Onko+bensa+halpaa...+On+se+halpaa...+Minulle+se+on+noin+50+-+60+senttiälitra.++Oletko+sinä+veronmaksaja+?+Nimenomaan+sinä+olet+veronmaksaja+minä+en+taas+ole+!Euroopan+unioni+tuo+mahdollisuuden+siirtää+verot+Kreikkaan+vaikka+!Näitä+asiota+on+hyvä+tutkia.+Onhan+sinulla+eurooppalainen+sairasvakuutuskortti+myös+Kreikasta.+Ei+se+ole+ongelma+!Oletko+sinä+persu+vanki+?+Niin,+lusiminen+muualla,+kuin+suomessa+saattaa+olla+hiukan+hankalaa+severon+vuoksi.+++Ei+sitä+tarvi+yhtään+protestoida,+että+muuttaa+kolhoosistapois.+Ihmiset+tekee+valintoja+kautta+maailman+ja+auringossa+on+ihan+hyvä.Minä+olen+elänyt+nyt+ulkomailla+jo+liki+2+vuotta.+En+ole+käynnyt+suomessa.+Minä+kysyn+itseltäni,+että+mitä+minä+siellä+teen.+Aikoinaan+minun+kaveri+sanoi,+yhdelle+kaverille,+että+kun+hän+ajatteli+mennä+thaimaaseen+ja+se+kysy+siltä,+että+mitä+sinä+siellä+teet...+Hän+vastasi,+että+mitä+viddua+mä+täällä+sitten+teen.++Moni+oikeasti+makaa+sielläkin+4+seinän+sisällä+ja+säästää+ja+kyylää+ruuan+hintaa+ja+katsoo+milloin+lähtee+kauppaan+ja+hakee++punaiset+tarrat.+++Onko+se+sitten+elämää+vai+?+Teillä+Bensa+on+kohta+2+euroa+ja+onko+se+EU:n+vika+vai+?++ja+tarviiko+sinunsitä+sieltä+ostaa?++Ennen+haettiin+ruotsista+rasvat+ja+sokerit+ja+muut.+Nyt+euro+vahvistuu+ja+minä+sain+vappu-satasen+mutilta+...+Teinkö+oikein?