Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Loosh
profiilit
Loosh
Loosh
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
2
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tilasin+iPhone+8:n+ja+etusivulla+sekä+tilauksen+jo+tehtyäni+lupasivat+toimitusajaksi+1-3+päivää.+Meni+7+päivää.+Ihmettelinkin+tosin,+että+voivatko+oikeasti+saada+valitsemani+värisen+ja+kuntoisen+puhelimen+minulle+kolmessa+päivässä.+Mielestäni+olisi+kyllä+reilua+ja+ehkä+järkevääkin,+että+sanoisivat+suoraan+kauanko+kestää.+Sitä+vähän+huolestuu+sen+neljännen+päivän+jälkeen.+Enkä+olisi+päättänyt+olla+ostamatta,+vaikka+olisivatkin+suoraan+sanoneet+oikean+toimitusajan.
Muuten+olen+hirmu+tyytyväinen.+Maksoin+ekstraa+kuntoluokasta+"kuin+uusi",+enkä+kyllä+joutunut+pettymään!+En+löydä+mitään+käytön+jälkiä.
14.11.2021 18:27
OP+tässä+ja+kerron+jatkon+tarinalle.+Ei+tämä+ketään+näytä+kylläkään+kiinnostavan,+mutta+jos+joskus+joku+tarvitsee+vastaavasta+tietoa...
Valitin+hallinto-oikeudelle+ja+otin+samalla+riskin,+että+joudun+maksamaan+oikeudenkäyntimaksun.+Tällä+kertaa+meni+kuitenkin+kuten+kuuluukin!+Näyttöni+perusteella+hallinto-oikeus+katsoi,+että+virheen+olen+kyllä+tehnyt,+mutta+koska+on+selvää,+että+tarkoitukseni+ei+ole+ollut+jättää+maksamatta,+niin+virhemaksu+muutetaan+huomautukseksi,+ja+siitä+maksettu+raha+on+palautettava.+Ja+koska+oikeus+teki+muutoksen,+niin+en+myöskään+joudu+maksamaan+oikeudenkäyntimaksua!
Nyt+samassa+tilanteessa+olevan+ja+oikeuteen+valittamista+harkitsevan+on+syytä+muistaa,+että+minulla+oli+vahva+näyttö+siitä,+että+edellinen+työautoni+ei+ollut+enää+minun+eikä+edes+firman+hallinnassa,+ja+vahva+näyttö+maksukäyttäytymisestäni+pysäköinnin+suhteen.
09.10.2019 16:39
1 / 1