Voi voi Persu parkaa !

Persu parka ei tiedä edes millaista on nähdä maailmaa ja elää täyttä elämää.
Kuinka kiva on nähdä Monaco ja Monte carlo ja Ajaa autolla Manhattanilla
ja käydä Key Westissä ja Orlandossa Disney worldissä. Etelä ameriikka on
minulta vielä käymättä.

Euroopan maat olen jo nuorempana kiertänyt lasten kanssa asuntovaunulla
ja myöhemmin lennelly lähes kaikki kohteet Euroopan unionissa. Menin
myös Piriukselta laivalla Rodokselle ja käyny sielläkin pari kertaa risteilemässä.

Nyt olen tutkimassa näitä aasian näkö-aloja ja täälläkin on ihan kivaa, varsinkin
talvella, kun persu raukka palelluttaa päänsä siellä valtiossa pää paljaana.

Persu persu persu olen syönyt niin Nizzassa, kuin Pariisin Eiffel towerissa,
siinä toisessa kerroksessa... katselin siitä avautuvaa puistoa. Olen muuten
juossut riemukaarelle... Niiden kaistojen yli myös... Sekin oli kokemus.

Tiedätkö Persu persu persu, kuinka monta kertaa olen lentänyt kiinaan ja
Thaimaahan ... Niitä on varmaan yli 40 meno paluuta. Elämä on persu persu
ihan erilaissta, kun jättää sen valtion sinne ja ajattelee, vain itseään ja lapsia
myös pitää ajatella toki.

Olen olen ollut Sveitsissä ja Liechtensteinissa myös ja minulla on paljon
kokemuksia ja voin kertoa paljon asioita ihmisille jos ne kysyy. En kadu
yhtään matkaa ja en vihaa ketään ihmisryhmää en. Minä hallitsen oman
elämän ja minä en ole tilivelvollinen en sinulle enkä sinun valtiolle.

Olen ollut Jakartalla ja Kuola lumpurissa ja Singaporessa ja Pattayalla ja
olen ollut siellä Phuketissa myös. En tykännyt siitä Phuketista. Lapsetkin
on ulkomaankielisiä, siis vieraskielisiä... Ihan kielikylpyjen kautta.

Jos sinä persu parka pystysit edes 20 %:iin siitä mitä minä olen saavuttanut,
niin sekin olisi jo saavutus. Sinä persu tiedät, että jopa sisarukset on olleet
kateellisia ja ne kaikki on hävinneet minulle. Pietarissakin muutaman
kerran sekä Odessassa ja Muurmansikissa ja Norjassa Tromssassa ym.
Olen ollut myös Oslossa. Sekä koko Muu eurooppa jo Norskin lentojen
hintojen vuoksi.

Toki olin myös siellä Kievissä ja Serbiassa ym ym. Kyllä niitä on tullut käytyä.
Euroopan unioni on ihan kiva ja ihmisten kesken pitää olla tasa-arvo ja
ihmisillä pitää olla ihmisarvo ja oikeudenmukaisuus ja oikeus.

Aina aina persu olen tuonut viinaa ja tupakkaa ja niistä on saanut vähän
hyvää myös. Minusta tuntuu, että Persu ei ole käynyt edes Helsingissä ja
tuskin tietää mistä edes lähtee laiva Tallinnaan ? Eikö niin, niinhän persu
persu parka... Näetkö nyt, että valtio ei ole sinua auttanut yhtään mitään.
Ne jätkät siellä työmaalla on kait samassa paikassa, kuin 10 vuotta sitten?

Minä olisin sairastunut siellä suomessa.... Sain voimaa aina matkoista ja sain
pääni toimimaan tehokkaasti. Se oli myös voimavarani. Urheilin paljon
aikoinani Thaimaassa ja pidin kuntoa yllä... meri ja lenkkeily Wau.

Voin toki tulla takaisin Euroopan unioniin, mutta tuskin koskaan enään
suomeen ... En usko. Kaipuu oli aina pois.

6

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Persu persu ... sinulla on varmaan työpaikan takkikin päällä, kun
      menet viikonloppuna baariin, koska sinulla ei ole varaa käydä ostamassa
      omaa takkia kaupasta eikö niin ... Näe nyt mitä sinä todellisuudessa olet ...

      Tiedätkö, että tyhmä jätkä ei osaa mitään muuta, kuin kaivaa lapiolla tai
      nojata siihen... Ne jätkät on siinä lapiossa vielä 10 vuodenkin kuluttua
      usko tai älä .... Ne on tyhmiä ja yksinkertaisia... usko jo .... Moni niistä
      kärsii yksinäisyydestä ja monista mielenterveysongelmista ja näitä juuri
      persu-eliitti käyttää hyväksi, kun se sanoo sinulle värin mikä on inhoittava
      ja näin sinä voit purkaa omaa minääsi siihen väriin ja kaikki sydämmesi
      asiat siihen väriin. Oli se sitten punamusta sinivihreä keltainen tai musta.

      Ainut itsetunto on olla joku, vaikka suomalainen ja olet hyvää rotua ... Niinhän?

    • Persu yritetään huomenna uudestaan, kun sinulla läiskähti vähän yli.
      Niin, odotetaan, kun ja jos se pilleri alkaa vähän vaikuttaa .....

    • Anonyymi

      Kun tuli aika tehdä nopeita päätöksiä,koronan voittamiseksi Suomessa,päätökset,lain muutokset tapahtu nopeasti poliitikoilta.

    • Anonyymi

      Tyypillinen suomalainen sivistymätön moukka alemmus kompleseiniin!

    • Anonyymi

      10 poistettua mielipidettä?
      Mistä on kysymys??????????????????????????????

    • Anonyymi

      Olisiko tuolla jotakin osuutta ?
      "Persu yritetään huomenna uudestaan, kun sinulla läiskähti vähän yli.
      Niin, odotetaan, kun ja jos se pilleri alkaa vähän vaikuttaa ..... "

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe