Puhelin tilattiin eilen. Kauanko teillä on mennyt puhelimen saapuessa perille? Ja minkä laisessa kunnossa iPhone 8 tulee kuntoluokassa hyvä?
Swappie toimitus aika?
3
3840
Vastaukset
Tilasin iPhone 8:n ja etusivulla sekä tilauksen jo tehtyäni lupasivat toimitusajaksi 1-3 päivää. Meni 7 päivää. Ihmettelinkin tosin, että voivatko oikeasti saada valitsemani värisen ja kuntoisen puhelimen minulle kolmessa päivässä. Mielestäni olisi kyllä reilua ja ehkä järkevääkin, että sanoisivat suoraan kauanko kestää. Sitä vähän huolestuu sen neljännen päivän jälkeen. Enkä olisi päättänyt olla ostamatta, vaikka olisivatkin suoraan sanoneet oikean toimitusajan.
Muuten olen hirmu tyytyväinen. Maksoin ekstraa kuntoluokasta "kuin uusi", enkä kyllä joutunut pettymään! En löydä mitään käytön jälkiä.- Anonyymi
Yritysten omat toimitusajathan tarkoittaa yleensä sitä, miten nopeasti saavat tavaran varastolta valmiiksi kuljetettavaksi. Kuljetusfirman aika tulee siihen päälle, eikä sitä voida ennustaa.
- Anonyymi
Tilasin pari vuotta sitten ip 8 swappielta se tuli noin kolmessa päivässä. Nyt tilasin iphone 13 sunnuntaina eikä puhelin ole vieläkään tullut vaikka on mennyt jo neljä päivää minun nykyinen puhelin mikä ostettiin swappielta on rikki koska se ei lue pin koodia eli en voi mennä nettiin ilman wifiä eli jos poistun talosta puhelin ei toimi. Olen menossa sunnuntaina laivalle ja haluaisin että puhelin tulisi jo lauantaina. MILLOIN TEIDÄN PUHELIN TULEE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662