Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
oppi
profiilit
oppi
oppi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
19
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Viestisi+on+todella+sekava+ja+epäselvä,+mutta+sanottakoon,+että+Rooman+valtakunnan+asettaman+maaherra+Pilatuksen+toimesta+Jeesusta+ei+tuomittu+kuolemaan+sapatin+rikkomisesta+vaan+sen+vuoksi,+että+hän+oli+syyllinen+maanpetokseen,+koska+väitti+olevansa+"kuningas"+ja+Rooman+lain+mukaan+vain+keisari+oli+Israelin+kansan+kuningas+ja+Herodeksen+jälkeläiset+palvelivat+Roomaa+sen+valtakunnan+alamaisina+(neljännysruhtinaina),+joten+väitteesi+on+perätön.
14.10.2018 23:01
3.+Moos.+
23:3+Kuusi+päivää+tehtäköön+työtä,+mutta+seitsemäntenä+päivänä+on+sapatti,+levon+päivä,+pyhä+kokous;+silloin+älkää+yhtäkään+askaretta+toimittako,+se+on+Herran+sapatti,+missä+asuttekin.+
23:21+Ja+kuuluttakaa+pyhä+kokous+juuri+siksi+päiväksi;+silloin+älkää+yhtäkään+arkiaskaretta+toimittako.+Se+olkoon+teille+ikuinen+säädös+sukupolvesta+sukupolveen,+missä+asuttekin.
23:31+Älkää+silloin+yhtäkään+askaretta+toimittako.+Se+olkoon+teille+ikuinen+säädös+sukupolvesta+sukupolveen,+missä+asuttekin.
"Missä+asuttekin"+kattaa+koko+maapallon.
Jes+56:6+Ja+muukalaiset,+jotka+ovat+liittyneet+Herraan,+palvellakseen+häntä+ja+rakastaakseen+Herran+nimeä,+ollakseen+hänen+palvelijoitansa,+kaikki,+jotka+pitävät+sapatin+eivätkä+sitä+riko+ja+pysyvät+minun+liitossani,
Muukalaiset+voivat+asua+missä+vain,+sillä+Jesajan+aikana+osa+israelilaisista+asui+jo+Assyriassa+ja+hän+tiesi+profeettana+sen,+että+Jumalan+kansa+oli+elävä+hajaannuksessa+muiden+kansojen+seassa,+mutta+hän+ei+antanut+silti+lupaa+rikkoa+sapattia,+asuivatpa+Jumalan+lapset+missä+tahansa.+Tai+Israelin+kansa,+joka+on+esikuva+uuden+liiton+Jumalan+lapsista.+Sama+laki+koskee+juutalaista+ja+pakanaa,+joka+kääntyy+Israelin+Jumalan+tykö+-+vai+eikö+muka+koske?
14.10.2018 22:58
Osuin+siis+oikeaan.+Oletko+siis+sitä+mieltä,+että+ihmisen+synnin+tekeminen+on+seurausta+hänen+perimästään+sen+sijaan,+että+olisi+valittua+ja+opittua?+Ja+että+tämä+koskee+kaikkia+ihmisiä+eikä+vain+homoseksuaaleja+ja+trans-ihmisiä?+Ihmisen+on+siis+pakko+harjoittaa+väkivaltaa,+tappaa,+varastaa+ja+valehdella,+koska+hän+on+syntynyt+sellaiseksi+eikä+voi+vastustaa+"omaa+luontoaan"+ja+"perimäänsä"?+Ja+koska+Jumala+on+armollinen,+pelastaa+hän+kaikki+maailman+luodut+mukaan+lukien+saatanan+enkeleineen,+jotka+Jumala+niin+ikään+loin+pahoiksi+henkiolennoiksi?
14.10.2018 22:42
Oletko+sitä+mieltä,+että+väitteesi+kumoaa+sen,+että+vain+Isän+Jumalan+tahdon+tekevät+ja+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+sanat+ja+käskyt+pitävä+ihminen+pelastuu?+
Kuulostaa+vähän+siltä,+että+yrität+väittää+melkein+kenen+tahansa+pelastuvan+riippumatta+siitä,+miten+hän+suhtautuu+Jeesuksen+Kristuksen+sanoihin,+käskyihin+ja+opetuksiin.+Totuus+on+kuitenkin+se,+että+vain+Herran+Jeesuksen+sanojen+mukaan+elävä+ihminen+pelastuu,+mutta+muut+joutuvat+kadotukseen.+Sen+vuoksi+pelastuvia+on+vähän,+mutta+kadotukseen+joutuvia+paljon.
14.10.2018 22:38
Jos+joku+pyytää+anteeksi+sitä,+että+on+rikkonut+sapatin+käskyä,+mutta+ei+kadu+sitä+synti+ja+vieläpä+jatkaa+sen+tekemistä,+niin+että+rikkoo+sapatin+vastedeskin,+niin+miten+ihmeessä+voit+kuvitella+sellaisen+ihmisen+pelastuvan?+Vain+hirmuinen+tuomio+on+hänen+kohdallaan+edessä,+ei+mitään+pelastusta,+koska+hän+on+tahallaan+ja+tietoisesti+tahtoen+pitänyt+halpana+Herran+pyhän+päivän,+jonka+käskyjen+noudattaminen+tuo+elämän,+mutta+rikkominen+tuo+kuoleman+ja+ikuisen+kadotuksen.+
Uskotko+sinä+tämän+Jumalan+sanan+vai+alatko+liberaaliteologien+tapaan+vesittää+sitä+ja+lieventää+sapatin+käskyä+koskevia+sääntöjä,+niin+että+joissakin+tapauksissa+olisi+lupa+tehdä+työtä+tai+toimittaa+kotiaskareita?+Muistutan+sinua+siitä,+että+sapattina+polttopuita+kerännyt+mies+oli+kivitettävä+kuoliaaksi,+joten+miten+luulisit+Jumalan+muuttaneen+suhtautumistaan+sapatin+pitämiseen+sen+jälkeen?+
Jos+voit+perustella+Raamatulla+sen,+että+sapattina+on+lupa+tehdä+työtä+tai+kotiaskareita,+niin+tutkin+asian,+mutta+jos+mielipiteesi+on+nykyisten+liberaaliteologien+kaltaista+ihmisjärjen+päätelmää,+niin+se+ei+voi+ikinä+kumoa+Jumalan+sanan+ikuista+määräystä,+joka+on+voimassa+vielä+Kristuksen+tulemuksen+jälkeen.+Aiotko+hyväksyä+työn+ja+kotiaskareiden+tekemisen+silloinkin?+Jos+nimittäin+hyväksyt+sen+nyt+vastoin+Jumalan+Sanan+selvää+ilmoistusta+ja+vetoamalla+johonkin+muuhun+seikkaan+kuin+Raamattuun.
14.10.2018 22:24
Se,+että+ihminen+on+pelastunut+armosta,+ei+anna+ihmiselle+lupaa+tehdä+syntiä+tai+elää+synnissä.+Sen+sijaan+armo+kasvattaa+valittua+ja+pyhää+Jumalan+lasta+pois+synnistä+niin+että+voimme+todistaa+Jumalan+Sanana+tämän+seuraavan+Paavalin+kirjeen+sanoman:+
Tiituksen+kirje:
2:11+Sillä+Jumalan+armo+on+ilmestynyt+pelastukseksi+kaikille+ihmisille
2:12+ja+kasvattaa+meitä,+että+me,+hyljäten+jumalattomuuden+ja+maailmalliset+himot,+eläisimme+siveästi+ja+vanhurskaasti+ja+jumalisesti+nykyisessä+maailmanajassa,
2:13+odottaessamme+autuaallisen+toivon+täyttymistä+ja+suuren+Jumalan+ja+Vapahtajamme+Kristuksen+Jeesuksen+kirkkauden+ilmestymistä,
2:14+hänen,+joka+antoi+itsensä+meidän+edestämme+lunastaakseen+meidät+kaikesta+laittomuudesta+ja+puhdistaakseen+itselleen+omaisuudeksi+kansan,+joka+hyviä+tekoja+ahkeroitsee.+
Paavali+seurueineen+kerskasi+Jumalan+tahdon+tekemisestä,+mutta+voitko+kerskata+samasta,+saviseutulainen?+Minä+voin,+sillä+en+tee+syntiä+eikä+sellainen+astu+edes+mieleeni,+koska+olen+pyhittänyt+itseni+kokonaan+palvelemaan+Jumalaa,+meidän+Isäämme,+ja+niin+on+jokainen,+joka+tahtoo+koko+sydämestään+seurata+Jeesusta+ja+tehdä+Jumalan+tahdon+omassa+elämässään.+
Ettet+vain+olisi+sellainen+pahennusta+herättävä+liberaaliteologi,+jollaisia+seurakunnat+ovat+täynnä+tänä+päivänä?
14.10.2018 22:16
Jos+et+vielä+sitä+tiedä,+niin+Kristus+asuu+valittujen+sydämissä+ja+vaikuttaa+kaikkien+noiden+asioiden+pitämisen+(Jumalan+Sanan+tottelemisen).+On+tietysti+mahdollista,+että+olet+vielä+pieni+lapsi+Kristuksessa+etkä+ole+kasvanut+kaiken+hänen+tahtonsa+tekemiseen,+mutta+lopputulos+on+se,+että+me+olemme+tässä+maailmassa+sellaisia+kuin+hän+on,+emmekä+pelkää+enää+rangaistusta.+
1.Johanneksen+kirje:
4:17+Näin+on+rakkaus+tullut+täydelliseksi+meissä,+että+meillä+olisi+turva+tuomiopäivänä;+sillä+sellainen+kuin+hän+on,+sellaisia+mekin+olemme+tässä+maailmassa.
4:18+Pelkoa+ei+rakkaudessa+ole,+vaan+täydellinen+rakkaus+karkoittaa+pelon,+sillä+pelossa+on+rangaistusta;+ja+joka+pelkää,+se+ei+ole+päässyt+täydelliseksi+rakkaudessa.+
Miten+on+sinun+laitasi?+Elätkö+vielä+synnissä+ja+pelkäät+rangaistusta+vai+turvaatko+väärään+armoon,+jossa+luulet+saavasi+syntisi+anteeksi,+vaikka+jatkat+tahallaan+niissä+elämistä?+
Oletko+sellainen+kuin+Kristus+on+vai+elätkö+vielä+synneissäsi+ja+olet+"vanha+Aatami",+lihan+vallassa+elävä+syntinen+sieluparka,+joka+kaipaa+mielenuudistusta+ja+Pyhän+Hengen+läsnäoloa,+jotta+sinusta+tulisi+sellainen+kuin+Jeesus+Kristus+on,+ja+sellainen,+jollaisia+me+hänen+todelliset+seuraajansa+olemme?
14.10.2018 22:12
Oletko+liberaaliteologi+vai+universalisti?+Sanomasi+viittaa+jompaan+kumpaan+tai+itse+asiassa+molempiin:+jos+olet+universalisti,+niin+hyväksyt+todennäköisesti+homoseksuaalisuuden,+trans-ihmiset+ja+monenlaiset+muut+synnit,+jotka+Jumala+sanassaan+kuitenkin+tuomitsee.+
Osuinko+oikeaan?+Kehtaatko+tunnustaa,+ketku?
14.10.2018 22:07
Ja+höpsistä.+Vaikka+Jeesuksen+sanat+soveltuvat+parhaiten+live-elämään,+niin+niitä+on+lupa+käyttää+myös+yleisesti+muiden+vastaavien+kohtien+sisältämän+OPETUKSEN+TUKENA,+jolloin+ymmärretään+se+KOKONAISUUS,+että+Jumalan+seurakunnan+ei+pidä+hyväksyä+syntiä+missään+muodossa+vaan+siitä+tulee+nuhdella,+varoittaa+ja+kehottaa+synti+tekevää+parannukseen.+Jos+näin+ei+toimita,+niin+silloin+rikotaan+Isän+Jumalan+tahtoa+vastaan+ja+miten+joku+voisi+pelastua,+jos+hän+niin+pahoin+tekee?+
Ja+kun+puhutaan+opista,+niin+miten+voisi+olla+oikein+hyväksyä+harhaopit+ja+niiden+levittäjät,+ellei+ole+itse+niin+harhaoppinen,+että+luulee+lopulta+kaikkien+ihmisten+pelastuvan+tai+että+mitään+ikuista+kadotusta+ei+ole+olemassakaan?+Sellainenko+sinä+olet,+kun+käyt+noin+voimallisesti+Jumalan+Sanan+palvelijan+kimppuun,+vaikka+et+häntä+entuudestaan+tunne?+Oletko+jonkun+typerän+harhaopin+levittäjä,+joka+on+notkunut+täällä+vuosikausia+eikä+lähde+pois+kulumallakaan?+Pitääkö+itsensä+Herran+Jeesuksen+Kristuksen+tulla+ja+riistää+elämäsi+pois+maan+päältä+ennen+kuin+lakkaat+eksyttämästä+Jumalan+seurakuntaa?
14.10.2018 22:00
Sinulla+on+siis+lukihäiriö.+Se+ei+tietenkään+estä+kirjoittamasta+ja+keskustelemasta,+mutta+aiheuttaa+ongelmia+viestin+ymmärtämisen+suhteen+niiden+joukossa,+jotka+viestejäsi+lukevat.+Käytä+siis+hyvä+veli+aikaa+viestin+kirjoitukseen+ja+lue+ne+muutaman+kerran+lävitse+ennen+postaamista.+Säästät+siten+muita+siltä+vaivalta,+että+heidän+täytyy+miettiä+päänsä+puhki,+mitä+lukihäiriöinen+mielesi+oikein+tahtoi+sanoa+ja+mitä+ei.+
Tämä+keskustelufoorumi+ei+ole+tietenkään+Jumalan+seurakunta+eikä+vastaa+sitä+yhteyttä,+mitä+pyhillä+on+keskenään+arkielämässä+ja+pyhien+kokoontuessa+yhteen.+Sellaisesta+yhteydestä+minäkin+tälle+foorumille+ponnahdin,+sillä+me+tahdomme+kannustaa+myös+muita+uskovaisia+tutkimaan+itseään+ja+oman+yhteisönsä+toimintaa,+vastaako+se+sitä,+mitä+Raamatussa+on+pyhien+yhteydestä+ja+heidän+opetuksestaan?+Jos+ei+vastaa,+niin+on+aika+ojentautua+Jumalan+sanan+mukaan+ja+haastaa+seurakunnan+päättäjät+tottelemaan+Sanaa+ja+kutsu+seurakunta+ulos+portosta,+joka+hyväksyy+kaiken+muun+paitsi+pyhän+vaelluksen+ja+totuuden+sanan,+jota+me+julistamme.+
Mikä+sinun+mielestäsi+rakentaa+Jumalan+seurakuntaa?+Se,+että+hyväksytään+kaiken+maailman+harhaopit+vai+se,+että+pidetään+kiinni+totuuden+sanasta?+Jos+kaikki+on+luvallista+ja+hyväksyttävää,+niin+mihin+seurakuntaa+enää+tarvitaan?+Eikö+silloin+olisi+järkevämpää+juosta+suoraan+sisälle+maailmaan+ja+sen+himoihin+tai+harhaopettajien+eksytyksiin+uskontoineen?
14.10.2018 21:53
Matteuksen+evankelumi:+
18:15+Mutta+jos+veljesi+rikkoo+sinua+vastaan,+niin+mene+ja+nuhtele+häntä+kahdenkesken;+jos+hän+sinua+kuulee,+niin+olet+voittanut+veljesi.
18:16+Mutta+jos+hän+ei+sinua+kuule,+niin+ota+vielä+yksi+tai+kaksi+kanssasi,+'että+jokainen+asia+vahvistettaisiin+kahden+tai+kolmen+todistajan+sanalla.'
18:17+Mutta+jos+hän+ei+kuule+heitä,+niin+ilmoita+seurakunnalle.+Mutta+jos+hän+ei+seurakuntaakaan+kuule,+niin+olkoon+hän+sinulle,+niinkuin+olisi+pakana+ja+publikaani.
18:18+Totisesti+minä+sanon+teille:+kaikki,+minkä+te+sidotte+maan+päällä,+on+oleva+sidottu+taivaassa,+ja+kaikki,+minkä+te+päästätte+maan+päällä,+on+oleva+päästetty+taivaassa.
1.Timoteuksen+kirje:
5:1+Älä+nuhtele+kovasti+vanhaa+miestä,+vaan+neuvo+niinkuin+isää,+nuorempia+niinkuin+veljiä,
5:2+vanhoja+naisia+niinkuin+äitejä,+nuorempia+niinkuin+sisaria,+kaikessa+puhtaudessa.
...
5:20+Syntiä+tekeviä+nuhtele+kaikkien+kuullen,+että+muutkin+pelkäisivät.+
2.Timoteuksen+kirje:
4:1+Minä+vannotan+sinua+Jumalan+ja+Kristuksen+Jeesuksen+edessä,+joka+on+tuomitseva+eläviä+ja+kuolleita,+sekä+hänen+ilmestymisensä+että+hänen+valtakuntansa+kautta:
4:2+saarnaa+sanaa,+astu+esiin+sopivalla+ja+sopimattomalla+ajalla,+nuhtele,+varoita,+kehoita,+kaikella+pitkämielisyydellä+ja+opetuksella.
1.Johanneksen+kirje:
5:16+Jos+joku+näkee+veljensä+tekevän+syntiä,+joka+ei+ole+kuolemaksi,+niin+rukoilkoon,+ja+hän+on+antava+hänelle+elämän,+niille+nimittäin,+jotka+eivät+tee+syntiä+kuolemaksi.+On+syntiä,+joka+on+kuolemaksi;+siitä+minä+en+sano,+että+olisi+rukoiltava.
5:17+Kaikki+vääryys+on+syntiä.+Ja+on+syntiä,+joka+ei+ole+kuolemaksi.+
Mitä+jos+lukisit+Raamattua+ja+eläisit+sen+kirjoitukset+todeksi+sen+sijaan,+että+puutut+asioihin,+joista+et+paljon+mitää+tiedä?
14.10.2018 21:42
Jeesus+Kristus+jätti+meille+Sanansa+ja+käskynsä,+joidan+meidän+tulee+noudattaa,+jos+mielimme+pelastua.+Tämä+on+sanottu+niin+monessa+eri+Raamatun+kohdassa,+että+tiedä+jaksanko+kovin+monia+edes+lainata,+mutta+jos+nyt+muutamia+näin+alkuun:+
5.Mooseksen+kirja:
18:15+Sinun+keskuudestasi,+veljiesi+joukosta,+Herra,+sinun+Jumalasi,+herättää+sinulle+profeetan,+minun+kaltaiseni;+häntä+kuulkaa.
18:16+On+tapahtuva+aivan+niin,+kuin+sinä+Herralta,+sinun+Jumalaltasi,+anoit+Hoorebilla,+silloin+kun+seurakunta+oli+koolla+ja+sanoit:+'Älköön+minun+enää+suotako+kuulla+Herran,+minun+Jumalani,+ääntä+älköönkä+nähdä+tätä+suurta+tulta,+etten+kuolisi.'
18:17+Ja+Herra+sanoi+minulle:+'Mitä+he+ovat+puhuneet,+on+oikein+puhuttu.
18:18+Profeetan+minä+olen+herättävä+heille+heidän+veljiensä+keskuudesta,+sinun+kaltaisesi,+ja+minä+panen+sanani+hänen+suuhunsa,+ja+hän+puhuu+heille+kaikki,+mitä+minä+käsken+hänen+puhua.
Apostolien+teot:
3:19+Tehkää+siis+parannus+ja+kääntykää,+että+teidän+syntinne+pyyhittäisiin+pois,
3:20+että+virvoituksen+ajat+tulisivat+Herran+kasvoista+ja+hän+lähettäisi+hänet,+joka+on+teille+edeltämäärätty,+Kristuksen+Jeesuksen.
3:21+Taivaan+piti+omistaman+hänet+niihin+aikoihin+asti,+jolloin+kaikki+jälleen+kohdallensa+asetetaan,+mistä+Jumala+on+ikiajoista+saakka+puhunut+pyhäin+profeettainsa+suun+kautta.
3:22+Sillä+Mooses+on+sanonut:+'Profeetan,+minun+kaltaiseni,+Herra+Jumala+on+teille+herättävä+veljienne+joukosta;+häntä+kuulkaa+kaikessa,+mitä+hän+teille+puhuu.
3:23+Ja+on+tapahtuva,+että+jokainen,+joka+ei+sitä+profeettaa+kuule,+hävitetään+kansasta.'
3:24+Ja+kaikki+profeetat+Samuelista+alkaen+ja+kaikki+järjestään,+jotka+puhuneet+ovat,+ovat+myös+ennustaneet+näitä+päiviä.
3:25+Te+olette+profeettain+ja+sen+liiton+lapsia,+jonka+Jumala+teki+meidän+isiemme+kanssa+sanoen+Aabrahamille:+'Ja+sinun+siemenessäsi+tulevat+siunatuiksi+kaikki+maan+sukukunnat.'
3:26+Teille+ensiksi+Jumala+on+herättänyt+Poikansa+ja+lähettänyt+hänet+siunaamaan+teitä,+kun+käännytte+itsekukin+pois+pahuudestanne."
Matteuksen+evankeliumi:
7:21+Ei+jokainen,+joka+sanoo+minulle:+'Herra,+Herra!',+pääse+taivasten+valtakuntaan,+vaan+se,+joka+tekee+minun+taivaallisen+Isäni+tahdon.
7:22+Moni+sanoo+minulle+sinä+päivänä:+'Herra,+Herra,+emmekö+me+sinun+nimesi+kautta+ennustaneet+ja+sinun+nimesi+kautta+ajaneet+ulos+riivaajia+ja+sinun+nimesi+kautta+tehneet+monta+voimallista+tekoa?'
7:23+Ja+silloin+minä+lausun+heille+julki:+'Minä+en+ole+koskaan+teitä+tuntenut;+menkää+pois+minun+tyköäni,+te+laittomuuden+tekijät.'
Johanneksen+evankeliumi:
14:20+Sinä+päivänä+te+ymmärrätte,+että+minä+olen+Isässäni,+ja+että+te+olette+minussa+ja+minä+teissä.
14:21+Jolla+on+minun+käskyni+ja+joka+ne+pitää,+hän+on+se,+joka+minua+rakastaa;+mutta+joka+minua+rakastaa,+häntä+minun+Isäni+rakastaa,+ja+minä+rakastan+häntä+ja+ilmoitan+itseni+hänelle."
14:22+Juudas,+ei+se+Iskariot,+sanoi+hänelle:+"Herra,+mistä+syystä+sinä+aiot+ilmoittaa+itsesi+meille+etkä+maailmalle?"
14:23+Jeesus+vastasi+ja+sanoi+hänelle:+"Jos+joku+rakastaa+minua,+niin+hän+pitää+minun+sanani,+ja+minun+Isäni+rakastaa+häntä,+ja+me+tulemme+hänen+tykönsä+ja+jäämme+hänen+tykönsä+asumaan.
14:24+Joka+ei+minua+rakasta,+se+ei+pidä+minun+sanojani;+ja+se+sana,+jonka+te+kuulette,+ei+ole+minun,+vaan+Isän,+joka+on+minut+lähettänyt.
1.Johanneksen+kirje:
2:15+Älkää+rakastako+maailmaa+älkääkä+sitä,+mikä+maailmassa+on.+Jos+joku+maailmaa+rakastaa,+niin+Isän+rakkaus+ei+ole+hänessä.
2:16+Sillä+kaikki,+mikä+maailmassa+on,+lihan+himo,+silmäin+pyyntö+ja+elämän+korskeus,+se+ei+ole+Isästä,+vaan+maailmasta.
2:17+Ja+maailma+katoaa+ja+sen+himo;+mutta+joka+tekee+Jumalan+tahdon,+se+pysyy+iankaikkisesti.
Mistä+olet+saanut+päähäsi+sen,+että+joku+sellainen+voisi+pelastua,+joka+ei+tee+meidän+taivaallisen+Isämme+tahtoa+tai+ei+noudata+meidän+Herramme+Jeesuksen+Kristuksen+käskyjä+ja+sanoja?+Mikään+tästä+ei+ole+Jumalan+armoa+vastaan+vaan+kaikki+on+sen+puolesta.+Synnissä+eläminen+ja+synnin+tekeminen+on+sen+sijaan+Jumalan+armoa+vastaan.,+koska+on+kirjoitettu:
Tiituksen+kirje:
2:11+Sillä+Jumalan+armo+on+ilmestynyt+pelastukseksi+kaikille+ihmisille
2:12+ja+kasvattaa+meitä,+että+me,+hyljäten+jumalattomuuden+ja+maailmalliset+himot,+eläisimme+siveästi+ja+vanhurskaasti+ja+jumalisesti+nykyisessä+maailmanajassa,
2:13+odottaessamme+autuaallisen+toivon+täyttymistä+ja+suuren+Jumalan+ja+Vapahtajamme+Kristuksen+Jeesuksen+kirkkauden+ilmestymistä,
2:14+hänen,+joka+antoi+itsensä+meidän+edestämme+lunastaakseen+meidät+kaikesta+laittomuudesta+ja+puhdistaakseen+itselleen+omaisuudeksi+kansan,+joka+hyviä+tekoja+ahkeroitsee.
14.10.2018 21:37
Synnissä+elävä+paljastuu+tietysti+parhaiten+arkielämässä,+mutta+harhaoppinen+(ja+osa+synnistä+eläjistä)+paljastuu+ihan+näin+keskustelufoorumin+kautta.+Kirjoittaminen+tällaisilla+foorumeilla+ei+ole+"mielikuvitusmaailmaa"+vaan+todellisuutta.+Samoin+viestin+lukeminen.+
Toki+joku+voi+esittää+tällaisilla+foorumeilla+olevansa+jotakin+muuta+kuin+mitä+on+tai+valehdella+asioista,+mutta+sellaisetkin+tulevan+ajan+mittaan+ilmi+-+jos+eivät+ennemmin+niin+sitten+Herran+Jeesuksen+tulemuksessa.+
Miksi+kirjoituksesi+on+niin+sekavaa+ja+siinä+on+paljon+kirjoitusvirheitä+(ja+ajatusvirheitä+tai+epäloogisutta)?+Oletko+humalassa+vai+onko+sinulla+jokin+psyykkinen+rajoite,+minkä+vuoksi+et+pysty+tuomaan+esille+selvää+puhetta?
14.10.2018 21:10
Viestisi+on+sekava.+En+saa+siitä+selvää.+Mitä+oikein+yrität+sanoa?+
Jos+joku+ajattelee+sitä,+mikä+on+totta,+kunnioitettavaa,+oikeaa,+puhdasta+ja+rakastettavaa,+niin+tottakai+hän+ajattelee+silloin+Isän+Jumalan+tahdon+mukaisia+asioita+harhaoppien+sijaan+ja+jos+hän+elää+todeksi+näitä+ajatuksia,+niin+hän+toteuttaa+silloin+Isän+Jumalan+tahdon,+toisin+kuin+nuo+harhaoppiset,+jotka+levittävät+omia+harhaoppejaan+ja+väittävät+sielujen+pelastuvan+niiden+totenapitämisen+kautta+-+sen+sijaan,+että+sielu+pelastuu+Jumalan+tottelemisen+ja+hänen+tahtonsa+mukaisen+opin+pitämisen+kautta.
14.10.2018 21:06
Ekumenian+tarkoitus+on+eksyttää+jopa+Jumalan+valittuja,+niin+että+heidät+saataisiin+uskomaan+Jumalan+tahdon+mukaisen+elämän+ja+opetuksen+olevan+merkityksettömiä+sielun+pelastumisen+kannalta.+Ekumeenikot+ovat+tyypillisiä+liberaaliteologeja,+joille+kelpaa+mikä+tahansa+usko+tai+millainen+elämä+tahansa+(väärän+armon+opettajat)+ja+ihminen+pelastuu+silti.+
Näin+eivät+profeetat,+Jeesus+Kristus+ja+apostolit+opettaneet.+
Jos+tahdot+pelastua,+niin+sinun+tulee+pitää+kiinni+profeettojen,+Herran+Jeesuksen+ja+apostolien+sanoista+ja+elää+niiden+mukaan.+Jos+et+sitä+tee,+niin+olet+joutuva+kadotukseen,+vaikka+pitäisit+totena+syntien+sovituksen+Kristuksen+uhrin+ja+kuolleista+heräämisen+kautta.+Pelkkä+totena+pitäminen+ei+ketään+pelasta:+vain+Isän+Jumalan+tahdon+tekeminen+pelastaa+ja+sen+on+kirjoitettu+selvästi+Raamattuun.
14.10.2018 20:28
Jos+tahdot+pelastua,+niin+
-+tee+meidän+taivaallisen+Isämme+tahto+ja+noudata+sitä
-+pidä+Jeesuksen+Kristuksen+sanat+ja+käskyt
-+pidä+pyhänä+kaste+ja+usko,+että+Jumala+pelastaa+kastetut+uskovaiset
-+pidä+pyhänä+Herran+muisto-+ja+rakkaustaeria+(ehtoollinen)+ja+osallistu+siihen+puhtain+sydämin+sekä+vilpittömin+mielin+(älä+tee+syntiä)
-+pese+pyhien+jalkoja+ja+harrasta+vieraanvaraisuutta
-+noudata+sapatin+käskyä,+sillä+sapatin+käskyä+rikkovat+eivät+voi+pelastua+Raamatun+pyhien+kirjoitusten+mukaan
-+käy+katsomassa+yksinäisiä,+leskiä+ja+orpoja+heidän+ahdistuksessaan
-+auta+köyhiä+mahdollisuuksiesi+mukaan
-+älä+laiminlyö+seurakuntasi+kokoontumisia
14.10.2018 19:54
Jos+rikot+Jumalan+tahtoa+vastaan,+niin+et+voi+pelastua.+Vain+ne+saavat+iankaikkisen+elämän,+jotka+tekevät+meidän+taivaallisen+Isämme+tahdo.+Näin+on+kirjoitettu.+Laittomuuden+tekijät+ja+Jeesuksen+käskyjen+halveksujat+yrittävät+laventaa+sitä+kaitaa+tietä,+joka+johtaa+ikuiseen+elämään.
14.10.2018 19:50
Olet+tyypillinen+harhaopettaja,+kun+korostat+hyviä+tekoja+opin+kustannuksella.+Raamatun+mukaan+Kristuksen+elämä+meissä+johtaa+myös+oikeaan+opetukseen,+joten+me+valistuneet+kristityt+emme+lankea+väkevään+eksytykseen,+jota+sinä+laittomuudellasi+(opittomuus)+edustat.+
Saanko+kysyä,+minkä+lahkon+edustaja+mahdat+olla?+Vai+oletko+niitä+villejä+seurakunnan+ulkopuolella+vaanivia+susia,+jotka+etsivät+lampaita+ruoakseen?+Se+selittää+sen,+miksi+vaanit+helluntailaisia,+mutta+et+uskalla+lähestyä+Jumalan+seurakuntaa+naapuripalstalla.
12.10.2018 02:09
Kaste+pelastaa+ja+se+on+tässä+pääasia.+Kasteen+merkityksen+väheksyjät+ovat+vaarallisella+tiellä.
11.10.2018 22:21
1 / 1