Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

8

  1. Hei+kaikille!En+minä+tässä+keskustelupalstalla+halua+kovinkaan+yksityiskohtaisesti+kertoa++biologisen+perheeni+asioista.+Jokainen+voinee+olettaa,+että+siellä+on+ollut+vaikeuksia,+koska+eihän+lapsia+aivan+vähin+perustein+oteta+pois+kotoa.+Omille+kirjeystävilleni+voin+kertoa+jotakin.Kaiken+kaikkiaan+minä+olen+saanut+hyvän+uuden+kodin.+Jo+alusta+alkaen+minusta+parasta+oli,+että+täällä+ei+kukaan+iltaisin+ja+viikonloppuisin+örvellä+juovuksissa.+Huumeita+ei+perheessä+ole+nähty+lainkaan..+Ruokaa+on+ollut+riittävästi+joka+päivä.+Kukaan+ei+ole+väkivaltainen.+Kukaan+ei+myöskään+varasta+mistään+mitään.+Kukaan+ei+koske+minun+tavaroihini.Olen+saanut+oman+huoneen+ja+sisaruksia.+Kaikki+kohtelevat+minua+ihmisenä,+vaikka+en+menestykään+koulussa+niin+hyvin+kuin+sisarukseni.+Perhe+hyväksyy+minun+mielipiteeni+ja+pitää+normaalina,+että+toisinaan+kiukuttelen.+Perhe+kuljettaa+minua+harrastuksiini,+mm.+kuvataidekerhoon,+soittotunneille,+tanssikursseille+ja+naisvoimistelijoihin.+Kukaan+perheessä+ei+ole+sanonut,+että+tanssi+olisi+syntiä.+Kysyin+palstalla+tanssin+synnillisyydestä+siksi,+että+jotkut+koulukaverit+ovat+viitanneet+tanssin+synnillisyyteen.+Hekin+kuitenkin+sanovat,+että+liikun+kauniisti+ja+yksin+osaan+tanssia+vauhdikkaammin+kuin+kukaan+muu.Perheeni+kanssa+olen+monesti+käynyt+Jumalan+lasten+seuroissa.+Ei+minun+ole+pakko+lähteä+sinne.+Pääsen+mukaan,+jos+haluan,+ja+saan+jäädä+kotiin+jos+haluan+tai+saan+mennä+kavereiden+luokse+tai+omiin+harrastuksiini.+Alusta+alkaen+minusta+tuntui+seuroissa+mukavalta.+Kaikki+olivat+kuin+yhtä+perhettä.+Tapasin+siellä+joitakin+luokkakavereitani,+joiden+en+tiennyt+olevan+kiinnostunut+uskonasioista.+Heihin+sitten+kiinnitin+koulussakin+enemmän+huomiota,+koska+he+olivat+rauhallisia+ja+ystävällisiä,+ja+heidän+katseensa+oli+hyvä.+Minusta+tuntui,+että+heillä+oli+Jumalan+rauha.Yhden+luokkakaverin+luokse+pääsin+eräänä+lauantaina+yökylään.+Siellä+oli+vielä+vähän+köyhempää+kuin+meillä.+Siellä+oli+iso+perhe,+minusta+vanhempia+ja+nuorempia+lapsia.+Sunnuntai-iltana+kun+väki+hankkiutui+lähtemään+seuroihin,+nuoret+halusivat+laulaa+minulle+Siionin+laulun+182:https://www.youtube.com/watch?v=WdYs0_tjZ4gSanoin,+että+minäkin+haluaisin+lähteä+seuroihin.+Kaikki+eivät+mahtuneet+parheen+vanhaan+autoon,+mutta+minut+otettiin+mukaan.+Seurapuheesta+en+silloinkaan+ymmärtänyt+paljon+mitään,+mutta+sen+ymmärsin,+että+minäkin+saan+uskoa+kaikki+syntini+anteeksi.+Eihän+puhuja+edes+voinut+tietää,+mitä+syntejä+olin+tehnyt.+Siitä+huolimatta+vain+kaikki+anteeksi+niin+kuin+Jeesus+armahti+ryövärin+ristillä.Olen+tavannut+sosiaalityöntekijääni.+Kerran+hän+esitti+minulle+lastenkotipaikkaa+taikka+toista+perhettä,+jossa+minulla+olisi+paremmat+oltavat+eikä+ahdas+uskonnollisuuskaan+olisi+riesana.+Sanoin,+että+minulla+on+täällä+hyvä+olla,+enkä+halua+muuttaa+mihinkään.+Eikä+ole+mitään+ahdasta+uskonnollisuuttakaan,+koska+minun+mielestäni+mitään+parempaa+en+voi+saada+kuin+ehdoitta+kaikki+synnit+anteeksi.+Ei+hän+sittemmin+ole+puhunut+siirrosta+mitään.Siionin+lauluista+pidän.+Laulan,+tanssin,+riemuitsen+ja+olen+iloinen+ja+nauran.+Kun+kerran+tuli+murhe,+mihin+joudun+kunhan+tulen+täysi-ikäiseksi,+perheeni+sanoi,+että+minulla+on+aina+koti+heidän+luonaan.+Ja+sitten+seurapuheesta+sattui+korviini,+että+Jumala+antaa+meille+jokaiselle+oman+määräosan,+kaiken+minkä+tarvitsemme.Mun+kotini+Taivaassa+ihana+on:https://www.youtube.com/watch?v=LfoPlMWyp54Herra+Jeesus+verellänsä+maksoi+syntivelkani:https://www.youtube.com/watch?v=4BfTY1-qet4