteltu yksinkertaisiksi ja ei teitä kukaan ole miksikään
      ministeriksi tai johtajaksi tituuleeraamassa ja olettehan sanoneet, että työläinen
      ja orja ja siirtomaa orjuudesta kannatte ruotsin leijonaa muistona ainakin meidän
      muiden mielestä.

• annamunkaikkikestää

No kerro itse mikä ikee on Mikä-Mikä-Maan sanakirjassa. Suomen kielessä sellaista sanaa ei ole. Koska olet yksinkertainen ei-suomalainen muslimi, et tietenkään ymmärrä Suomen kieltä. Oikea muoto on 'ies', ja kyllä meillä sellaiset on kaulassa niin kauan kun ollaan alisteisia ulkomaiselle kleptokratialle. Ja sinä olet jäävi kritisoimaan ketään yksinkertaiseksi, kun oma älykkyytesi on surkea.

• omaisuus.suojattava

Minä kanssa ja olen itsekin maanviljelijä enkä mikään ilveily-yrittäjä. Pelkkänä poikana et ymmärrä vieläkään eroa yrittäjän ja maanviljelijän välillä.Muilta varastettu omaisuus on palautettava sen noikealle omistajalle ja sitä EU ja sinä tai Keskusta ei ikinä tee .Pelaaminen sodan laeilla on kovin säälittävää. Oikeustajuni ei hyväksy varastamista muilta tukiaisten avulla.Se että pääsitte kepulikonsteilla valtaan todistaa koko homman lainvastaiseksi ja juuri siksi Suomen pitää erota EUsta jotta oikeus voi taas toteutua tässäkin maassa.Suomalaiset eivät voi ikuisesti elää kommunistisessa EUssa ja hävitä työpaikkansa ja ansionsa varkaille.

• PoisEUikeestä

EEC oli rehellinen talousliitto.
      EU on tyhjäntoimittaja politiikkojen liitto
      jotka eivät ole koskaan tehnyt mitään hyödyllistä
      työtä itsensä elättämiseen vaan nämä tyhjätaskut
      elättävät itsensä valehtelemalla ja käyttämällä väärin
      jäsen valtioiden varoja omien etujensa valvomiseen.

EU tyhjätasku politiikon ja jäsenvaltion yleisön palvelijan taivas.

• PoisEUikeestä

Jo on maatila poikinut.
      Ihan uutta minulle että maatila on poikinut Eurofighter alias liittovaltion.
      Ilmeisesti olet yksi niitä EU natzi politrukkeja jotka tulivat Suomeen
      Angela Merkel lähettämien mamujen mukana?
      Ei ole ihme että kukaan ei ymmärrä saksan kieliopin ja itse opiskelemasi
      Suomen kielen sekamelskaa.

• veroeuro

Reilu peli pitäisi olla verojen maksuun, jokainen kykynsä ja tulojensa mukaan. Nämä rikkaat saavat näitä porsaanreikiä että otetaan peruspalkkakin osinkoina, jottei niitä veroja tarvitse maksaa ,kuten palkansaajien!

• veroeuro
      28.2.2019 6:35

UUSI
      Reilu peli pitäisi olla verojen maksuun, jokainen kykynsä ja tulojensa mukaan. Nämä rikkaat saavat näitä porsaanreikiä että otetaan peruspalkkakin osinkoina, jottei niitä veroja tarvitse maksaa ,kuten palkansaajien!

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

SINÄ JUURI SANOIT, MITEN PITÄÄ TOIMIA !!! HALOO KUULUUKO KUKKULUURUU

Mitä helvet** sä kuvittelet, että ihmiset on niin tyhmiä, että alkaa maksamaan sun
      AATETTA VAI... Hei sä olet tautisen tyhmä ja yksinkertainen jos niin kuvittelet, mee
      hoitoon ja ota riittävä annos.. ja palaa sen jälkeen maailmaan ja tee rahaa ja voi hyvin.

SÄ OLET OIKEASTI IDIOOTTI !!!!
      Sä kuvittelet, että miljardit ihmiset maailmassa kerää rahojaan valtiolle vai luulitko ? ?
      Siis luulitko sinä oikeasti noin ..... Luuletko, että joku antaa sinulle vaimonsa ja rahansakin
      ja talonsakin vai ?

• PoisEUikeestä

EU politrukki Eurofighter alias liittovaltio CV eli historia:
      Maatilan Poika.
      Homon ja Lespia välinen parittelun maailmanennätys?
      Huippu EU saavutus täysin EU luokkaa?
      Luokkaa kun koiras poikii?

• Niin, minä tiedän monesta asiasta paljon enemmän, kuin yksikään persu.
      Mensan testi on hyvä käydä kokeilemassa ja siitä se selviää, oletko oikeassa
      vai väärässä ... Mensan kotitesti ja se kertoo miten asiat on !

• Niin siinä piti puoli pitää, kun suomalaiset meinasi sosiaaliseerata maita pankkeja.
      Valtiolle laadittiin kaivoslait ja nyt sitten persu-kommari itkee, kun joku Dragon
      tulee ja louhii... Kyllä minä nämät muista... Suomalainen on pas*** ja kommari !

• Suomihyvinvointivaltiona

Se on parasta suutarin pysyä lestissään ja jättää politikointi niille joilla on riittävä ulkopoliitinen osamienen sekä diplomaattiset taidot.

Suomessa vallitsee kansandemokraatinen järjestelmä jossa valyta kuuluu kansalle ja vallan toimi järjestelmä pohjautuu kansandemokratiaan . Ylin toimielin on eduskunta joka on myös ylin lainsäädäntöjärjestelmämme .Se toimii kansan edustukseen pohjautuen ja edustajat bvalitsee kansa keskuudestaan. Valtiomuodossa valtion lainssädäntöelimen kautta sääsdellään valtion taloutta ja tuetaan markkiantaloutta ,sekä turvataan kansanelinolosuhteita tulonsiirtojen kautta.

Suomalainen yhteiskunta kuuluu sivistysvaltioihin,jossa jokaisella on mielipiteen oikeus toista loukkaamatta, sekä vapaa oikeus poliitisiin kantoihin. Yhteiskuntamme koulutusas ja sivistysaste on maailman huippua ja sivistysvaltiona pyrimme myös pitämään sivistysvaltioiden atrvoista kiinni joihin kuuluu lähimmäisistä juolehtiminen,sekä ihmisoikeuksien kunnioittaminen. Näiden arvojen toteuttamista Suomessa edistetään sosiaalipolitiikalal johon kuluu sosiaaliset tuet ja jotka ovat irrationaalisia poliittisista suuntauksista riippumattomia ,sivitysvaltion ja kansalaisten ylläpitämiseksi tarkoitettuja toimia.

Suomessa vallitsee yrittämisen vapaus, vaikkakin Suomessa toteutetaan sosialistisen yhteiskunnan tunnusmerkillisiä sosiaalisia tulon siirtoja ,mutta niin tehdään muuallakin länsimaissa valtiollisesta näkökulmasta ,kilpailuaseman säilyttämiseksi ulkovaltoihin nähden.

Suomi on siis vapaa ja edistyksellinen länsimainen demokratia ja yksi niistä harvoista maista jopissa on onnistuttu kehittämään sivistynyt valtiollinen järjkestelmä joka on kyennyt vastaamaan teollistumisen mukanaan tuomiin uudistustarpeisiin,jossa on tullut tarpeelliseksi jäörjestää yhteiskunnan kehityksen myötä vanhustebn ja lasten huolto toisin kuin aiemmissa kylä yhteisöissä ennen teollistumisen aikakautta joka on varsin lyhyt jakso taaksepäin asiaa tarkastellen. Suomi ,kuten muutkin maat ovat uusisen asioiden ja uudistumisen edessä teknologian kehityksen myötä tietoliikenne yhteikunnan myötä .Nyt punnitaan uudelleen Suomalainen yhtenäöisyys ja se kuinka kykenemme vastaavaan uudistukseen pitääksemme kansakuntamme yhtenäisenä .

• annamunkaikkikestää

Eurofucker julistaa ihan suoraan mielipidettään, että EU on varakkaille ja että EU:n kleptokratia on oikeutettua, ja muut on köyhiä persukommunisteja, joilla ei ole paikkaa varakkaiden EU:ssa. No, onhan se toki ollut muutenkin selvää, että Eurofucker on eurotrollitehtaan aktiivisin radikaali.

• Minä olen kertomassa juuri siitä asiasta, että ihmiset ja viisaat ja osaavat ei
      äänestä sellaiset asiaa mikä on viemässä vallan heiltä itseltään jollekin kommunisti
      tai suomen kolhoosipäälikkölle. Mitä Persu-kommunisti on muut. kuin viemässä
      ihmisiltä valtaa itsestään ja omista asioistaan pois jollekin poliittiselle jätkälle TÄH ?

Eikö kokoomus ole silloin se paras vaihtoehto, kun päästään eroon sosialismista ja
      kommunismista missä ihmiset itse päättää asioista !!! Ahaa nyt tullaankin siihen, että
      tyhmä ja yksinkertainen ei osaa päättää ja tehdä omia asioita ja siksi tarvitsee suuren
      johtajan vaikka isä aurinkoisen eikö eikö ? Tosin tiiviimpi euroopan unionin integraatio
      antaa jälleen ihmisille vapaammat kädet tehdä omia asioita eikö eikö ? ja kuka silloin taas
      jää kakkoseksi täh poika poika ... tyhmä poika eikö tyhmä ja osaamaton ja yksinkertainen?

Siksi myös Persu-sankari täällä huutaa suomea, kun se ei tajua mitä se voi huutaa ja mitä
      se voi itse tehdä omalla elämällä ja kuvittelee, että kaikki katetaan eteen, kuin armeijassa ?
      ja vankilassa vai ... Kun ei mitään osaa eikä mitään ymmärrä eikö... Siksi se ei edes puhu
      mistään asiasta, kun se ei todellakaan osaa ja yksikään viisas ei kerro julkisesti olevansa
      persu-kommunisti eikö eikö ... Hävettäisi niin perkel*** eikö ?

• RansuPoika

…"yksikään viisas ei kerro julkisesti olevansa
        persu-kommunisti"...

No ei tietenkään, eihän tällaisia ole olemassakaan. Ihan turha koittaa Persuihin liittää mitään kommunismia.
        Kyllä Persut on isänmaan asialla - Äänestäkää Suomi takaisin!!!

• RansuPoika

Vai että oikein mensan testeissä pitäisi käydä, heh heh... et voi olla tosissas!

Eikös enää ole muistissa mihin nämä narsistiset ihmemiehet jotka oli hetken (HUOM Hetken) kovassa huudossa niin ovat hävinneet suomen poliittiselta kentältä?

Melkoisella hypetyksellä sinne tuli pari herraa aikoinaan laittamaan asiat kuntoon, missäs pojat ny o?
      Tosin en tiedä heidän ÄO määräänsä mutta ainakin annettiin ymmärtää että tässä on kova kaksiko. Jos ei nimet tule heti mieleen niin voin iltasella palata asiaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe