Tiedättekö mitä Kunnan hammaslääkäri sanoi suomessa !

Kysyin kunnan hammaslääkäritä hammasimplantin hintaa ja se sanoi,
että se maksaa heillä yli 3000 euroa asennettuna. Kysyin, että minkä
merkkistä hammasimplanttia olette asentamassa. Tutkin netistä hintaa
ja huomasin sen maksavan Ranskassa oliko listahinta joku 360 euroa.
Tulee takuu ja se on numeroitu.

Kysyin, että voitteko asentaa sen implantin jos minä tilaan sen itse Ranskasta?
Vastasi, että ei, koska siitä pitää maksaa välittäjälle ja tämä on meidän hinta.
Siis kunnan lääkärit on kiristetty maksattamaan potilailta, jollekin firmalle?

Olen myös aikaisemmin tutkinut autojen maahantuontia ja minut heitettiin
melkein ulos tullista, kun kysyin hintaa autolleni ennen, kuin tuon sen maahan.
Tämä oli ennen EU:ta. Jätkä veti minulle Xehon hintataulukon ja laski siitä !
Laki kuitenkin oli, että se lasketaan verottomasta ja katteetomasta hinnasta.
Eli käytännösssä Xeholla oli yksinoikeus tuoda autoja maahan! Ja sää maksat
mitä Xheon jätkä sinulle sanoo sen hinnaksi.. No olihan autodata myös.
Se ei olisi edes halunnut kertoa minulle sitä hintaa ennakkoon... Ja sitten,
vain olisi mielipuolisesti varastanut ... Ei jätkä ei onnistu.. Kyllä pitää saada
tietää mitä maksaa.

Tämän vuoksi minusta on tullut tasa-arvon ja oikeudenmukaissuuden
kannattaja ... Ja voitte arvata, kuinka syvällä persee**** on se suomen lippu.
Ei ole oikein, että Te ette saa tasa-arvoa ja oikeutta. Siksi Euroopan unioni.

Tiedätkö mitä se Kunnan lääkäri vielä sanoi itsestään, että me korjaamme
täällä ulkomailla tehtyjä hammasimplantteja ... Sanoin Täh? ... Luuletko sä,
että koko Euroopan unionin väestölle on tehty vääränlaisia hammasimplantteja?

Oli kyllä itsetunto korkealla sillä kunnan lääkärillä ... Hyvin oli luultu todella
korkealta ja kovaa " TÄÄ JUTTU ON MUUTEN TOSI !

Olen muuten monta kertaa vaatinut terveyspalveluita euroopan laajuisiksi.
Myös ihmisten oikeus mennä hammaslääkäriin muualle tulee olla KELA
korvattava ja näin olikin sitten Viron kanssa. En tiedä onko enää en tiedä.
Moni odottaa ties mitä leikkausta ja kärsii ja ei saa hoitoa, vaikka hoito
olisi ihan lähellä ja puolet halvempaa ja puolet parempaa.


Halvimmat ja parhaimmat hinnat saa tietenkin, kun menee paikan päälle
ja kyselee klinikoilta itse... Hinnat euroopassa per/hammasimplantti on
noin 300 - 700 euroa... edullisimmillaan .. Hotellin voit varata itse tietenkin.
Hotelleja saa noin 30 euroa kesäisin/vrk. Lentoja oli aikoinaan, jopa 30 euroa.
Busseilla myös pääsee Tallinnasta. Bussilla takaisin ja olut kyytiin.

Ei suomi ole mikään maailman napa ei missään, ei missään.

7

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hampaasi narskuvat liikaa.Näkee otsallaan että otat lahjuksia EUlta.

      • Sanoista tekoihin ja kysytään koko kansan kuulen, että mikä estää Huhtasaarta
        ja Halla-ahoa ja kaikkia persuja devalvoimasta palkkaansa tai tukiansa ?
        ¨
        Eikö perussuomalaiset ole isänmaan, suomen ja suomalaisen asialla ja tue
        suomen teollisuutta ja suomen taloutta .... Niin sanoista tekoihin poijat ....
        Nyt kipin kapin pomonne ja valtionne eduskunnan palkka toimistoon ja sanotte
        suoralla äänellä ja selkä suorana, että minä persu suomalainen ja suomi ja
        valtio nyt näytän esimerkkiä ja devalvoin oman palkkani, vaikka edes 20 %.


    • Anonyymi

      Ei kai tuohon ole ratkaisu EU vaan pelkkä terveen järjen ja oikeudenmukaisuuden käyttö.

    • Kyllä se on vapaus se ratkaistu !
      Jos kerran on pakko maksaa sairasvakuutusmaksuja, niin pitää olla myös
      vapaus valita mistä sen palvelun ostaa. Suomen munap*** varastaisi vain
      kaiken jos ei olisi Euroopan unionia ja vapautta ... !

    • Se, että palveluiden saantia heikennetään nostaa hintaa kohdemaassa.
      Nämä on tosi asioita... Esim. toiselta talousalalta jos Tiestöä parannetaan,
      niis se muodostaa kuljetuksiin nopeuksia ja se voi olle hyvinkin tarpeen
      esim laivoille meneviin kuljetuksiin. Vaikka Tapereen teollisuusalueelta
      tai Jyväskylästä. Toki makeanveden tuoreen kalan kuljetus toisi, vaikka
      kalanviljely mahdollisuuksia. Nopeat junat ja hyvät raideyhteydet...
      Tänään päästään hyvin jo liki 300 kilometrin tuntivauhtiin.

      Toki esim. Tallinnatunneli helpottaa vientiyritysten mahdollisuuksia ja
      luo uusia teollisuuden mahdollisuuksia, niin vastaavasti se tuo lisää
      kilpailua kohdemaahan. Eli kuluttajahinnat laskee ja kilpailu kiristyy.
      Käytännössä voit saada ruokakassin Latviasta muutamassa tunnissa.


      '

    • Anonyymi

      Katsoin juuri Ranskan hintatasoa hammasimplanteissa. Se on n. 1200-1400 euroa ja riippuen siitä joudutaanko työstämään leukaluuta, niin hinta nousee. Suomessa hinnat liikkuu n. 1000 ja 3000 euron välimaastossa. Esim. Medientissa vajaa 1300 e ja Amemorissa 1800-2300 euroa. Taitaa Neurofighter vedellä taas juttuja hatustaan, että saa tarinaansa yrväkkyyttä.

      • Kysyppä kunnan puolelta julkisesta terveydenhuollosta Helsingissä oli ainakin näin !
        Sillä ne velottaa palveluitaan. En tiedä sitten miten menee maksusitoomukset
        ym. asiat... Jos on raskaana, niin niille kait tehdään hampaat esim.
        Tarkoitus oli tiedustella, että mitä maksaa jos hommaan itse tarvikkeet !

        Implantin hinta tehtaalta oli joku 360 euroa ilman asennusta.
        Klinikoilla on kaikilla omat hinnat ja löytyy halvempia ja löytyy kalliimpia.
        Lisäksi eri kaupungeissa on erit hinnat... Pitää tehdä laaja tutkimustyö jos
        haluaa löytää halvimman ja hyvälaatuisen työn. Matkat ja hotellit ja kaikki
        pitää laskea ... Toki tupakat ja viinat ja kaikki mitä muuta voi hoitaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe