Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
BFO
profiilit
BFO
BFO
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
264
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse+olisin+laittanut+roponi+likoon+Stanton+Friedmanin+suhteen+sillä+ajattelin+että+hän+jos+joku+kaivaisi+kyllä+totuuden+esiin+Roswellin+tapauksesta.+Nyt+kaveri+on+jo+vanha+mies+84+vuotias+ja+paras+terä+jo+varmaankin+takanapäin.+Eipä+löytänyt+hänkään+mitään+ja+nyt+tapauksesta+alkaa+olla+jo+niin+paljon+aikaa+että+tuskin+siitä+kukaan+muukaan+enää+mitään+merkittävää+saa+irti.+Jos+siellä+jotain+sitten+oikeasti+tapahtuikin,+niin+se+hukkuu+kyllä+tuon+kaiken+kuorrutuksen+alle.
16.09.2018 16:07
EI+ufouskovalla+ole+kuin+tarinoita+ja+tuubivideoita.+Sen+takia+ei+ole+muuta+mahdollisuutta+kuin+osoittaa+ne+yksi+toisensa+jälkeen+vääriksi+tai+lähteä+jollekin+toiselle+palstalle+tai+tekemään+jotain+ihan+muuta.+Phillip+J.+Corso+on+osoitettu+valehtelijaksi+esimerkiksi+sillä+että+hän+väittää+ufoista+saadun+sellaista+tekniikkaa+jonka+kehitys+pystytään+jäljittämään+ja+osoittamaan+että+hän+valehtelee.+Minulle+tässä+riittää+se+että+jää+yhdestä+valheesta+kiinni.+En+näe+mielekkääksi+nähdä+vaivaa+muiden+väitteiden+suhteen.+Samalla+tavalla+pitää+toimia+muidenkin+tarinoiden+suhteen+jos+täällä+keskustelua+halutaan.
16.09.2018 15:24
Ne+mitä+olen+lukenut+ovat+osoittautuneet+valheiksi.+Sinulla+on+nyt+oiva+tilaisuus+esittää+niitä+aitoja+todisteita.+Avauksen+linkeistäsi+niitä+ei+löytynyt.
16.09.2018 15:10
Otetaan+siitä+pylliksen+listasta+vaikkapa+Phillip+J.+Corso+jonka+kirja+on+osoitettu+täälläkin+monta+kertaa+valheeksi.+Itse+en+ole+vielä+törmännyt+yhteenkään+vakuuttavaan+todisteeseen.
16.09.2018 15:00
Tulkoon+tässä+nyt+jälleen+kerran+todettua,+että+olen+varsin+vakuuttunut+siitä,+että+muualla+maailmankaikkeudessa+on+muita+sivilisaatioita.
Olen+vakuuttunut+myös+siitä+että+tähtienvälinen+matkustaminen+on+mahdollista.+Todennäköisimpänä+vaihtoehtona+pidän+tekoälyn+ohjaamia+aluksia.
Ufoskeptikko+olen+siinä+mielessä+että+en+näe+vieraan+sivilisaation+vierailua+täällä+vielä+varmuudella+toteen+näytetyksi.
16.09.2018 12:46
Kyllä+ne+huomattavasti+harvemmin+vaihtuvat+kuin+sinulla+ja+ovat+myös+rekisteröityjä.
Laskin+että+helliksellä+on+jo+niitä+rekisteröityjäkin+nimimerkkejä+ehtinyt+olemaan+enemmän+kuin+minulla.+Sen+päälle+tietysti+sitten+vielä+puskista+huutelut.
16.09.2018 12:18
Ei+beat+frequency+oscillator+mikään+skeptikko+ole+eikä+ole+koskaan+sitä+ollut.
16.09.2018 11:32
Tuo+taitaa+olla+se+pylliksen+Tonto.+Yksinäinen+ratsastaja+itse+lienee+nyt+jossain+muualla.
16.09.2018 11:03
Komea+on+tuo+emäaluskin.+Se+pitää+kuvata+juurikin+taivasta+vasten+ettei+näytä+pieneltä+niin+kuin+siinä+maanpinnan+yläpuolelle+tehdyssä+versiossa.
16.09.2018 10:44
Yllättävän+pitkään+sai+tuo+helliksen+viimeisin+oksennus+olla+täällä.+Siinä+myös+poistui+kaikki+vastaukset+siihen+mikä+sekin+on+harvinaista.+Olisiko+täällä+kuitenkin+sen+automaattimoderoinnin+lisäksi+myös+vielä+ihan+ihmisiä+moderoimassa?+Ymmärrän+poiston+hyvin+sillä+siinähän+uhkailtiin+väkivallalla+vaikka+itse+olisin+halunnut+sen+jäävän+tänne+näytteeksi+ufouskovan+sielunmaisemasta.
15.09.2018 10:55
Jos+oikein+haluaa+haastetta+itselleen,+niin+ufo+järven+yläpuolella+ja+heijastus+vedestä+antaisi+aitouden+tunnetta+rutkasti+lisää.
15.09.2018 10:51
Varsin+tyylikäs+ufo.+Siinä+on+lautasmalliin+saatu+2000-luvun+ufomuotia+varsin+onnistuneesti.
15.09.2018 08:36
Mitä+ajattelit+elämääni+hankkia?+Ehkä+sinun+pitäisi+hankkia+itsellesi+kirjoitustaito?
15.09.2018 08:15
Tulevaisuudessa+saattaa+olla+aikaa+kirjoitella+useamminkin+tälle+palstalle.
14.09.2018 19:37
Piti+nyt+kuitenkin+sitten+lukea++että+mitä+se+hellis+siinä+ulisee.+Eipä+siinä+mitään+kommentoimisen+arvoista+ollut.+Saisi+kyllä+jäädä+palstalle+sillä+kertoo+kirjoittajastaan+melko+paljon+vaikka+ei+mitenkään+palstan+aiheeseen+liity.
14.09.2018 18:57
Jotain+se+nytkin+tuli+tuohon+alemmas+ulisemaan,+mutta+ei+taida+maksaa+vaivaa+lukea+mokomaa.
14.09.2018 18:46
No+mutta+onko+täällä+taas+riehuttu?+Minulta+jää+kaikki+hauska+lukematta+kun+on+ollut+töissä+niin+kiirettä+ettei+usein+ehdi+arkipäivisin+täällä+poikkeamaan.
14.09.2018 17:13
Sääli+että+ne+poistetaan.+Nehän+kertovat+kaikkein+parhaiten+ufouskovien+sielunmaisemasta.+Tai+ainakin+tämän+yhden+ufouskovan.
13.09.2018 17:54
Jaa+onko+täällä+taas+oikein+tappouhkauksiakin+ollut?
13.09.2018 16:32
Jaha+vai+sellaista+touhua+taas.+Tämän+palstan+moderointi+on+kyllä+syvältä+mörön+ahterista+ja+olen+siitä+saanut+minäkin+osani.+Ei+tarvitse+kuin+olla+vähän+englanninkielistä+tekstiä,+joka+sentään+on+kolmas+kotimainen,+niin+johan+lähtee+postaus.+Sama+juttu+jos+siinä+on+jokin+linkki.+Siinä+mitkä+linkit+sallitaan+ja+mitkä+johtavat+poistamiseen+ei+tunnu+olevan+mitään+logiikkaa.
12.09.2018 22:19
9 / 14