Täydellinen ihminen on kaikista kansakunnista !

Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen ja Nooalla ja jopa Abrahamille kertyi ikää.
Jumalan pojat katsoivat ihmisen tyttäriä ja sanoivat niiden olevan hyvin kauniita.
Tämä tapahtui ennen vedenpaisumusta.

Olen lukenut nuorempana, että " Mulatti " lapset on maailman terveempiä lapsia.
Raamatun mukaan ihminen satuttaa vain itseään vihaamalla ihmistä.
Mytologiassa on kertomuksia ihmisistä, joilla on ihmisen ruumis ja vuohen jalka
ja ihmisiä kenellä on hevosen ruumis ja ihmisen vartalo. Myös Maailma tuhottiin
silloin, koska ihmisistä tuli epäpuhtaita ja myös eläimistä sanottiin samaa, että jumala
on puhdistanut ne.

Tästä voisi olettaa myös, että USA on noussut valtaansa ihmisten sekoituksen ansioista
ja Amerikkalaiset tulivat paremmiksi. Myös Euroopan unioni on nousemassa valtaan
ja ehkä juuri ihmisten sekoituksen ansiosta ja se näkyy hyvin suomessa, missä on
vähemmän sekottuneita ihmisiä, niin osaaminen ja terveys ja ihmisten kauneus ei
saavuta kaikilta osin maailman keskimääräistä huippua. Suomessa on ihmisiä, joiden
ulkomuoto ei enään edes kiinnosta länsimaalaisia naisia ja monet suomalaiset on vähän
kyllä jälkeenjääneen näköisiä ja enään ei edes tule suomalaisia tieteen eikä taiteen
osaajia.

MyHeritagen DNA- testin kautta jokainen voi sitten tutkailla, että kuinka paljon
hänessä on esim. Eurooppalaista sukuhistoriaa ja siitä voidaan myös päätellä tieto taito
ja sekin voi testata mensan kotitestissä. Ulkoiseen olemukseen voi todeta, esim oletko
saanut siunauksia eli paljon lapsia.

Voidaanko, siis jo alkaa toteamaan, että Euroopan unioni on jo terveyden ja kauneuden
ja viisauden ja koko ihmiskehon kautta siunaukseksi euroopan ihmisille. Kyllä tähän
on olemassa ihan tieteellinen näyttö ja raamatun historia tukee myös tätä käsitystä.
Eurofighter toi tämän asian esille ensimmäisenä ja tällä päivämäärällä tämä on jo
julkaistu.

Kyllä tietenkin luonto hoitaa asioita ja esim. monet maaseudun miehet jäävät ilman vaimoa.
Näin sitten monen suomalaisen matka päättyy ja unohtuu kolmannessa sukupolvessa.
Kolmas sukupolvi tarkoittaa, että sinä et muista enään isoisäsi isän asioita. Ei siinä mitään
mitään luuloa ja manausta ole raamatun kanssa. Kyllä Euroopan unioni on, siis siunaus
ihmisille euroopassa ja siunaus tieteelle ja taiteelle ja kauneudelle. Ja raamattu kertookin,
että sitten tulee loppu, kun kansakuntien aika päättyy..

Mutta loppu tarkoittaa uutta elämää hyvää tehneille ja kadotusta niille toisille.
Jos loppu näin tulee, niin silloin meillä on myös pelastus. Tässä käsiteltiin EU-vihaajia ja
persu - kommareita ja heidän valheitaan. Katsokaa EU-vihaajien ulkomuotoa ja käytötä
ja osaamisen ja tietämisen tasoa myös ja todetkaa, että syy ja yhtys on ilmeinen.

12

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PoisEUikeestä

      eurofighter alias liittovaltio hautausmaa persujen kohtalon ennustus:

      On aivan sama missä kuljet matkamies
      on aivan sama missä missä päättyy elon ties
      sillä tummat ruusut kukkii aina tuonen tarhassa
      on aivan sama missä kuljet matkamies

    • PoisEUikeestä

      Sielu on jumalan lahja ihmiselle ja palaa takaisin jumalan
      tuomittavaksi.
      Oletko valmis jumalan tuomioon?

    • Sielu on jumalan lahja ihmiselle ja palaa takaisin jumalan
      tuomittavaksi.
      Oletko valmis jumalan tuomioon?


      Jos minulta kysyt, niin minä olen. Itse asiassa toivon juuri pääseväni Jeesuksen eteen.
      Minä olen tehnyt hyvän taistelun ja olen taistellu pahuutta vastaan aika hyvin.
      Jokainen me sinne mennään ... jokainen... Parempi lopettaa suomen ja valtion
      palvomiset ! Eurooppa ja ihmiset.

      • tervaa.ja.höyheniä

        Julistat vihaa, käyttäydyt aggressiivisesti, halveksit ja ivaat, valehtelet... ja sitten kehut tehneesi hyvän työn ja odotat siitä palkintoa? Voi hyvä ihme! >< Tuollaiset narsistiset egomaanikot yleensä tuomitaan ihan täällä maan pinnalla. Kun nenästä lorisee veri ja luu paistaa ohimosta, niin sitten pääset ruikuttamaan anteeksiantoa.


    • Suomitaistelija

      Raamatun ennustuksen mukaan EU on Babylonian portto ja Brysselin johdosta nousee Antikristus!!!

      Että sellaisella pohjalla on eunukkihörhömme yritys lyödä raamatulla päähän... ;-)

    • Edelleen kommunisti ja ei edes ymmärrä kristinuskoa.... Ei valtio ole tuomiolla,
      vaan sinut tuomitaan. Sinua punnitaan ja sinun sydäntäsi...

    • PoisEUikeestä

      Etiopiassa vuonna 1974 löydetty naispuolinen luuranko joka
      on radio aktiiv menetelmällä päivitetty
      3.2 miljoonaa vuotta vanhaksi.
      Afrikassa asui noin 200 000 vuotta naispuolinen ihminen
      johon jokainen ihminen maan päällä on sukua Molecular Genetics
      tutkimuksen mukaan.
      Siis todistus aineistoa on löytynyt.

      Ja maa oli autio ja tyhjä ja jumalan henki liikkui vetten päällä
      ja pimeys oli syvyyden päällä ja jumala sanoi tulkoon valkeus ja
      valkeus tuli ja tuli ehtoo ja aamu ensimmäinen päivä.
      Aikoinaan laskin raamatusta että EU maailma oli alle 10 000 vuotta vanha.

      Jokainen tulee uskollaan autuaaksi.


      No väännä nyt sitten muutama uskottava EU selitys asiaan?

    • Jos sä uskot tuohon ratioaktiiviseen mittaukseen, niin siinä tulee silloin monia
      muistakin asioita mietittäväksi. Uskotko jos Halla ja Hakkara sanoo, että sun
      isoisoiso äiti oli 500 vuotias ?

      Pitää silloin ajatella tieteessä, että jos joku on ollut 200 000 vuotta vanha ja
      tehnyt vaikka ympyrän tai on tehnyt vaatteen tai piirtänyt. Niin sillä on ollut
      jonkin verran älyä. Eli silloin olisi super todennäköistä, että aikaisempia teoksi
      löytyy hirveästi. Toiseksi tulee katsoa luontoa ja ajatella noita jääkausia ja
      ilmastoja ja nähdään selvästi, että on erroosiota ja löytyy siemeniä eri aikakausilta
      ym. asioita ja miten ne sitten sopii tähän 200 000 vuoteen... Ja havaitaan, että joku
      valehtelee... Mm. jääkaudet ja mammutit ja varsat ja leijonat Siperia.


      Minä olen siitä 100 varma, että tämän hetkisten tietojen mukaan kehitys on
      mennyt juuri raamatun mukaan. Tosin muuten se tuohaa myös muut uskonnot.
      Mä tiedän persu, että sinulle saattaa tulla lämpöhalvaus, kun tältä vilulta ensin selviät.

      Kannattaa ihan oikeasti olla palvomatta sitä valtioa ja rotuasi jos kristinuskon
      puolelta asiaa ajatellaan. Paras on tykätä Euroopan unionista ja ihmisten
      yhdentymisestä ja ihmisten kanssakäymisestä ja arvostaa jokaista ihmistä samalle
      asteikolle... Hyvää ja pahaa tehneet. Kyllä sä persu voit katua ja kääntyä.

    • PoisEUikeestä

      Piru EU pappia kyydissä?????????????????????????????????????????

    • PoisEUikeestä .... Ai sä olet älyälä milloinkaan jätä... Vaihdoit nimimerkkiä... WAU !
      Kuluko vanha merkki ? Tais tulla liian paljon mokia ...

      • Miksi itse vaihdoit Liittovaltion Eurofighteriin?


    • Nyt on sota kommunisteja vastaan ja Liittovaltio tarvii armeijan ja sotakoneet.. PESCO !
      Minä olen tuhonnut jo kohta viimeiseen pesäkkeeseen koko Persu-kommunisti järjestelmän.

      Sä älyjätä otit sitten työväen marssilaulut vai ? Pois sorron yöstä niinkö ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      149
      1461
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      563
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe